Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 28 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·147·148·149 >>

En verder vind ik raveleijn ook niet echt boeiend(jammer genoeg), ik vind de show niet echt samenhangend en te los van elkaar staan.
De actie loopt niet achter elkaar door, je raakt niet erdoor geboeid.
er zit niet echt een WOW! factor in.

Bekijk de wereld altijd door een mooi gekleurd glas!!

Offline GJV
Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/50/19519/692395 op: 01-09-2012 04:42:59

Hoezo egoïstisch?!

Nou zeg, allereerst hoef je me niet zo aan te vallen. Ik praat ook gewoon normaal tegen jou en daarbij vind ik niet dat je mag oordelen over mij als je me niet kent. Ik wil gewoon niet 's ochtends vroeg al beslissen welke show ik ga bekijken. En als je nou iets beter gelezen had, had je gezien dat ik de kaartjes ook gewoon weer weg geef als ik ze niet gebruik.

Vroeger bij de Sprookjesshow etc. werkte het ook zonder tickets dus waarom nu niet?
Nu krijg je allemaal fans die van elke dag dat ze in de Efteling zijn een hele stapel kaartjes willen hebben om hun verzameling compleet te hebben.

Dat iemand alle shows wilt zien is geen probleem! Maar wel als er meer kaartjes uitgehaald worden dan nodig is. Daardoor ontstaan er lege plekken. Natuurlijk kan het personeel wel aansturen of er nog plaats vrij is maar eigenlijk zou dit niet nodig moeten zijn.

Maar op een bepaalde manier is Raveleijn een "hype" geworden bij sommige mensen.

Als ik dan zie dat er personen zijn die 8 of meer kaartjes voor de show hebben en vervolgens mensen teruggestuurd worden omdat ze geen kaartje hebben vind ik dat gewoon schandalig! Het is niet aan mij om daar wat van te zeggen maar ik vind wel dat de Efteling hier iets aan zou kunnen veranderen.

Gewoon weer net als vroeger doen: bezoekers tellen bij de ingang. Is het limiet bereikt en is er geen plaats meer dan is het een kwestie van jammer maar helaas. Volgende keer beter. Ik heb dat zelf bij de Sprookjesshow ook al vaak meegemaakt en vind het zelf ook niet erg, had ik maar eerder moeten zijn.

Ik snap ook niet waarom de Efteling dit ticketsysteem ingevoerd heeft want ik kan me niet herinneren dat zoiets eerder is ingevoerd in een theater/show.

@ravenruiter je moet het maar gewoon zien als een "fastpass" kaartje, ene kant dat ze met zon systeem werken is ook goed. Dan hoef je niet steeds terug te lopen in de hoop dat je erin mag, nu heb je zeker plaats voor die tijd. En kun je in de tussentijd andere dingen gaan doen. Andere kant is het ook weer onnodig, het is maar een maandje of 3 per jaar echt zo druk dat je kans hebt dat je er niet in kunt.

Walt Disney's dream come true..

Wat vinden jullie van het eten bij het wapen van Raveleijn, ik ga der mischien eten dus ik was bemieuwt wat jullie van het eten vonden.
Alvast bedankt.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/19519/692939 op: 03-09-2012 19:41:36

Wat vinden jullie van het eten bij het wapen van Raveleijn, ik ga der mischien eten dus ik was bemieuwt wat jullie van het eten vonden.
Alvast bedankt.

http://reviews.vijfzintuigen.nl/reviews/Horeca/Het%20Wapen%20van%20Raveleijn

Offline Edge82
Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/19519/692939 op: 03-09-2012 19:41:36

Alvast bedankt.

Het was goed maar je moet je er niet teveel van voorstellen, en al helemaal niet voor je rust daar gaan zitten dat je je kip uit de keuken mag ophalen is wel grappig.Plus de appeltaart met de saus is gewoon hemels

Ravelijn heb ik 2 keer gezien en dat vond ik al best veel, mijn mening..het is allemaal iets teveel van Power Rangers niveau en verder is een verhaal ver te zoeken.

Maar goed dat is mijn mening en ik hou helemaal niet van parkshows, vind het altijd zonde van me tijd eigenlijk.

Best in the world

Ik wist niet dat het er was sorry.

Citaat van: Edge82 link: /forum/50/19519/692956 op: 03-09-2012 20:29:10

Het was goed maar je moet je er niet teveel van voorstellen, en al helemaal niet voor je rust daar gaan zitten dat je je kip uit de keuken mag ophalen is wel grappig.Plus de appeltaart met de saus is gewoon hemels

Ravelijn heb ik 2 keer gezien en dat vond ik al best veel, mijn mening..het is allemaal iets teveel van Power Rangers niveau en verder is een verhaal ver te zoeken.

Maar goed dat is mijn mening en ik hou helemaal niet van parkshows, vind het altijd zonde van me tijd eigenlijk.

Bedankt, ik vind de parkshow op zich wel leuk maar het gaat om avonds.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Misschien is de vraag hier al eerder gesteld maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.

Voordat de show begint roept een stem dat je op de tribune's niet mag eten.

Waarom mag er in het wapen (op het "terras" wél gegeten worden?

Omdat er raven vliegen over de tribune en niet over het Wapen.

Offline Stevis
Maar de raven vliegen tegenwoordig wel het Wapen in.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Tja, het blijven dieren hé. Maar ik gaf gewoon even antwoord op de vraag van ravenruiter, dus vandaar.

Offline Stevis
Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/19519/693135 op: 04-09-2012 20:49:06

Tja, het blijven dieren hé. Maar ik gaf gewoon even antwoord op de vraag van ravenruiter, dus vandaar.
Het is gewoon niet logisch om een restaurant te bouwen dat in contact staat met een plek waar met dieren gewerkt wordt. Is niet zo gek dat die dieren daar op af komen toch.

Het antwoord dat jij geeft op die vraag is dus helemaal niet zo logisch.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Nee maar zo'n raaf is makkelijker van het terras van het wapen te halen als van die grote tribunes.

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Citaat van: Stevis link: /forum/50/19519/693136 op: 04-09-2012 20:51:03

Het is gewoon niet logisch om een restaurant te bouwen dat in contact staat met een plek waar met dieren gewerkt wordt. Is niet zo gek dat die dieren daar op af komen toch.

Het antwoord dat jij geeft op die vraag is dus helemaal niet zo logisch.

O maar ik heb het ook niet over logica gehad, alleen over het antwoord waarom je op het terras wel mag eten en op de tribune niet. Maar eerst bleven de raven ook wel weg van het Wapen, alleen is Raveleijn al meer dan een jaar oud en dan beginnen die raven door te hebben dat daar eten te halen valt. Maar zoals eftelfanlaar al zei ben je daar véél sneller bij dan op de tribune.

Ik heb het ook altijd onzin gevonden dat je niet mag eten, want shows zijn altijd dé momenten om te eten. Volgens mij zijn de raven nog veel te gedesoriënteerd om aan eten te denken als ze net die hokjes uit komen en over de tribune vliegen. En iemand die een broodje eet in de mensenmassa op de tribune zal de raven minder aantrekken dan iemand die al het eten uitgebreid op tafel heeft staan bij het Wapen.

Hetzelfde geldt voor fotograferen met flits; dat mag (zelfs overdag) ook niet vanwege de dieren, terwijl er wel avondshows in het donker worden gegeven met een hoeveelheid licht- en vuureffecten waar je eng van wordt. Maar goed, die discussie hebben we al vaker gehad.

Offline GJV
Maar flitsen is met de meeste camera's helemaal niet nodig. Het lijkt me dat wanneer je een ietwat duurdere camera koopt dat je em wel even samen met het boekje doorneemt om te kijken wat de opties zijn. Daarbij zijn lichteffecten voor een dier zoals een raaf of een paard minder schrikwekkend als een snelle lichtflits. T valt ook op dat er geen vuur wordt gespuwd op het moment dat er dieren aanwezig zijn in de arena. Dusja op die momenten zou je mogen flitsen, maar het is een beetje omslachtig om om te roepen: "In deze show wordt gewerktnmet dieren, wij vragen u daarom wanneer deze aanwezig zijn in de arena niet te fotograferen met flits."

Trouwens nu ik het toch over die tekst heb, het zinnetje na die van het flits zinnetje vind ik een beetje stom geformuleerd: "In deze show wordt gewerkt met dieren, wij vragen uu daarom niet te fotograferen met flits. Eten tijdens de show is daarom ook niet toegestaan." Het is nu zo geformuleerd dat er eigenlijk gezegd wordt dat je niet mag eten omdat je niet mag flitsen wat ik een beetje raar vind.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/693186 op: 05-09-2012 07:52:06

Trouwens nu ik het toch over die tekst heb, het zinnetje na die van het flits zinnetje vind ik een beetje stom geformuleerd: "In deze show wordt gewerkt met dieren, wij vragen uu daarom niet te fotograferen met flits. Eten tijdens de show is daarom ook niet toegestaan." Het is nu zo geformuleerd dat er eigenlijk gezegd wordt dat je niet mag eten omdat je niet mag flitsen wat ik een beetje raar vind.

Dat heb ik nou ook altijd een erg vreemde formulering gevonden. Het zou dan nog beter zijn om te zeggen "Wij vragen u niet te fotograferen met flits, aangezien in deze show met dieren wordt gewerkt. Eten tijdens de show is daarom ook niet toegestaan."

Dat klinkt in mijn ogen meteen wat beter.

Offline GJV
Ja precies. Het is niet zo dat ik me er nu dood aan erger ofzo, maar telkens als ik het zinnetje hoor valt het me op.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/693186 op: 05-09-2012 07:52:06

T valt ook op dat er geen vuur wordt gespuwd op het moment dat er dieren aanwezig zijn in de arena.

1. Grijsvalk is het hele gevecht aanwezig.
2. Als Thomas met de zweep slaat tel ik 4 paarden.
3. Als Maurits fluit tel ik 3 paarden.
4. Bij het sandboarden tel ik weer een paard.
5. Als Maurits de stok bij Lisa op moet halen bij de waterpomp dan doet hij dat te paard.

Maar verder zijn ze niet aanwezig in de Arena op de vuurmomenten...

Pagina: 28 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·23·24·25·26·27·28·29·30·31·32·33·147·148·149 >>