Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 26 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31·147·148·149 >>

Dat ziet er inderdaad veel beter uit.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/690429 op: 23-08-2012 07:51:42

Ik denk niet dat een neppe plant kan groeien 

Daarom zeg ik ook "lijkt te groeien"
Kan me voorstellen dat ze liever geen echte klimop willen gebruiken (onderhoud, de paarden die eraan willen knabbelen e.d.)

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Goed nieuws, de cd van Raveleijn met bijbehorend fotoboek is in de efteling webshop te bestellen!

https://www.efteling.com/webshop/p-8814-cd-muziek-raveleijn-inclusief-fotoboek.aspx

Ja, heel leuk, maar ik ben bang dat je een beetje achter loopt. Het staat namelijk al behoorlijk lang in de webshop. 

Offline Sybren
Ja, maar de CD is een tijdje niet verkrijgbaar geweest in de Webshop

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Citaat van: Martijn link: /forum/50/19519/690480 op: 23-08-2012 16:42:03

Ja, heel leuk, maar ik ben bang dat je een beetje achter loopt. Het staat namelijk al behoorlijk lang in de webshop. 

Ja hij is een tijdje weg geweest uit de webshop, nu is de cd weer terug! 

Oh excuses, dan heb ik niks gezegd.

Vandaag maar weer eens naar Raveleijn gegaan. Leuk dat er zoveel enthousiaste fans zijn!
Echter is het erg teleurstellend dat juist een aantal het verpesten voor de "normale" bezoekers.

Zo zie ik bepaalde "fans" regelmatig met hele stapels showtickets lopen. Die personen halen het maximum aantal kaarten per show eruit van die dag en hebben zo hun verzameling met die datum en tijd weer compleet.

Dit heb ik al eens bij de Efteling aangekaart maar hun hebben zo ook niet een oplossing voor dit probleem. Het maakt mij persoonlijk niet veel uit of iemand een verzameling Raveleijn tickets begint maar het is gewoon erg jammer dat er mensen die graag naar de show willen en niet wetende dat ze een kaartje moeten hebben teruggestuurd worden terwijl zo goed als naast die personen mensen zijn die een collectie tickets in hun handen hebben.

Verder is het mooi dat de show zo nu en dan aangepast wordt en ze een aparte "programmering" hebben bij enorm warm weer!

Er komen van Raveleijn (tv serie) meerdere seizoenen omdat de Efteling op haar facebook account heeft aangegeven dat het complete eerste seizoen van Raveleijn (tv serie) te koop is. Dit duidt er dus op dat er meerdere seizoenen komen, hierbij denk ik ook aan meerdere boeken en andere parkshows. Ze bekijken in ieder geval de mogelijkheden ervoor.
Toch wel leuk om te weten vind ik.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Beetje vaag om er daardoor meteen van uit te gaan dat er meerdere seizoenen komen.

Inderdaad, het is eerder dat je het moet zien dat de Efteling alle opties open houdt om in de toekomst eventueel meerdere seizoenen te maken.
Zo is dit ook gedaan bij de Efteling juweeltjes in samenwerking met Matchboox.
Dat was ook serie 1, maar tot op heden is er ook nog niets bekend over vervolg serie's.

Maar dat er ooit een nieuwe parkshow moet komen, dat is een feit. En waarschijnlijk zal dat wel gepaard gaan (om in Raveleijnse termen te spreken) met een nieuwe serie of seizoen en eventueel een nieuw boek.

Citaat van: Maurice3 link: /forum/50/19519/692023 op: 30-08-2012 13:23:39

Beetje vaag om er daardoor meteen van uit te gaan dat er meerdere seizoenen komen.

Als de parkshow in de toekomst aangepast gaat worden wat vrijwel zeker is door de effecten en luiken die nog niet zijn gebruikt en acteurs natuurlijk niet 10 jaar lang dezelfde show willen doen (wat je dus niet kan vergelijken met Pandadroom), kan ik er vanuit gaan dat als er gezegt word 'eerste seizoen' dat er meerdere ook nog gaan komen (2de seizoen). Dus niet vaag naar mijn mening.

En @Eftelaar... Die Efteling juweeltjes zijn (een stuk) minder oud dan Raveleijn (serie, etc.) dus hoeft die info inderdaad nog niet aanwezig te zijn als deze info nu pas naar buiten word gebracht.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/692047 op: 30-08-2012 16:24:17

Als de parkshow in de toekomst aangepast gaat worden wat vrijwel zeker is door de effecten en luiken die nog niet zijn gebruikt...

Als je de luiken bedoeld in de show boven in de Belfort toren en boven de tribune's dan zijn die zeker wel gebruikt. Daarachter zit de verlichting.

Het zal wel mooi zijn als er een vervolg op deze serie komt maar hoe zouden ze dat in de show moeten verwerken want het lijk me dat Draconicon niet eventjes 1, 2, 3 weggehaald is.

Er zal denk eerder wat variatie komen in de show want aangezien mensen nu het verhaal al niet begrijpen is er straks ook geen touw meer aan vast te knopen.

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/692079 op: 30-08-2012 18:38:29

Als je de luiken bedoeld in de show boven in de Belfort toren en boven de tribune's dan zijn die zeker wel gebruikt. Daarachter zit de verlichting.

Tja... nee, dit is niet wat ik bedoelde. Is toch logisch dat die gebruikt zijn door de avond-shows.
Ik bedoelde de extra luiken in de arena (één word er nu gebruikt aan het eind als Olaf verdwijnt) en natuurlijk de effecten die er nog zitten (o.a. in de vloer) zoals sommige forumleden dat hadden verteld.

Offline GJV
Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/691014 op: 25-08-2012 22:28:26

Vandaag maar weer eens naar Raveleijn gegaan. Leuk dat er zoveel enthousiaste fans zijn!
Echter is het erg teleurstellend dat juist een aantal het verpesten voor de "normale" bezoekers.

Zo zie ik bepaalde "fans" regelmatig met hele stapels showtickets lopen. Die personen halen het maximum aantal kaarten per show eruit van die dag en hebben zo hun verzameling met die datum en tijd weer compleet.

Dit heb ik al eens bij de Efteling aangekaart maar hun hebben zo ook niet een oplossing voor dit probleem. Het maakt mij persoonlijk niet veel uit of iemand een verzameling Raveleijn tickets begint maar het is gewoon erg jammer dat er mensen die graag naar de show willen en niet wetende dat ze een kaartje moeten hebben teruggestuurd worden terwijl zo goed als naast die personen mensen zijn die een collectie tickets in hun handen hebben.

Verder is het mooi dat de show zo nu en dan aangepast wordt en ze een aparte "programmering" hebben bij enorm warm weer!

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook altijd een stapeltje kaarten haal, zeker als ik 's ochtends alleen loop en niet weet met hoeveel mensen ik uitkom. Het heeft bij mij dus wel een reden. Ik haal ze ook altijd van meerdere shows, en zo kom ik toch al gauw uit op een stuk of 30-40 kaartjes. Het is wel zo dat ik de kaartjes waar ik zeker van ben dat ik ze niet gebruik, gewoon weer weggeef. Aan willekeurige bezoekers die ik tegenkom in het park.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/692096 op: 30-08-2012 19:29:30

Ik bedoelde de extra luiken in de arena (één word er nu gebruikt aan het eind als Olaf verdwijnt)

En dat andere luik is gebouwd zodat de paarden met ruiters op konden komen tijdens de show, maar de paarden haalden deze helling niet. Daarom is er gekozen voor een opkomst zoals we deze nu kennen.
Dat betekend dus dat dit luik in ieder geval niet geplaatst is met het oog op de toekomst, maar het wordt gewoon niet gebruikt omdat het anders liep dan gepland.

Maar de Graffer komt ook op een andere plaats op dan in de serie. Dus die deur wordt dan ook niet gebruikt. Misschien omdat daar het restaurant zit?

Achter de deur waar Graaf Olaf regelmatig uit komt, is ook het restaurant te vinden. Twee achtpersoonstafels, en de keuken.
Dat is dus geen reden!

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/692125 op: 30-08-2012 21:02:24

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook altijd een stapeltje kaarten haal, zeker als ik 's ochtends alleen loop en niet weet met hoeveel mensen ik uitkom. Het heeft bij mij dus wel een reden. Ik haal ze ook altijd van meerdere shows, en zo kom ik toch al gauw uit op een stuk of 30-40 kaartjes. Het is wel zo dat ik de kaartjes waar ik zeker van ben dat ik ze niet gebruik, gewoon weer weggeef. Aan willekeurige bezoekers die ik tegenkom in het park.

Ondertussen staan dan mensen bij de automaat achter het net te vissen. Ik vind het persoonlijk niet zo'n nette manier van doen. Je haalt toch ook niet de hele suikervoorraad weg bij een koffiekiosk onder het motto "als ik het toch niet nodig blijk te hebben dan deel ik het lukraak uit"?! En dan is een suikervoorraad makkelijker aan te vullen dan Raveleijn kaartjes, want de Efteling kan geen extra plaatsen vrijgeven alleen omdat ze vermoeden dat jij ergens rondloopt met 40 kaartjes in je zak die je niet gaat gebruiken.
En de kaartjes voor de shows die al voorbij zijn, zijn sowieso waardeloos.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook voor 3 shows 4 kaartjes haal en later dan pas bekijk welke show we halen. Dat is ergens door de efteling zelf een beetje in de hand geduwd. Ik hou nl niet van plannen op een dagje uit, dan wil ik relaxed rondlopen en kijken welke show ik pak en haal.

Pagina: 26 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·31·147·148·149 >>