Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 24 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·147·148·149 >>

Weet je zeker dat je de pakken hebt gezien die in het park verkocht worden? Er lopen ook wel eens kinderen in Raveleijn kleding die door hun oma (ofzo) gemaakt is. Die kostuums zijn veel realistischer.

Offline Johano
Volgensmij waren het de pakken die verkocht worden in het park. Ik weet dit niet zeker, Ik zag ze gewoon lopen

2x Efteling Bosrijk

Als ze net evht leken zijn het de pakken die een oma nagemaakt heeft voor haar kleinkinderen.

Offline Dromer
Hoe gaat dat nou op dagen zoals deze, de zomerse zaterdagen... Zijn dan alle shows vol? Of valt dat mee?

Toen ik vorige week er was waren de shows vol.
Op een doordeweekse dag valt het nog wel mee.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline GJV
At this exact moment is de Raveleijnshow stilgezet omdat Draconicon tegen de houten wand waar de doeken tegenaan zitten vuur spoot. Er kwam een mannetje aan met een brandblusser. Show is na een minuut of 5 weer hervat.

Is wel eens vaker gebeurd, op bepaalde punten spuwt hij zijn vuur vrij laag dus met een klein wind vlaagje de verkeerde kant op kan dat hek inderdaad even vlam vatten.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/19519/688019 op: 12-08-2012 18:10:23

Is wel eens vaker gebeurd, op bepaalde punten spuwt hij zijn vuur vrij laag dus met een klein wind vlaagje de verkeerde kant op kan dat hek inderdaad even vlam vatten.

Zo'n houten hekje zal echt niet zomaar in de brand vliegen hoor. Al het materiaal wat in de shows gebruikt wordt, zowel decor als kostuums, dient brandvertragend en/of vlamdovend te zijn. Dit kan men heel simpel doen met impregneermiddel. Het feit dat er iemand met een brandblusser aan komt is gewoon een voorzorgsmaatregel, want ondanks dat t geen vlam zou kunnen vatten, moet je toch altijd het zekere voor het onzekere nemen en het eventjes driedubbelchecken :

Offline GJV
Hij heeft de brandblusser wel gebruikt volgens mij. Leuk detail: toen de brandblusman wegliep begon het hele stadion te klappen haha.

Zijn de cd's nog te koop want op de webshop staan ze niet.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/19519/688049 op: 12-08-2012 20:51:26

Zijn de cd's nog te koop want op de webshop staan ze niet.

In het park zijn ze nog gewoon te koop, vandaag nog gezien bij bijv. de marskramer.

Hartelijk bedankt.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Vrijdagavond zou ik naar de show van half acht, maar deze is niet doorgegaan vanwege een technische storing. Gelukkig was het de dag erna opgelost.

Citaat van: GJV link: /forum/50/19519/688048 op: 12-08-2012 20:49:52

Hij heeft de brandblusser wel gebruikt volgens mij. Leuk detail: toen de brandblusman wegliep begon het hele stadion te klappen haha.

Hij heeft de blusser niet gebruikt, maar geblust met zand.

Offline Weeke
Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/19519/688019 op: 12-08-2012 18:10:23

Hij spuwt soms idd heel laag, maar deze keer hoorde het helemaal niet! Draconicon was net zichtbaar en Thomas sloeg één keer met zijn zweep toen het vuur opeens kwam. Dus ook al spuwt hij soms heel laag, deze keer was het echt fout

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/50/19519/688145 op: 13-08-2012 10:07:17

Hij heeft de blusser niet gebruikt, maar geblust met zand.
Zou best kunnen, ik heb hem idd niet zien spuiten met dat ding...

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Ik vindt de nieuwste versie van Raveleijn echt niet zo'n flop trouwens, ik was echt onder de indruk. Net als mijn ouders, dus lang niet iedereen vindt het prut. Ik zag ook veel enthousiaste mensen om me heen.
Zoals de show nu is, vindt ik het een prima show.

'Beheerst u het perspectief?'

Ik vind dat er wel variatie in elke show zit. Vandaag 2 shows gezien en toch weer verschillend.
Ook komen de raven de ene keer wel aan het einde van de show en de andere keer niet.

Dat de bannelingen in die grote kist zich eigen verstoppen vind ik geniaal!

Citaat van: Weeke link: /forum/50/19519/688225 op: 13-08-2012 14:55:31

Hij spuwt soms idd heel laag, maar deze keer hoorde het helemaal niet! Draconicon was net zichtbaar en Thomas sloeg één keer met zijn zweep toen het vuur opeens kwam. Dus ook al spuwt hij soms heel laag, deze keer was het echt fout

Je weet dat dit wel zogewoon hoort he. Draconicon komt inderdaad omhoog, en valt thomas vrijwel direct aan met zijn vuur, dat hoort zo. (en daarna “slaat“ thomas terug en verslaat de eerste kop waarbij hij het aplaus voor het verslaan van Draconicon, maar dan blijkt hij opeens meerdere koppen te hebben...)

Stefieneter e de rest ook had gelezen, had je gezien dat het een fout in de show was en er een brandje was.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Offline Nozomu
Thomas verslaat die eerste kop toch niet.

Volgens mij is het Maurits met zijn fluit

Okami Youkai

Pagina: 24 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·147·148·149 >>