Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 18 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·147·148·149 >>

er stonden vandaag in ieder geval 3 kraampjes (1 bij waterpomp, 2 voor de invalidestrook), en wat klein spul bij de tandwielen voor draconicon

Offline tijn.
Mocht d'r niks mee gedaan worden en ze alleen als 'eco' dienen, dan zorgt het in ieder geval voor een 'stadser' beeld. Positieve ontwikkeling. Benieuwd wat men gaat aanpassen!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Ziet er wel een stuk leuker uit zo. Echt een stads markt gevoel.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Update 12-7-2012

Een aantal foto's van het nieuwe decor.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Sybren
Dat zier er wel gezellig uit, leuke toevoeging

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Er wordt verder niets met het decor gedaan? Alsnog wel een goede toevoeging.

Het ziet er hierdoor een stuk levendiger uit, dus in dat opzicht is het een goede toevoeging. Het plein, wat toch een markt moet voorstellen, zag er anders een beetje kaal uit.

Maar betekend dit ook niet dat de mensen die op het terras of op de invalidenplekken zitten een minder goed zicht hebben op de show? Het zijn al niet de meest ideale plaatsen (voor als je de show voor de eerste keer ziet), maar het wordt hierdoor ook niet aangenamer. Of valt dat nog wel mee?

Ziet er als een erg goede toevoeging uit.
Mooie kraampjes en leuk die details met wat ze verkopen... onder andere die kreeften.

Citaat van: Martijn link: /forum/50/19519/682470 op: 14-07-2012 10:18:00

Maar betekend dit ook niet dat de mensen die op het terras of op de invalidenplekken zitten een minder goed zicht hebben op de show? Het zijn al niet de meest ideale plaatsen (voor als je de show voor de eerste keer ziet), maar het wordt hierdoor ook niet aangenamer. Of valt dat nog wel mee?

Valt wel mee denk ik en dan nog... de show is eigenlijk voor de tribune bedoelt, daar staat alles ook op gericht, dusja.
Een groot deel van de tafeltjes heeft wel nog redelijk zicht zo te zien zonder op een kraampje te kijken, maar de mensen die bij zo'n kraampje zitten en hebben iets meer details/attributen om naar te kijken.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Dromer
Heeft iemand de show van 13:00 uur gezien? Is er verder nog iets veranderd, behalve het decor?

Nee, niets veranderd.

Offline Stevis
Misschien ben ik wel aan het zeuren, maar ik zie het nut niet zo van dat toegevoegde "ecor".

Volgens mij staat het meer in de weg dan dat het er echt met een reden staat. Het belemmert aan de ene kant het zicht voor mensen die vanuit het Wapen de show bekijken en aan de andere kant staat het in de weg voor de paarden die er tussendoor moeten rennen. Ik zie het nog wel gebeuren dat een ruiter met paard en al tegen zo'n kraampje botst.

De kraampjes zijn op zich mooi aangekleed, maar die mislukte plantenbak is volledig misplaatst hier. Alsjeblieft weghalen dat ding!

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Tjomme
In het onderstaande filmpje kun je zien hoe Draconicon wordt teruggezet na de show.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

heel leuk om dit te zien. echt grappig zo achter de schermen.

Citaat van: Stevis link: /forum/50/19519/682546 op: 14-07-2012 15:57:21

Misschien ben ik wel aan het zeuren, maar ik zie het nut niet zo van dat toegevoegde "ecor".

Volgens mij staat het meer in de weg dan dat het er echt met een reden staat. Het belemmert aan de ene kant het zicht voor mensen die vanuit het Wapen de show bekijken en aan de andere kant staat het in de weg voor de paarden die er tussendoor moeten rennen. Ik zie het nog wel gebeuren dat een ruiter met paard en al tegen zo'n kraampje botst.

De kraampjes zijn op zich mooi aangekleed, maar die mislukte plantenbak is volledig misplaatst hier. Alsjeblieft weghalen dat ding!

Wat het nut is, is nog onbekend (buiten decoratief). Het gerucht gaat dat de vogels binnenkort een grotere rol krijgen; maar ik kan me voorstellen dat ze eerst de paarden en vogels willen laten wennen aan de nieuwe decor stukken.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Offline Nozomu
Even een vraag:

Blijft de show Raveleijn altijd in het park of zijn er plannen voor het vervangen van de show, bijvoorbeeld over een paar jaar, want na een tijdje heeft iedereen de show gezien en zijn mensen toe aan iets nieuws.

Okami Youkai

Er zijn nog geen plannen bekend voor een nieuwe show maar deze zal waarschijnlijk niet voor altijd blijven.

Offline Daan
Deze discussie is volgens mij al eens gevoerd. Maar daarom is het niet minder leuk om hier even op te reageren:

Citaat van: Maurice3 link: /forum/50/19519/683185 op: 17-07-2012 17:58:39

Er zijn nog geen plannen bekend voor een nieuwe show maar deze zal waarschijnlijk niet voor altijd blijven.

Dat werd ook gezegd over de voorstelling in PandaDroom. En hoelang is die al hetzelfde (op de muziek na)? Juist: Al tien jaar. Mensen hebben dat op een gegeven moment ook wel gezien. Er zijn mensen die blijven het leuk vinden om er heen te gaan. Deze mensen komen een of twee keer per jaar. De vaste bezoekers hebben de film na twee keer te gaan echt wel gezien.

En zo werkt het ook bij Raveleijn. Mensen die wekelijks in de Efteling zijn, kennen de show voor wel uit hun hoofd. Door toch kleine dingen te veranderen (nieuw decor, trap, nieuwe stunts e.d.) blijft de show aantrekkelijk voor iedereen. Een nieuwe show zie ik niets zo snel komen, en dan bedoel ik dus een nieuw verhaal. Er is namelijk een boek en een serie over dit verhaal. Daar wordt geld mee binnen gehaald. Dus ik denk dat er, naast kleine aanpassingen, geen verandereingen bij Raveleijn zullen komen. Zeker de komende jaren niet.

Ahhhh!

Ik zie verder ook niet in waarom een darkride meer herhalingswaarde zou hebben dan een parkshow. In principe is een darkride ook een show, maar dan met animatronics.

Over het decor: ziet er erg goed uit vindt ik. Het lijkt nu echt op een markt, zoals in de serie.
Verder zou het nog eens heel goed kunnen kloppen dan de raven een grotere rol krijgen, gezien de uitbreiding van 'e' vogelverblijven.

'Beheerst u het perspectief?'

Met kraampje erbij of niet, het blijft gewoon een klote show..

Walt Disney's dream come true..

Citaat van: MathijsR link: /forum/50/19519/683219 op: 17-07-2012 20:29:24

Met kraampje erbij of niet, het blijft gewoon een klote show..
En dat vind jij, niet iedereen tevens kan je dat ook wel wat anders ( minder grof) verwoorden..

Pagina: 18 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·147·148·149 >>