Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 17 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·147·148·149 >>

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/19519/671374 op: 30-05-2012 20:32:16

Ik weet nog niet wat de tijden worden van Aquanura, maar ik gok dat Aquanura rond 18:10/18:15 zou zijn. Dat is nog makkelijk te halen na de 17:30 show van Raveleijn.

Dan moet je wel erg hard lopen, vooral als ze dat poortje tussen Vila Volta en Raveleijn dichtlaten.

Citaat van: ravenruiter link: /forum/50/19519/671780 op: 31-05-2012 20:39:29

Dan moet je wel erg hard lopen, vooral als ze dat poortje tussen Vila Volta en Raveleijn dichtlaten.

Valt wel mee. Als ik de laatste show doe ben ik altijd rond 18:05 bij de uitgang (gewoon op normaal tempo).

Vorige week de show voor het eerst gezien, vond het top ! Vooral dat gestunt op het eind op de paarden, behoorlijk gedurfd. De show twee keer gezien, was nagenoeg beide keren hetzelfde, alleen de tweede keer was er zoveel rook dat het monster amper te zien was. Vandaag de show weer gezien, maar hij was anders dan vorige week, wel grappig om verschil te zien,deze keer bleef er een vogel rondjes cirkelen na de overwinning.

Is het eigenlijk de bedoeling dat alle vijf de raven op de stoel gaan zitten, of slechts twee van de vijf ?

*kleine topic trap*

Vandaag Raveleijn weer bezocht en er zijn toch een paar opvallende dingen gebeurt (ik weet niet of dit al langer is aangezien ik echt heel lang al niet meer was geweest)

- De wachter word wanneer hij is opgesloten niet bevrijd door de bannelingen, pas als iedereen weg is word hij (neem ik aan) uit de kooi gehaald
- De gevechts technieken waren iets zwakker vandaag, de acteurs (met name de ruiters en de wachter -Samira, Olaf en Halina acteerden erg overtuigend vandaag- zagen er erg vermoeid uit.
- Vandaag waren de stunts heel indruk wekkend. Je kon heel veel oeh's an ah's horen
- Er was een heel erg goede interactie met het publiek en er werd ook duidelijk alles aan gedaan dat zo te maken.

Afgezien van de zwakke gevechten was het een hele leuke show vandaag.

Offline Carlo
Citaat van: Efteling_Love link: /forum/50/19519/679276 op: 28-06-2012 18:31:58

- De gevechts technieken waren iets zwakker vandaag, de acteurs (met name de ruiters en de wachter -Samira, Olaf en Halina acteerden erg overtuigend vandaag- zagen er erg vermoeid uit.

Wat wil je, het is 30 graden en drukkend warm. Daar wordt een mens nou eenmaal wat lomer van.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Zeker waar, ik vind het ook niet erg. Die kleding lijkt me echt heel vervelend bij warme temperaturen. Ik hoop wel dat ze dat van de wachter er in laten, zag er wat overtuigender uit

Vandaag vloog een van de raven zo het wapen van raveleijn in en ging daar op een tafel zitten. Uiteraard werd hij snel opgehaald door een achter de schermen mannetje.
Wat ik knap vind is die ene speler die probeert het paard te laten slapen, dit lukt nog niet helemaal, maar laat een paard maar eens liggen. De speler vandaag probeerde het helemaal niet en ging op de rug van het paard liggen, wat het paard maar vreemd leek te vinden.

En de raaf die het wapen in vloog ging aan de haal met een koffiemelk cupje tot dat de valkenier kwam. Zag er mooi uit.

De speler van vandaag liet wel degelijk het paard liggen.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Joost probeert zijn paard meestal wel te laten slapen; maar volgens mij zijn niet alle paarden hierop getraind.
Dat zou mogelijk verklaren waarom hij niet altijd probeert om zijn paard te laten liggen.

Raven in het Wapen worden een probleem. Als ze eenmaal doorkrijgen dat er eten te halen valt zullen ze nog sneller / vaker het Wapen induiken i.p.v. naar Halina's troon vliegen. (dat is immers ook één van de redenen dat je niet op de tribunes mag eten; als de vogels dat leren vliegen ze niet zoals bedoeld).

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Schitterende foto's ! Thanks ! Wij hadden de show om 14.30, jij waarschijnlijk een andere ? Die raaf heeft dus prima door waar wat te halen is, wat zoals aangegeven een probleem zou kunnen worden of al is.

Dat liggende paard is de show van half 6, maar die raaf is de show van half 3. Ik denk niet dat er een probleem is als er af en toe een raaf het wapen in vliegt.
Daar zullen ze echt wel rekening mee houden.

De kooi op het einde voor de Wachter ging niet dicht na 3 keer proberen ontsnapten de wachter toch ..

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Dat je weet: die foto is best oud, toen was Bas de Bont er nog, tevens weet ik ook niet wat je met de foto wil zeggen, maar oke.

Volgens mij nog niet hier vermeld, dus bij deze de showtijden tijdens de ZevenMijls Zomer
Zondag t/m vrijdag: 11:30, 13:00, 14:30, 16:00, 17:30, 19:30
Zaterdag: 13:00, 14:30, 16:00, 17:30, 19:30, 21:00

In tegenstelling tot vorig jaar er nu dus iedere dag 6 shows te bezichtigen.
http://www.efteling.com/NL/entertainment/2011---Raveleijn.html

Raar dat op zaterdag de 11:30 show te vervallen komt.

Citaat van: Spookje link: /forum/50/19519/681910 op: 10-07-2012 23:01:11

Raar dat op zaterdag de 11:30 show te vervallen komt.

Lijkt me helemaal niet raar; 6 shows op een dag is zwaar voor zowel de casting als de dieren. Een 7de show wordt dan gewoon teveel.
Vergeet daarbij niet dat de casting al ruim voor de eerste show aanwezig moet zijn, met name de ruiters.
Een dag van pakweg 10:30 tot 22:00 is dan erg lang.

Er komen waarschijnlijk weer Raveleijn aanpassingen aan, dat meld raveleijntwit, er word gezegt dat de raven een grotere rol gaan krijgen, en er is een foto getwittert waar er een kraampje in de arena staat.. Ben benieuwd!

Dat kraampje had ik zaterdag vanuit het wapen gezien dat stond toen bij de poort waar de ruiters opkomen achter de schermen. Ben benieuwd.

Hopelijk (het zal wel niet) is er morgen al de nieuwe show.
Het lijkt mij wel heel erg leuk om de nieuwe show te zien!!

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: TheTimvk link: /forum/50/19519/682338 op: 13-07-2012 14:49:10

Hopelijk (het zal wel niet) is er morgen al de nieuwe show.
Het lijkt mij wel heel erg leuk om de nieuwe show te zien!!

Morgen is juist een hele grote kans. Op Raveleijntwit wordt gemeld dat het een deze dagen zal starten, en ik denk dat we me"t een deze dagen" binnen een week mogen stellen. Daarbij is morgen dan de eerste zomeravond, dus dat lijkt mij het meest logisch.

Pagina: 17 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22·147·148·149 >>