Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 16 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·147·148·149 >>

Zoals het er nu uitziet, vindt ik het een prima parkshow. Zoals de titel van een recentie vorig jaar april was: Raveleijn: veel spektakel, weinig inhoud, is er nu nogsteeds spektakel, en weldegelijk inhoud.

'Beheerst u het perspectief?'

Kijk, daar zit dus het doelgerichte publiek. De schoolreisjes. In het filmpje zie je goed dat de kinderen helemaal in het verhaal en de personages opgaan. Zo moet Raveleijn dus zijn. Alle kinderen die Kickuh! meeroepen en keihard juichen als Thomas de eerste kop verslaat.

Leuk dat het schrik effect er weer in zit. Verder zie ik dat beide shooters het weer doen bij de ingang

Offline Dromer
Wat een geweldig filmpje, dank daarvoor! Heerlijk om de acteurs en actrices zo enthousiast bezig te zien.

Twee puntjes,
Zit Grijsvalk nog in de show? Aangezien Olaf geen vogel meer laat wegvliegen als hij 'onderduikt'.

En hoe gaat het met Draconicon? Heeft tie nog vaker last van storingen e.d.?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Grijsvalk zit er inderdaad nog in (volgens mij zie je hem een keertje zonder en een keertje met). Draconicon weet ik niet, maar de shooters doen het alweer een tijdje (toen ik er 6 januari voor het laatst was in ieder geval wel, maar toen leek Halina er zelf ook nog aardig van te schrikken (s'ochtends en s'middags deden de shooters het niet, maar in de avond wel, en het was telkens de zelfde actrice).

Citaat van: Efteling_Love link: /forum/50/19519/670424 op: 28-05-2012 13:20:53

Grijsvalk zit er inderdaad nog in (volgens mij zie je hem een keertje zonder en een keertje met). Draconicon weet ik niet, maar de shooters doen het alweer een tijdje (toen ik er 6 januari voor het laatst was in ieder geval wel, maar toen leek Halina er zelf ook nog aardig van te schrikken ('s ochtends en 's middags deden de shooters het niet, maar in de avond wel, en het was telkens de zelfde actrice).

Er heeft een hele tijd er maar 1 gedaan. Zo met hemelvaart ook nog. Dat beide het weer doen is sinds kort.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19519/670428 op: 28-05-2012 13:26:42

Er heeft een hele tijd er maar 1 gedaan. Zo met hemelvaart ook nog. Dat beide het weer doen is sinds kort.

Owh dan heb ik me vergist. Mijn excuses!

Citaat van: Dromer link: /forum/50/19519/670379 op: 28-05-2012 11:12:50

Wat een geweldig filmpje, dank daarvoor!

Dank u! Dank u!

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19519/670417 op: 28-05-2012 13:09:33

Twee puntjes,
Zit Grijsvalk nog in de show? Aangezien Olaf geen vogel meer laat wegvliegen als hij 'onderduikt'.

En hoe gaat het met Draconicon? Heeft tie nog vaker last van storingen e.d.?

Grijsvalk zit gewoon nog in de show, maar was op die dag de 2e show afwezig. De acteurs hadden de 1e show al moeite om de valk rustig te houden en ik denk dat ze hem daarom "een dagje vrij" hebben gegeven. Over Draconicon durf ik niks te zeggen, maar het is een tijd geleden dat ik hem in storing zag.

En over de shooters: je ziet aan het begin idd dat ze het allebei doen. Het viel me wel op dat de tweede keer (aan het einde van Halina haar verhaal) alleen de linker shooter werkte.

Iemand enig idee of er vandaag iets gebeurd is? 1 van de Thomas spelers staat met een gipsen arm op een foto van vandaag.
Gisteren was er nog niets.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Er is meer interactie tussen de spelers terug, dat is erg fijn. Vooral de interactie tussen Halina en Olaf is leuk om weer te zien.

Gister was ik maar weer eens na 2 weken naar de show gegaan.
De show is inderdaad uitstekend weer uitgepakt.
Het oude gevoel was weer even terug. De eigenwijze raaf vloog eindelijk een keer door enzo...
Totdat... De Graffer opkwam... Ik weet niet of iemand het is opgevallen, en ik hoop echt dat het tijdelijk is...
Er waren bijgeluiden te horen alsof iemand zat te grommen (en te grünten) in de microfoon.
Echt Hollands acteren op z'n best, niet dus! Doe dan géén geluiden.
Ook als het stijgeren van de paarden steeds niet lukt, haal de geluiden dan eruit.
Nogmaals, ik hoop dat het grommen niet in de geluidsmixage is verwerkt.
Het leek wel een slechte imitatie van Jurassic Park. (En dat is mijn favoriete film!)
Er blijft ook al zo weinig over van de muziek dat René heeft gemaakt, omdat het totaal verknipt word.

Vandaag was geen goede dag voor Raveleijn. De show van 16.00 uur ging niet door vanwege een technische storing. De show van 17.30 is halverwege afgebroken. Het doek bleef weer hangen aan een van de koppen. De wachter zag het niet en bleef het podium naar achter rijden waardoor de "onderkaak" van een van de koppen helemaal omlaag werd getrokken. Hij ging daarna niet meer dicht.

88x Raveleijn

Citaat van: Marielle link: /forum/50/19519/670979 op: 29-05-2012 21:37:46

Vandaag was geen goede dag voor Raveleijn. De show van 16.00 uur ging niet door vanwege een technische storing. De show van 17.30 is halverwege afgebroken. Het doek bleef weer hangen aan een van de koppen. De wachter zag het niet en bleef het podium naar achter rijden waardoor de "onderkaak" van een van de koppen helemaal omlaag werd getrokken. Hij ging daarna niet meer dicht.

Hoe vaak we die berichten toch niet horen.. Wat een top show!

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Citaat van: twinkelaer link: /forum/50/19519/671012 op: 29-05-2012 22:49:59

Hoe vaak we die berichten toch niet horen.. Wat een top show!

Hoezo?
De laatste tijd heb ik die niet meer gehoord... dus vaak is het niet meer.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Van het Raveleijn twitter account: "Thomas-speler heeft een blessure en loopt nu met gips. Het is nog even afwachten hoe dit opgevangen wordt!"
Ben benieuwd wat er gebeurd is.

Offline Tjomme
Ja klopt, had het ergens anders al gelezen. Hopelijk valt het mee.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Dat vroeg ik dus de vorige pagina al, ik had hem al op een foto met een gips arm gezien.
Zondag heeft hij nog alle shows gedaan en blijkbaar maandag is er dus iets gebeurd.

Ben wel benieuwd wat er gebeurd is.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Zou de laatste show van de dag nu concurrentie krijgen? De laatste show begint namelijk rond 17.30, en eindigt rond 18.00, waardoor ik mij voor kan stellen dat mensen liever naar Aquanura kijken dan naar Raveleijn, rond die tijd.
Of zouden de tijden aangepast worden, en Raveleijn een half uur vóór Aquanura afgelopen zijn?

Ik weet nog niet wat de tijden worden van Aquanura, maar ik gok dat Aquanura rond 18:10/18:15 zou zijn. Dat is nog makkelijk te halen na de 17:30 show van Raveleijn.

Pagina: 16 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·11·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·147·148·149 >>