Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 148 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·143·144·145·146·147·148·149 >>

Wijzigingen bij Raveleijn:

Joost heeft een nieuwe stunt, vooral vanaf de linkerkant (zoals de oude mivaplekken) te zien:

Thomas heeft een nieuw schild. Ik denk dat hij zich daarmee tegen Draconicon moet beschermen, maar dat hij nu nog uit moet zoeken op welke afstand hij werkt...

Versie: 1 Aangepast: 27 maart 2016 20:18 door: Jeroen_Twee reden: Geen reden aangegeven

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Yara122001 link: /forum/50/19519/804514 op: 27-02-2016 13:42:22

Ah okee dankjewel want ik zocht een van de Acteurs van de oude show , wie weet hoe deze acteur heet die Joost speelt uit dit filmpje?

alvast bedankt !

foto :Bekijk plaatje

Zou dat misschien Dennis de Groot kunnen zijn? Je zou het aan hem kunnen vragen op Twitter.
https://twitter.com/GrootisDennisde

Ik weet wie hij is hoor haha , maar ik kan helaas geen foto's vinden Daarom zocht ik al een tijdje voor meer informatie .

Ik snap de Efteling niet helemaal. In 2013 moest de oude show van Raveleijn, na 2 seizoenen, vervangen worden omdat de show al tig keer gezien was, maar de nieuwe show is nu wel al in zijn 4e seizoen bezig...
Hopelijk ben ik niet de enige die dit raar vind...

Versie: 1 Aangepast: 11 april 2016 18:30 door: eftelbram reden: Geen reden aangegeven
 Offline Lucius
Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/805847 op: 11-04-2016 18:30:30

Ik snap de Efteling niet helemaal. In 2013 moest de oude show van Raveleijn, na 2 seizoenen, vervangen worden omdat de show al tig keer gezien was, maar de nieuwe show is nu wel al in zijn 4e seizoen bezig...
Hopelijk ben ik niet de enige die dit raar vind...

Waarschijnlijk was er in 2013 gewoon het geld en de belangstelling om de show te vernieuwen. Iets dat er, denk ik, tegenwoordig minder is (zeker na de mega-investeringen van de Baron, Symbolica en het Loonsche Land). Daarbij zaten we in 2013 midden in een periode dat er geen nieuwe attracties bijkwamen; het publiek moet dan natuurlijk op een andere manier getrokken worden, bijvoorbeeld door een nieuwe parkshow. Tot slot is het decor van de huidige show niet echt ideaal om iedere paar jaar te vervangen.

Maar inderdaad, een nieuwe show zou ook ik toejuichen. Al vraag ik mij af in hoeverre het huidige verhaal nog verder kan worden uitgemolken zodat er een originele en vernieuwende parkshow ontstaat. Tijd voor nieuwe input dus! (Bende van de Witte Veer?)

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Of gewoon compleet afstappen van het verhaal van Raveleijn? Gewoon een verhaal schrijven dat geschikt is voor een parkshow, dat was Raveleijn duidelijk niet.

Offline Bslo
Vandaag was er een vogel uit Raveleijn ontsnapt. Hij zat in de bomen bij het Sprookjesbos Theater. Personeel stond op het dak van Het Meisje met de Zwavelstokjes om hem tevergeefs te lokken.

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2016 22:59 door: Bslo reden: Geen reden aangegeven
Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 54x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Vandaag was toch de laatste show van het seizoen?
Deden ze er nog iets extra mee, zoals 2 jaar geleden, of was het gewoon normaal, kon er namelijk zelf niet bij zijn...

Klopt.
Nee.

Versie: 1 Aangepast: 9 januari 2017 06:28 door: Jeroen_Twee reden: Geen reden aangegeven
Iemand nog een map van de Raveleijn game? want vriend heeft het nodig

Er is blijkbaar een nieuwe Raveleijn act:

Offline Robin
Tja wat moet je hier nou over zeggen... Doe maar niet ofzo.
Het idee was zeker omdat Raveleijn niet open is om dan toch iets voor in de plaats te hebben, maar die gedachte snap ik niet helemaal. De Raveleijn''ervaring'' zit momenteel niet in het aanbod dus dan is het eerder apart in mijn ogen om dit te doen. Een beetje als een ochtendAquanura doen als hij s' avonds niet draait maar dan anders. Als het een aanvulling zou zijn op Ravelijn dan is het een slechte, maar dit is een slechte act ter aanvulling op... niks.

Versie: 1 Aangepast: 6 februari 2017 18:45 door: Robin reden: Geen reden aangegeven
 Offline Elske
Waar maak je je druk om? Het is toch juist leuk voor de kinderen om deel uit te kunnen maken van Raveleijn? Je ziet duidelijk dat het geen aanvulling is op Raveleijn, deze is immers in onderhoud. Dit dient zo te zien als alternatief. Als je het niet leuk vindt dan kijk je er toch niet naar, voor jou tien anderen.

Offline Robin
Ik weet dat het geen aanvulling is op Raveleijn. Maar ik bedoelde stel dat het dat wel was dan vond ik het al geen goeie, maar omdat Raveleijn niet speelt is het ook nog onrelevant. Die kinderen weten misschien niet wat Raveleijn is dus dan weten ze ook niet wat dit voor moet stellen.
Ik hoef er inderdaad niet naar te kijken als ik het niet leuk vind, maar als jij andermans mening niet wil weten (waar het op lijkt) hoef je het ook niet te lezen hoor...

Offline Elske
Heel veel kinderen die naar de Efteling gaan kennen Raveleijn en zijn daar helemaal weg van.
Ik wil jouw mening wel degelijk weten, ik heb alleen het idee dat je je niet kunt verplaatsen in de act hoe hij voor kinderen en de ouders over kan komen. Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk voor jouw leeftijd niet leuk is om naar te kijken, je behoort gewoonweg niet tot de doelgroep.

Offline Robin
Ik weet niet hoe de kinderen het vinden, maar ik vind het er voor de drie partijen een beetje zielig uitzien.
Vind het prima verder.

Pagina: 148 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·143·144·145·146·147·148·149 >>