Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 146 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·141·142·143·144·145·146·147·148·149 >>

Mensen, het is wel degelijk met een lift hoor Als je goed kijkt kun je de spiegels zien, er blijft vaak ook een beetje vuil aan hangen. Door de 'effe' kleur van het zand valt het gwn niet op en van ver is de illusie compleet. De spiegels staan in een 6 hoekige vorm onder het gewelf.

En de spiegels zitten waarschijnlijk onder een kleine hoek gemonteerd, waardoor je pas ziet dat er iemand langs loopt, als ie er zo ongeveer tegenaan staat.

De Markies

Citaat van: De Markies van Karabas link: /forum/8/15942/801698 op: 30-11-2015 22:10:49

En de spiegels zitten waarschijnlijk onder een kleine hoek gemonteerd, waardoor je pas ziet dat er iemand langs loopt, als ie er zo ongeveer tegenaan staat.

En als iemand zo dicht erop staat, blokkeert diegene het spiegekbeeld zelf.

Wij saboteren uw afdaling

En als er iemand achterlangs loopt, zie je de schoentjes voorbij wandelen...

Citaat van: EftelElf link: /forum/8/15942/801697 op: 30-11-2015 21:59:40

Mensen, het is wel degelijk met een lift hoor Als je goed kijkt kun je de spiegels zien, er blijft vaak ook een beetje vuil aan hangen. Door de 'effe' kleur van het zand valt het gwn niet op en van ver is de illusie compleet. De spiegels staan in een 6 hoekige vorm onder het gewelf.

Nee, dat is het niet. En er zijn ook geen spiegels.

Offline Robin
Die tunnel naar beneden zit een stuk naar achter (zo ver als mogelijk was) in plaats van in het midden. Daarom staat ze ook zo ver naar achter. Zoals je in het volgende filmpje ziet hebben ze eenvoudig wat voorwerpen tegen de achterkant gezet waardoor het mogelijk was om de tunnel ver naar achter te plaatsen. Zo kun je toch nog onder het voorste gedeelte heen kijken als je helemaal rechts op de tribune zit. Ik denk ook dat een lift-achtige constructie niet eens nodig is. En spiegels ook niet omdat ten eerste die voorwerpen er al staan waardoor je er toch al niet helemaal onderdoor kan kijken en ten tweede omdat er nauwelijks licht onder de kooi valt.

Versie: 1 Aangepast: 1 december 2015 13:45 door: Robin reden: Geen reden aangegeven
Toch wel grappig om te zien dat niemand precies weet hoe het systeem nou werkelijk werkt, want er zijn nu in feite twee partijen hier, waarvan er dus al zeker één aan het liegen is en de andere partij kan het gewoon niet uitleggen, dus weet deze in feite ook niet hoe het precies werkt (als je eenmaal weet hoe het precies werkt, kan je het overtuigend genoeg uitleggen, dat zie ik hier van niemand komen).

Ik moet zeggen dat ik het niet weet en beide verhalen toch onlogisch vind. Een lift is mogelijk door de kelder onder de arena, maar toch ook weer niet doordat je er toch onder kan kijken. In de kist eronder liggen lijkt dan de oplossing, maar houdt rekening met de kleding van Halina. Bij goochelacts gaat namelijk de kleinste speler met de minst ruime kleding en het meest flexibele lichaam een doos in en dat zelfs voor maar 1 tot 2 minuten, geen 10, anders krijgt diegene het nog zeker benauwd. Denk ook aan de warmte tijdens de zomer en de kou tijdens de winter (indien geopend).

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

T lijkt mij sterk dat ze zo lang opgevouwen zit in zo'n kleine ruimte, zeker met zulke kleding. Ik denk dat er toch een soort lift/gat zit waardoor ze onder de arena zit.

Wij saboteren uw afdaling

Ik denk dat er een holle ruimte onder een groot deel van de ruimte zit, anders kunnen die paarden toch ook niet door die poort rennen? En kan Olaf toch ook niet uit het water komen? 2:04

Versie: 1 Aangepast: 1 december 2015 18:49 door: roderick reden: Geen reden aangegeven
Symbolica, het rijk der Fantasie...

Het zijn inderdaad geen spiegels (ik zie aan het filmpje dat ik al veel te lang niet meer in de Efteling ben geweest).

In het filmpje precies boven dit bericht zie je, o.a. op 3:59, dat er een opening (spleet) zit in de doek dat op de bodem van de kooi ligt. Er zal dus geen lift onder de kooi zitten. Het lijkt er wel heel erg op dat Halina in de bodem van de kooi verstopt zit. En als dat niet zo is, dan zal ze via een smalle tunnel onder de piste terecht komen.

De Markies

Geen idee hoe het werkt allemaal.
Alleen wat roderick ook al aangeeft.
De kinderen lopen onder het gebouw door en komen daarna met paarden als ruiters weer naar boven / eruit.
Olaf komt uit het water en verdwijnt weer naar beneden via het water.
Wat overigens niet al tever van de plek van Halina vandaan is.
En dan uiteindelijk ook Halina die ook naar beneden verdwijnt.
Volgens mij is dat hele gedeelte / tafareel wat midden in staat op ze minst onderkelderd.
De arena kan eventueel ook helemaal met kelder zijn net zoals een parkeergarage dus.
Daar waar normaal de auto's naar beneden rijden komen de ruiters naar boven en gaan de kinderen naar beneden.
In diezelfde ruimte verdwijnen ook Olaf en Halina.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Offline dieter
ben ik dan de enige die nog weet dat daar bij de eerste show de vloer naar beneden ging ?
Er is dus duidelijk een kelder he

Citaat van: dieter link: /forum/8/15942/801845 op: 06-12-2015 18:52:14

ben ik dan de enige die nog weet dat daar bij de eerste show de vloer naar beneden ging ?
Er is dus duidelijk een kelder he

Volgens mij zit er onder de hele arena een kelder. Het wegzakkende deel wat jij bedoelt word volgens mij nu gebruikt om Olaf uit het water te laten komen.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

De magische stad zal van 11 januari t.e.m. 24 maart niet te bezoeken zijn.

Is Symbolica al geopend?!

Citaat van: timefteling link: /forum/50/19519/802454 op: 24-12-2015 13:12:44

De magische stad zal van 11 januari t.e.m. 24 maart niet te bezoeken zijn.
En ik blijf hopen op een nieuwe show van een goed niveau, maar dat zal wel niet gebeuren helaas.

Weet iemand of de stemmen uit de show ergens op Mp3 te vinden zijn?

Met vriendelijke groet Bryan

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ben benieuwd waar ze mee bezig zijn

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/803654 op: 27-01-2016 08:25:28

Ben benieuwd waar ze mee bezig zijn

Nieuwe beplanting die René heeft namelijk een hoveniers bedrijf.

Pagina: 146 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·141·142·143·144·145·146·147·148·149 >>