Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 143 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·138·139·140·141·142·143·144·145·146·147·148·149 >>

Leuk om te zien dat er nog best wel wat mensen zijn die de show wel gewoon kunnen waarderen.

Vanwege de tijd doe ik hem niet altijd, maar ik ben ook ENORME Raveleijn fan
Ik heb zelfs een Samira kostuum laten maken [zo trots]

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline Weirdo
Citaat van: Donderelfje link: /forum/50/19519/792621 op: 07-05-2015 08:09:30

Vanwege de tijd doe ik hem niet altijd, maar ik ben ook ENORME Raveleijn fan
Ik heb zelfs een Samira kostuum laten maken [zo trots]

Pics!

Had ik dat niet al ergens op dit forum laten zien.
OK hier is er eentje ...
http://n0n.nl/viewer.php?file=79303005298340105114.jpg

Heb hem tot nu toe op 1 event gedragen, komende zondag word de tweede keer.
Een wens is natuurlijk een keer met dit kostuum foto's te mogen laten maken in het park

PS. Ik heb er ook een grote Knuffel-uil bij

Versie: 2 Aangepast: 8 mei 2015 15:49 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 8 mei 2015 15:48 door: LilaLuna reden: Geen reden aangegeven

Offline Weirdo
Naais!

Ja, inderdaad een heel mooi kostuum donderelfje.
Ik wil ook een Raveleijn Kostuum .

Moet ik oma maar eens bellen

Dankjewel. Mijn kostuum is gemaakt door BRUNHILDE [zoek maar op. haha]
Na deze heb ik momenteel nog een andere Efteling-kostuumwens, maar dat blijft nu nog geheim

Nog wat video's van afgelopen Dinsdag, echt een hele leuke verslavende act met een heel leuk liedje! Wat mij betreft mag dit zo blijven!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Bas96
Mooi liedje inderdaad zeg! De hele act is mooi gedaan. Geeft echt een extra dimensie.

Aquanurafreak!

Promofilmpje Raveleijn-held.

Is Symbolica al geopend?!

Ik vind het op zich geen slechte reclame, maar de teksten in beeld vind ik een beetje apart.

Laat staan die falende Box op het einde.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Ik vind hem heel erg leuk

Waarom komt de Efteling altijd met reclame voor een actie als die actie al voor de helft voorbij is

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

ja dat viel mij dus ook wel op.
Bemerk wel dat er een nieuw element nog is bijgevoegd momenteel,
met mantels in de kleuren van de ridders

Ik heb vandaag de show van 17:30 gezien en ik was eigenlijk aangenaam verrast.

Twee wachters waren uitermate in hun element en zorgden voor verschillende kleine improvisaties.
Zo maakten ze de blauwe ruiter nat toen ze wegliepen en Halina kreeg ook de volle laag toen de twee wachters en graag Olaf verdwenen in het water. Halina herself kon amper haar lach inhouden.
Daarnaast deden ze ook nog verschillende andere kleinere zaken (vooral veel overacting) waardoor ik vooral moest terugdenken aan de allereerste Raveleijn shows. Ik kan alleen maar hopen dat dit een blijvend iets is :-)

De bruine ruiter gooide trouwens zand naar 1 van de wachters op het laatste. Is dit ook improvisatie of zat dit er altijd al in? (is me nog nooit opgevallen).

Tot slot: de rode ruiter (met het lange haar) is echt top. Zijn manier van 'vechten' is echt super.

Offline tijn.
Citaat van: BlueMoon link: /forum/50/19519/793278 op: 16-05-2015 21:13:52

Ik heb vandaag de show van 17:30 gezien en ik was eigenlijk aangenaam verrast.

Twee wachters waren uitermate in hun element en zorgden voor verschillende kleine improvisaties.
Zo maakten ze de blauwe ruiter nat toen ze wegliepen en Halina kreeg ook de volle laag toen de twee wachters en graag Olaf verdwenen in het water. Halina herself kon amper haar lach inhouden.
Daarnaast deden ze ook nog verschillende andere kleinere zaken (vooral veel overacting) waardoor ik vooral moest terugdenken aan de allereerste Raveleijn shows. Ik kan alleen maar hopen dat dit een blijvend iets is :-)

De bruine ruiter gooide trouwens zand naar 1 van de wachters op het laatste. Is dit ook improvisatie of zat dit er altijd al in? (is me nog nooit opgevallen).

De twee wachters waren vandaag bij de show van 16:00h ook leuk bezig. Ze gebruikte de rand van de trap als glijbaan. En gleden constant over de leuning. Het was zo opvallend dat het grootste gedeelte van de mensen om me heen het ook meekregen en erom moesten lachen. Ze gooiden zand naar Joost die weer reageerde dat dat zijn 'kracht' was. Hopelijk blijft die improvisatie!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Wat ontzettend leuke dingen om te lezen! Haha

Nog een soort compilatie gemaakt van alle acts die ik heb gefilmd tot nu toe met de verschillende acteurs. Helaas nog maar een paar dagen, want dit mag van mij écht blijven! En je kunt ook echt merken dat dit (interactieve) entertainment zo goed bevalt.

Ja heb het helaas maar 1x in het echt gezien, van mij mag dit ook iets permanents worden
desnoods vernieuwed in een iets nieuwe vorm op den duur

Pagina: 143 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·138·139·140·141·142·143·144·145·146·147·148·149 >>