Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 140 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·135·136·137·138·139·140·141·142·143·144·145·147·148·149 >>

Volgens de site gaat hij inderdaad vanaf morgen in Onderhoud. De reden weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat ze iets gaan veranderen ten aanzien van de vorige show aangezien hij langer(?) dicht is. Misschien kan het ook uit voorzorg zijn ivm het weer. Maar het is allemaal maar gokken

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/784642 op: 11-01-2015 18:39:37

Ik heb vernomen dat vandaag de laatste Raveleijnshow van het seizoen is, en dat morgen het onderhoud weer begint. iemand een idee of het klopt, wat de rede is waardoor het vervroegd is, en wanneer ze weer draaien?

Dat klopt 1 april is de volgende show pas weer. Vandaag werden alle shows afgelast alleen de laatste kon toch doorgaan, bij het eind applaus kwamen echt alle spelers de arena in dat was wel even een speciaal moment. Vandaag of morgen staat m'n video van deze show online.

Citaat van: Tommetje-s link: /forum/50/19519/784644 op: 11-01-2015 18:54:04

Volgens de site gaat hij inderdaad vanaf morgen in Onderhoud. De reden weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat ze iets gaan veranderen ten aanzien van de vorige show aangezien hij langer(?) dicht is. Misschien kan het ook uit voorzorg zijn ivm het weer. Maar het is allemaal maar gokken

Dit lange onderhoud is elk jaar gewoon zo, kunnen ook alle acteurs weer eens terug naar Frankrijk.

Versie: 1 Aangepast: 11 januari 2015 20:31 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Klopt, onderhoud, 1 april.
Het was een mooi eind. Later beeldmateriaal.

EDIT: Later is nu, soort van.

Versie: 1 Aangepast: 11 januari 2015 22:33 door: Jeroen_Twee reden: Geen reden aangegeven
Laatste Raveleijnshow van het seizoen @efteling 11-1-2015

Ik zag gisteren trouwens een filmpje voorbij komen van een nieuw vecht element. Tijdens het gevecht van Joost tegen de twee wachters (aan de linker kant vanuit de Tribune gezien dus) was Joost nu niet alleen, maar vochten Emma en Maurits mee. Beide met een zwaard en hun eigen wapen (maurits zelfs met lans). Buiten de twee wachters waren dit er nu ook echt een stuk of vijf. Misschien een element wat volgend seizoen vaker terugkomt?

Ik hoop het wel, ik denk het niet. De laatste show van vorig seizoen had soieso véél meer wachters dan normaal, en zelfs Olaf was te zien! (normaal zie je alleen Falco in zijn Olafvermomming)

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het filmpje, want ik heb het zelf niet gezien. Vanuit mijn plek stond de poort in de weg.

Versie: 1 Aangepast: 12 januari 2015 16:29 door: Jeroen_Twee reden: Geen reden aangegeven
Hij stond op iemands Facebook, dus die kan ik niet doorlinken helaas.

Dat is niet waar, niet alle shows werden afgelast ik zat bij de show van 16:00 en die ging ook gewoon door.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

De buitenkant van de tribune werd vandaag helemaal in de steigers gezet, waarschijnlijk voor het dak waar al een lange tijd netten overheen zitten.

De Efteling is echt goed bezig met al het opknapwerk! Ik hoop dat ze inderdaad iets aan die netten gaan doen, dat ziet er natuurlijk wel een stuk netter uit.

yee

waarom zitten die netten daar dan? Vanwege vallende dakpannen? Lijkt me niet toch? Anders hebben de bouwvakkers echt een borrel teveel op voor ze aan het werk gingen

Het is Z.K.H. Prins der Efteling

Huidige situatie:

Versie: 1 Aangepast: 9 februari 2015 21:10 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven
Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Zullen er vernieuwingen komen of zal het nagenoeg hetzelfde blijven? Wat denken jullie?

Ik vermoed dat er geen grote aanpassingen zullen zijn. Een nieuwe show komt er voorlopig niet, dat had de Efteling een tijdje terug aangegeven nadat er bekend was dat het nieuwe Raveleijn deel 'de Bende van de Witte Veer' zal verschijnen, in mei (geloof ik).
Maar gewoon wat opknapwerk vind ik zelf al top, zoals de dakpannen die worden aangepakt. Ik vind in ieder geval niet dat de show op dit moment grote aanpassingen nodig heeft en denk ook niet dat dat in deze onderhoudsperiode gaat gebeuren.

yee

Offline Tjomme
Vanaf 1 april is Raveleijn weer geopend voor de bezoekers. Er zijn al langer geruchten voor een eventuele nieuwe show, de Efteling heeft eerder bevestigd dat er voorlopig dezelfde show te zien zal zijn. Maar zojuist op Twitter: "Zonet een aantal aanpassingen opgenomen voor mijn rol van Thomas in de Efteling-show Raveleijn. Zo leuk om te doen! " @Vocal_Folds

Ben benieuwd wat we kunnen verwachten

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik ben zelf heel erg benieuwd
Denk niet dat het lukt, maar hoop er echt op 1 april heen te kunnen al

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Oow, hopelijk gewoon wat aanpassing in scènes, stemmen en muziek! Kan altijd beter worden!

http://www.looopings.nl/weblog/3605/Efteling-blijft-sleutelen-aan-paardenshow-Raveleijn.html

Ook looopings heeft er een artikel over!
Wat zal er allemaal aangepast worden?

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Grappig om die kussens eens zonder stro te zien

Pagina: 140 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·135·136·137·138·139·140·141·142·143·144·145·147·148·149 >>