Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 14 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·147·148·149 >>

Dan is het nog altijd aan de Efteling vind ik om ervoor te zorgen dat het publiek niet kàn zien.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/19519/669139 op: 23-05-2012 17:46:42

Dan is het nog altijd aan de Efteling vind ik om ervoor te zorgen dat het publiek niet kàn zien.

Dat kan nu haast niet meer vanwege de bouw en ligging van de arena. Als je de arena in RCT3 bouwt merk je dat zelf ook goed. Omdat de arena vrijwel vanaf 360° bekeken kan worden kan er nu haast niets meer aan doen, dan hadden ze de arena anders moeten bouwen. Sowieso is de arena al niet handig gebouwt want de stunts brengen nu iedere keer risico‘s met hun mee omdat de stunts én in een bocht moeten, én de arena er eigenlijk te klein voor is.

Vandaag weer lekker geweest...

In de show van 1 uur deed het vuur zwaard van Thomas het niet, was een beetje jammer.

Andere vraag:

Ik vind begin mei op van een medewerker van de efteling dat de ruiters fransen waren. Klopt dit?

gr

Een van mijn grootste dromen is: Trouwen in de Efteling.... een Wonderlijke, sprookjesachtige dag

Offline Sybren
Ja klopt, enkele ruiters zijn Frans

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Hahaha ok thanks,

want de rest van de acteurs zijn dan wel nederlands neem ik aan?

thanks voor de snelle reactie.... weer een opheldering

Een van mijn grootste dromen is: Trouwen in de Efteling.... een Wonderlijke, sprookjesachtige dag

hey hey

kan iemand mij helpen aan het liedje/muziek wat je aan het begin hoort met de bannelingen?? ( waar je zo lekker blij van wordt )

Bedoel je deze:
Toon spoiler

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Weet iemand wie deze Joost is? Ik kan hem niet terug vinden in het oude ruiters topic.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: Jokie de Prrretneus link: /forum/50/19519/669248 op: 23-05-2012 21:38:43

Bedoel je deze:
Toon spoiler

jaaaaaa! geweldig!!!! ben ik weer blij maar mijn collega zeker ook hahahah super!!

Ter aanvulling; het nummer van de Bannelingen heet "Feest op het Marktplein" en staat ook op de Raveleijn CD.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

ok thanks voor de reactie... wist niet dat het liedje een titel had hahaha maar nu wel.. weer wat geleerd

Citaat van: spooky86 link: /forum/50/19519/669256 op: 23-05-2012 21:51:20

ok thanks voor de reactie... wist niet dat het liedje een titel had hahaha maar nu wel.. weer wat geleerd

schaam schaam hahaha

Citaat van: Spookje link: /forum/50/19519/669250 op: 23-05-2012 21:40:04

[url=http://foto.vijfzintuigen.nl/photos/99/107099_real.jpg][img]
Weet iemand wie deze Joost is? Ik kan hem niet terug vinden in het oude ruiters topic.

Klopt, dit is een nieuwe acteur. Beide Joost acteurs van vorig seizoen zijn weg. Alleen was het niet de bedoeling om hier namen door te geven geloof ik.

88x Raveleijn

Offline Dromer
Zou iemand binnenkort de show weer eens willen filmen, volledig? Vind het leuk om te zien, qua vooruitgangen en verschillende spelers.

De vraag over Joost is beantwoord, thanks.

Het filmen, ja dat wil ik zondag of maandag als ik er weer ben wel doen.
Ik weet niet of iemand anders nog eerder gaat.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: Dromer link: /forum/50/19519/669299 op: 23-05-2012 23:22:40

Zou iemand binnenkort de show weer eens willen filmen, volledig? Vind het leuk om te zien, qua vooruitgangen en verschillende spelers.

Ik ga misschien morgen naar de Efteling en ga dan misschien Raveleijn bezoeken en dus heel misschien filmen. Dus met een beetje geluk kan je de huidige show vrijdag bekijken.

Offline Dromer
Zou tof zijn, alvast dank.

Citaat van: Dromer link: /forum/50/19519/669311 op: 24-05-2012 00:23:10

Zou tof zijn, alvast dank.

Ik heb wat kunnen filmen, dus dat komt goed.

Eigenlijk was ik eerst van plan om nog een berichtje te typen over de kleine veranderingen en wat er dus is verbeterd, of verslechterd, of nog steeds niet helemaal prima is, maar weet je: ik ga er dit keer geen woorden aan verspillen.

De kritiek over Raveleijn is bij bepaalde mensen vrij groot, dat is te zien aan berichten in dit topic en daar wil ik het eens over hebben. Vandaag waren er heel veel schoolreisjes naar de Efteling en zag je overal wel een groep gele petjes of blauwe shirts voorbij komen (met gestreste begeleiders er achteraan). Ook in Raveleijn zat het er vol mee. En echt, ik heb nog nooit zo'n enthousiast publiek op de tribune gezien!

Klappen, juichen en al zodra Olaf in de arena kwam één en al gejoel. En dat zette mij aan het denken. Wij als efteling/pretprakfans hebben over het algemeen "kritiek" tot "veel kritiek" op de show en sommige zijn er alleen maar negatief over. Maar vergeet niet dat de doelgroep van Raveleijn niet zozeer wij zijn, maar kinderen tussen +/- 6 en 12 jaar oud. En ik denk dat een shows als die van vandaag gewoon het bewijs is dat Raveleijn uiteindelijk geslaagd is. De doelgroep vindt het geweldig en de eftelingnerds (om het zo maar even te zeggen) hebben als nog een prachtig gebouw in Eftleing stijl. Dus voordat er weer eens iemand op het idee komt om met een heel lang bericht te gaan klagen over deze show, denk dan even hier aan. Niks mis met kritiek, het is nou eenmaal geen perfecte show, maar hou dit alsjeblieft in het achterhoofd.

Nou, dat moest ik even kwijt.

Wat dat betreft moet ik zeggen (en dit is buiten het feit om dat ik zelf Raveleijn leuk vind); met het nieuwe seizoen merk je gewoon dat het publiek veel beter reageert op de show.
Het is voor mij lang geleden dat ik mensen hoorde mompelen over de show. Nu hoor ik eerder woorden vallen als "at was leuk! morgen weer" of "mooi hè". Ook hoor ik regelmatig kinderen tijdens / na de show roepen "ik ben die rode /bruine / blauwe".

Wat dat betreft is de show in de huidige versie best wel een prima show geworden voor dagjesbezoekers.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Offline Japio
Met een tribune vol schoolreisjes is het al snel enthousiaster. Zo'n dagje staat in het teken van pret en grollen, dan is alles leuk. Nee, je hoort ook van dagbezoekers genoeg weifelende verhalen over Raveleijn. De WES stond destijds op de 3e plaats van favoriete attracties onder de bezoekers, onder Droomvlucht en het Sprookjesbos. Dat is bij Raveleijn nog niet het geval lijkt me zo!

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Pagina: 14 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·147·148·149 >>