Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 133 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·128·129·130·131·132·133·134·135·136·137·138·147·148·149 >>

Sinds kort komen er 2 waterstraaltjes omhoog in plaats van borrelend water als Graaf Olaf omhoog komt en verdwijnt:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Misschien staan de "borrelmachines" iets te hard afgesteld, of tot nu toe altijd te zwak afgesteld.

Offline Adje
Ja, ik zou 't ook zeggen. Die twee straaltjes voegen weinig tot niets toe, volgens mij hebben ze de kraan iets te ver open gezet hahaha

De vader krijgt tegenwoordig hulp.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Ik vind het grappig en ontzettend lief tegelijk.
Leuk hoe de vader er in meespeelt

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Ik zag net foto's op Facebook van Raveleijn vandaag en zag dat de wachters weer nieuwe helmen hebben... :+

Bron: Facebook Kevin van der Heyden

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Een verbetering, zo op het eerste gezicht.

Offline Tjomme
Vanavond rijdt het grootste gedeelte van de acteurs weer terug naar Frankrijk, een groot deel ervan komt voorlopig ook niet meer terug. Er komen dus weer veel nieuwe acteurs uit Frankrijk.
Vandaag hebben ze afscheid genomen. Rond half 6 gingen ze Villa Volta in, waar Bakkerlaaf en ik toevallig toen bijzaten. Na met meerder personeelsleden de eerste voorshow te hebben bekeken, gingen we meteen door naar de hoofdshow. Hier kwamen nog een paar acteurs via de uitgang erbij. Waardoor de show met ongeveer 15 Acteurs, 2 andere bezoekers en ons 2 was. Na afloop van de hoofdshow, bleven de duren nog dicht en namen de acteurs afscheid van de personeelsleden.
Uit privacy overwegingen plaats ik geen foto's

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Was zeer bijzonder en ook best emotioneel. Nog nooit zo lang in de huiskamer van Hugo mogen staan

Kan me voorstellen dat het emotioneel is.
Ik denk dat ik weet hoe die acteurs/actrices zich voelen.
het einde van een mooie tijd maar ook fijn om terug naar huis te gaan.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe groep, en wens hun een goede terugreis

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Ben benieuwd naar de nieuwe show! Maar een ding, de pakken mogen ze wat mij betreft weer veranderen naar de allereerste! Deze zouden misschien wel iets comfortabeler zitten maar ik vind het eigenlijk geen gezicht

Citaat van: Eftelingfan12 link: /forum/50/19519/760020 op: 06-02-2014 19:51:26

Ben benieuwd naar de nieuwe show! Maar een ding, de pakken mogen ze wat mij betreft weer veranderen naar de allereerste! Deze zouden misschien wel iets comfortabeler zitten maar ik vind het eigenlijk geen gezicht

Nieuwe show? Dat was een jaar geleden alweer...

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Carlo
Vandaag kwam er een Belgische moeder met twee kleine zoontjes binnen bij Het Wapen van Raveleijn. De oudste van die twee zoontjes (ik schat een jaar of 7) met Raveleijn-cape en bijhorende helm kwam een brief afgeven aan iemand van het personeel die bedoeld was voor Ridder Thomas. Of ze die af wilde geven aan de juiste ridder.

Wat dat Raveleijn met kinderen doet... ongelofelijk. Zo schattig!

Overigens vroeg die moeder aan mij of ik één van de acteurs was, want daar leek ik blijkbaar sprekend op.

Versie: 1 Aangepast: 2 maart 2014 22:54 door: Carlo reden: Geen reden aangegeven
Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Gisteren werd er alweer een beetje geoefend met de vogels, ook waren er wat mensen, vermoed al wat acteurs, de arena al een beetje aan het verkennen.

(sorry voor de wat grote en slechte kwaliteit foto's)

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Ook speelde ze gister om 16:00 de volledige show af qua muziek. Alleen zonder stemmen.

Raveleijn is prachtig! Ik kan niet wachten als die weer open gaat!

In het park word al weer reclame gemaakt voor raveleijn.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

bweginnen ze echt pas weer op 1 april met shows geven, of al een paar dagen eerder, zoals na de 1e winterstop?

Vandaag was er een grote groep buiten op het terrein met stokken aan het vechten.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Als ik me niet vergis, ging vandaag Raveleijn ook weer spelen? Ik ben erg benieuwd hoe en wat er voor veranderingen zijn doorgevoerd?

'it huis, dit vervloekte huis...'

Pagina: 133 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·128·129·130·131·132·133·134·135·136·137·138·147·148·149 >>