Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 132 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·127·128·129·130·131·132·133·134·135·136·137·147·148·149 >>

Wauw! Veel beter! Leuk idee ook om ze als entertainment in te gaan zetten! Ik ben hier zeer positief over!

Klein beetje gek dat er nu van alle riders 2 zouden rondlopen,
maar ik ben erg blij als ze de oude kostuums beetje terug brengen

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Wat bedoel je met dat er twee rond zouden lopen?

nou de nieuwe én de oude.

En het precieze probleem is dan...? Kinderen zien het verschil niet zo 1, 2, 3. Zeker niet de gewone dagjesbezoeker.

Daarnaast zijn de figuren nooit op twee plekken tegelijk (wat overigens geen proleem zou zijn, mocht dat wel gebeuren), eer dat men bij Raveleijn is aangekomen en de 1e show ziet kunnen de Ruyters allang via het bos naar Raveleijn zijn gegaloppeerd.

Voor de meeste mensen zal het inderdaad geen probleem zijn,
dat weet ik, gewoon iets wat mij in gedachten zit

Ik zou het geweldig, maar dan ook echt geweldig vinden als ze de rest van de cast op deze manier ook een comeback laten maken, en dan het liefst nog inclusief de vogels.

In dat geval dan ook Samira weer laten rondlopen aub

Dat heeft geen zin omdat de meerderheid van de bezoekers dan geen idee heeft..

Daar kan verandering in komen, zo gebeurd

Ik dacht laatst dat het best raar is, omdat er nu dus twee Poorten zijn, dat je eerst Raveleijn binnen komt, en dan ineens toch maar niet, omdat eerst de vader komt vertellen en dan valt het doek en dan staat daar ineens weer een poort.
En toen dacht ik dat je dat heel simpel zou kunnen oplossen: als je de vader (die toch al niet erg veel toevoegt aan de show) vervangt door een Raveleijn-inwoner, die iets vertelt over Raveleijn. Dan begint hij te vertellen over wat er 'een tijdje terug' gebeurde met de vijf ruiters enzo, het hele verhaal dus. En dan eindigt hij met iets als 'hoe ging dat ook al weer...?' ofzo, en dan valt het doek. Dus dan is de show zelf eigenlijk een soort flashback.

Wat zeggen jullie? Lekker laten zoals het nu is, of aanpassen?

'Beheerst u het perspectief?'

Laten zoals het nu is, in Fata Morgana bijvoorbeeld heb je ook in meerdere scenes een zelfde muziek stuk, lijkt misschien een rare vergelijking, maar dat is net zoiets als met de poort; iets dat totaal niet storend is voor de beleving. En iets wat werkt moet je niet zo maar gaan aanpassen, oftewel, lekker zo laten.

Offline Pitco
Waarom aanpassen? Ik ervaar het niet als "raar" of iets wat niet klopt. Mij is ook niet eerder opgevallen dat andere bezoekers hier wel last van hebben. Volgens mij hebben de meeste mensen niet eens door dat het dezelfde poort is.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Daar hebben jullie wel een punt inderdaad. Wordt ook wel wat onnodig ingewikkeld anders.

'Beheerst u het perspectief?'

Ik vind het op zich heel erg leuk klinken.
Maar met hoe het nu is heb ik geen probleem
(afgezien van samira)

Als Samira en Samuel ook nog in de show zouden worden gegooid, zou er echt totaal geen touw meer aan het verhaal vast te knopen zijn. Wat mij betreft een slimme keuze om hen (en de graffer) eruit te hebben gelaten.

Parken 2018: Efteling 15x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 19x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 76x

Offline Tjomme
Ze doen het inmiddels al een aantal weken soms in de show, en vandaag op film gezet. Er was al eerder een foto van hierop het forum verschenen, maar hieronder dus filmpje van het gevecht van Joost met de wachters met speer en schilden, het geluid erbij is echt tof 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

kijk!, dit is wat ik wil horen!!
Heerlijk dat gekletter van die zwaarden en speren, de show wordt steeds weer een stukkie beter!!

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/757394 op: 10-01-2014 18:40:01

Ze doen het inmiddels al een aantal weken soms in de show, en vandaag op film gezet. Er was al eerder een foto van hierop het forum verschenen, maar hieronder dus filmpje van het gevecht van Joost met de wachters met speer en schilden, het geluid erbij is echt tof 

het geluid mag misschien wel tof zijn, en het gevecht wat spectaculairder, maar toch vind ik dat Joost aardedolken moet gebruiken i.p.v. samoerai zwaarden 

Citaat van: eftelbram link: /forum/50/19519/757466 op: 11-01-2014 11:15:27

het geluid mag misschien wel tof zijn, en het gevecht wat spectaculairder, maar toch vind ik dat Joost aardedolken moet gebruiken i.p.v. samoerai zwaarden 
Het klopt wel wat beter, maar nu vechten ze tenminste niet met plastic vormpjes.

Roland Mack een groot man

Pagina: 132 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·127·128·129·130·131·132·133·134·135·136·137·147·148·149 >>