Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 130 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·125·126·127·128·129·130·131·132·133·134·135·147·148·149 >>

Citaat van: Aurora link: /forum/50/19519/749909 op: 12-11-2013 18:38:33

Maar waarom word het dan minder geaccepteerd als kinderen voor gaan in de rij voor de droomvlucht of de carnaval festival? Zijn kinderen daar ook niet de doelgroep van?

Mijn excuses voor deze discussie maar ik denk dat ik toch bij m'n standpunt blijf.
Het is duidelijk dat niet iedereen deze mening deelt dus ik laat het hier maar bij.

Ook ik kan mij in jouw mening vinden. Kinderen leren op deze manier dat zij altijd voorrang hebben, terwijl ze dit in mijn mening niet altijd hebben. Ik heb er geen problemen mee als kinderen vooraan willen staan wanneer een entertainment act wordt uitgevoerd, maar wanneer men met iemand op de foto wil gaan dan zeg ik gewoon van iedereen netjes in de rij, zo krijgt iedereen een eerlijke kans. En dan vinden veel ouders het gek dat hun kinderen gaan zeuren als ze even moeten wachten in een rij, waar dan ook...

Zoals jij al zegt is dit ook aan de hand bij attracties en trek je ook niemand voor. Kwestie van sociaal met elkaar omgaan.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Aurora
Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/749912 op: 12-11-2013 18:42:28

In Disney kan het een stuk verschrikkelijker uitpakken. De "spontane" M&Gs daar hebben vaak geen touwtjes rij of wat dan ook. En dan zijn sommige ouders dusdanig asociaal om hun kind dwars door je benen naar voren te duwen.
Als bezoeker kan je prima een half uur wachten op je kans voor een foto en deze niet krijgen omdat het personage meestal met de 30min weer terug naar binnen gaat. Wat dus de nodige frustratie met zich meebrengt want bezoekers weten dat die kans reëel is dat je vruchteloos staat te wachten (geldt driedubbel zo hard voor volwassenen) en worden daarom een stuk brutaler in de zin van voordringen.

Dit is héél erg waar!

Ik weet niet of het al gemeld is maar er zitten nu vissen in het water waar Olaf uit komt.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Klopt, dit is zeker al een paar maanden het geval, of ze verder nog nut hebben weet ik niet, al vermoed ik dat ze de vijver een beetje schoon houden.

Nouja vissen eten algen en die vijver zit vol met algen, maar ik heb het idee dat het aantal vissen niet de algengroei kan tegen houden want de vijver is knal groen...

De groenheid van de vijver is enorm gedaald ten opzichte van een paar maanden terug.

Graaf Olaf heeft nieuwe kleren gekregen zo te zien.
Oude.

en de nieuwe.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Ik mag dan een Raveleijn fan zijn , maar wat is er vernieuwd.
Ik zie het zo snel even niet.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: LilaLuna link: /forum/50/19519/751394 op: 22-11-2013 19:13:09

Ik mag dan een Raveleijn fan zijn , maar wat is er vernieuwd.
Ik zie het zo snel even niet.
Kijk heel goed naar de kleding!!!!

Iets meer goud en franje 

Citaat van: Aurora link: /forum/50/19519/749909 op: 12-11-2013 18:38:33

Maar waarom word het dan minder geaccepteerd als kinderen voor gaan in de rij voor de droomvlucht of de carnaval festival? Zijn kinderen daar ook niet de doelgroep van?

Mijn excuses voor deze discussie maar ik denk dat ik toch bij m'n standpunt blijf.
Het is duidelijk dat niet iedereen deze mening deelt dus ik laat het hier maar bij.

Ik snap het ook niet helemaal. Een van mijn kinderen staat weliswaar al gauw voor in elke rij (kwestie van in de gaten hebben dat er ergens iets te halen valt voordat anderen dat in de gaten hebben en er dus gelijk staan zodra zich ergens een rij vormt, soms weet ze niet eens wat er dan precies te halen is ;-)) maar natuurlijk vind ik het niet normaal als ze voordringen, of dat nou voor volwassenen of andere kinderen is (en dus dringen ze niet voor). Dat volwassenen vinden dat hun kinderen voor mogen is vooral omdat ze dan zelf niet zo lang hoeven te staan wachten tot hun kind eindelijk aan de beurt is, vermoed ik...

Het lijkt mij vrij normaal dat als je als volwassene een dagje uit bent en toegang betaalt, dat je van alles gebruik mag maken en dus ook van de meet&greet.
Je kunt ook beargumenteren dat voor kleine kinderen niet betaald is en die dus geen rechten hebben, of dat ze er toch geen bal van snappen en de lol alleen voor de ouders is en ook dan hebben ze niet meer rechten dan andere volwassenen.

Ik laat kleine kinderen alleen soms voorgaan bij de toiletten omdat kleintjes wel eens wat minder goed zijn in ophouden. Maar ik heb zelf vaak genoeg staan wachten met een wanhopige peuter en niemand liet hem/haar voor, dus dat is niet algemeen gangbaar blijkbaar.

Citaat van: Pitco link: /forum/50/19519/747648 op: 26-10-2013 19:04:13

Ze tillen het doek nu een stukje hoger, zodat je ziet dat de kooi zogenaamd nog leeg is, en dat ze er dan ineens staat als het doek valt.

Enige wat jammer is, is dat ze blijft staan op de verhoging, neemt in mijn ogen de hele illusie weg. Ze moet eigenlijk weer op de "grond" springen als het doek valt.

Ja, dat laatste vond ik ook wel jammer, en ze staat er bovendien nogal ongelukkig bij zo wijdbeens, niet erg Halina-waardig...

Sinds kort zitten er in de show 5 wachters tegelijk (de kinderen die een dubbelrol spelen). Dat is natuurlijk helemaal top!

Bron: Tjomme

Offline Tjomme
Ook zitten boven te luiken waar normaal te lampen schijnen en de Olaf en de wachters komen abseilen dicht. Alleen het stukje waar Olaf uitkomt is nog open. Bij de shows in het donker zijn ze natuurlijk allemaal open.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Tjomme stuurde me net een filmpje waarop de wachters te zien zijn:
https://www.dropbox.com/s/g33u70w0su8sp64/Video%2006-12-13%2014%2054%2030.mp4

Vandaag bij de show van 16.00 uur bleef Halina gewoon staan (waarschijnlijk i.v.m. de harde wind toen), en vloog 1 Raaf vanuit zijn hokje rechtstreeks het water in en na veel de fladder ging 1 van de kinderen hem uit het water redden en gaf hem aan een valkenier.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ik ben trouwens benieuwd wanneer er en of er water uit de waterpomp gaat komen. Ik heb een keer vanuit het wapen gezien tussen de show door dat ze dit aan het testen waren maar dat is alweer enkele maanden geleden.

Ik zelf denk van niet eerlijk gezegd. Dat het water nog werkt is vrij logisch omdat ze niet heel die techniek er uit gaan halen, dat zou zonde zijn als ze het ooit toch willen gaan gebruiken. Maar dat verwacht ik niet in de huidige show, de waterstralen die uit de vijver komen zijn een stuk indrukwekkender om te zien namelijk.

Bij Olaf vloog vandaag alleen zijn broek uit, zijn jasje bleef zitten .. jammer
Vond ook dat het geluid erg hard stond vandaag

(ik was bij de laatste show van vandaag)

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: LilaLuna link: /forum/50/19519/754390 op: 14-12-2013 23:39:52

Bij Olaf vloog vandaag alleen zijn broek uit, zijn jasje bleef zitten .. jammer
Vond ook dat het geluid erg hard stond vandaag

(ik was bij de laatste show van vandaag)
Ik snap hun wel,is veel te koud om in het water te zitten.

Pagina: 130 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·125·126·127·128·129·130·131·132·133·134·135·147·148·149 >>