Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 127 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·122·123·124·125·126·127·128·129·130·131·132·147·148·149 >>

Maar het gebeurd wel vaker dat de paarden niet door het luik heen gaan, dat vind ik jammer. In mijn ogen is het doe het goed of doe het niet, maar ga niet steeds afwisselen

Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/19519/743624 op: 24-09-2013 17:02:12

Maar het gebeurd wel vaker dat de paarden niet door het luik heen gaan, dat vind ik jammer. In mijn ogen is het doe het goed of doe het niet, maar ga niet steeds afwisselen

En dat gaan ze speciaal doen voor de fans die er de show een stuk vaker zien? 
Zoiets valt echt niet op bij de normale dagjesbezoeker die één keer per jaar komt.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Ik zeg ook in mijn ogen, ik begrijp het van de Efteling heel goed hoor, want inderdaad dat valt truus echt niet op.

Dat kunstgras is wel écht heel erg lelijk vind ik... Hadden ze niet iets van wit kunstgras kunnen doen dan?

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/743638 op: 24-09-2013 19:33:29

Dat kunstgras is wel écht heel erg lelijk vind ik... Hadden ze niet iets van wit kunstgras kunnen doen dan?

Ja dat is lekker realistisch.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Zandkleurig moet toch niet zo'n probleem zijn voor de Efteling om te maken?

Offline Tjomme
Ik heb toevallig ervaring in een bedrijf wat kunstgras matten maakt en verkoopt. En matten in zandkleur, voor dit doel, zijn er eigenlijk bijna niet. Natuurlijk kan de Efteling deze zelf laten maken, maar vergeet niet dat dit soort dingen door pdf gedaan worden en het maken nogal duur is.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Gewoon overspuiten met verf voor kunststof, of denk ik nou te gek? In iedergeval ik denk dat er echt wel wat beters is dan dit.

Offline Tjomme
Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/19519/743645 op: 24-09-2013 20:20:57

Gewoon overspuiten met verf voor kunststof, of denk ik nou te gek?

Dan denk je te gek 

Ik heb de matten niet goed gezien, maar ga er van uit dat ze van goede kwaliteit zijn. Dan heeft overspuiten niet zo veel nut, daar verpest je de hele mat juist mee 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Maar even serieus, er moet toch wel wat beters te vinden zijn dan een groene kunstgrasmat? Ik neem aan dat deze er zijn om meer grip te krijgen voor de paarden?

Offline Tjomme
Een kunstgras mat is zo erg nog niet hoor, past bij de groene sfeer die daar hangt 
En het ligt er inderdaad voor de paarden, maar dus ook omdat het zand steeds meer 'verdween'

Zo'n nep groene grasmat past naar mijn mening nergens bij, ik haat het dat neppe gedoe. Maar bij de manege waar ik heb gereden gebruikten ze ook veel rubberen maten overal op plekken waar paarden goed grip moesten hebben, kunnen ze dat dan niet doen? ( Niet dat deze discussie helpt, de Efteling laat die mat verlopig toch wel liggen )

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/743642 op: 24-09-2013 20:15:41

Ja dat is lekker realistisch.
Niet spierwit natuurlijk, maar dezelfde kleur als het zand in de arena. Maar dan zie je niet dat het kunstgras is denk ik.
Of in ieder geval iets dat minder opvalt dan dit.
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/743644 op: 24-09-2013 20:19:46

En matten in zandkleur, voor dit doel, zijn er eigenlijk bijna niet.
Dat is wel jammer, ik hoop dat er wel nog een andere oplossing voor verzonnen wordt, maar anders hadden dit niet zo permanent gelegd. Jammer!
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/743651 op: 24-09-2013 20:30:04

Een kunstgras mat is zo erg nog niet hoor, past bij de groene sfeer die daar hangt 
Maar het ziet er zo raar uit omdat het een precies rechthoekje is. Misschien wordt het nog wat witter als er veel overheen gelopen is.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Tjomme
Laat even duidelijk zijn de Efteling dit soort beslissingen eigenlijk niet neemt hea 

Het zijn de acteurs en pdf die dit beslissen, of in ieder geval adviseren.

Ik verwacht ook dat deze kunstgras mat tijdelijk is, net zoals de meeste toevoegingen aan show 

Gister een vader acteur gehad die ik heel goed vond spelen. De rest kan echt nog van hem leren. Hij was echt in paniek en kwam over alsof hij het erg vond dat zijn kinderen kwijt zijn. Hij was in paniek, was buitenadem (van het zoeken) en liep echt zoekend om zich heen. Terwijl de rest rondloopt van: Ik ben mijn kinderen kwijt, naja morgen zijn ze er wel weer of anders volgende week. Wat een verschil in acteurs zeg...

Offline Aurora
Ik ben het met Davey eens!
Ik vind sommige karakters vrij slordig neergezet door de acteurs!
Dit hoeft niet per sé de schuld van die acteurs te zijn hoor.
Soms kan het ook aan de regie of casting liggen.

Offline Tjomme
Ze hangen nu vanuit de beweegbare toren een camera op met tape. Die camera staat gericht op het wapen

Offline Tjomme
Hier een foto van de camera, hij staat iets lager gericht als eerst leek. Lijkt nu gericht op de plek waar de wachters springen.

Een GoPro. Geen idee waarvoor ze die beelden willen gebruiken.

Maandag:

Olaf Vugts en een voor mij onbekende meneer stonden druk te gebaren vlak voor de show begon. Vlak voor het doek zou vallen verliet Olaf de tribune, maar en onbekende man ging in een hoekje zitten.

Vrijdag:

Jeej! Eindelijk veel en vooral snel zwaardgekletter! De metalen zwaarden sloegen lekker hard en snel tegen elkaar, er was eindelijk een gevoel van "Ja, ze zijn echt aan het vechten". Om dit effect te krijgen heeft Joost nu tijdens zijn gevecht met de wachters ook een zwaard i.p.v. aardedolken.

Pagina: 127 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·122·123·124·125·126·127·128·129·130·131·132·147·148·149 >>