Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 125 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·120·121·122·123·124·125·126·127·128·129·130·147·148·149 >>

Als ze nou zeggen dat tickets niet verplicht zijn,dan krijgen de mensen die wel een ticket hebben de beste plaatsten. De mensen die geen ticket hebben kunnen dan de lege plekken opvullen. Zo blijft een show nooit half leeg en de bezoekers zonder ticket kunnen niet klagen over het slechte zicht, dan hadden ze maar een ticket moeten halen.

'Beheerst u het perspectief?'

Hallo, Na een lange tijd niet meer actief zijn, ben ik terug op dvz!
Ik las net weer mijn twitter, en kwam er een nieuwe foto voorbij van Raveleijn!
Misschien is dit iemand al opgevallen? (Dat halina en Olaf samen door de arena lopen)

Sorry voor de fotogroote, Hij kon niet kleiner!

Mij was het nog niet opgevallen. Ik ben wel benieuwd waar dit in de show zou zitten (of zou het eenmalig zijn door bijvoorbeeld problemen met de normale opkomst van Olaf en de wachters?).

Ik zag ergens ook iets voorbij komen van een wachter met make up in de vorm van krullen op zijn gezicht? (of heb ik iets gemist?)

Dat is waarschijnlijk gewoon allemaal op eigen initiatief en zit niet vast in de show.

Vandaag voor het eerst water uit de waterpomp zien komen. Benieuwd wanneer dat in de show gebruikt gaat worden.

Citaat van: Efteling_Love link: /forum/50/19519/740087 op: 10-08-2013 13:21:20

Mij was het nog niet opgevallen. Ik ben wel benieuwd waar dit in de show zou zitten (of zou het eenmalig zijn door bijvoorbeeld problemen met de normale opkomst van Olaf en de wachters?).

Ik zag ergens ook iets voorbij komen van een wachter met make up in de vorm van krullen op zijn gezicht? (of heb ik iets gemist?)

Die foto komt niet uit de show, maar is van Olaf en Halina die samen naar de M&G lopen.
Over die wachter; klopt er is één acteur die vaak zwarte make-up draagt (zowel als Olaf als wachter) 

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/740098 op: 10-08-2013 17:50:49

Die foto komt niet uit de show, maar is van Olaf en Halina die samen naar de M&G lopen.
Over die wachter; klopt er is één acteur die vaak zwarte make-up draagt (zowel als Olaf als wachter)

Ah op z'n manier. Bedankt voor de uitleg. Grappig om te zien hoe er steeds toch weer kleine veranderingen als de waterpomp plaatsvinden.

Offline arendo
Hoelaat is de eerst raveleijn show doordeweeks?

Citaat van: arendo link: /forum/50/19519/740161 op: 11-08-2013 20:10:23

Hoelaat is de eerst raveleijn show doordeweeks?

In de zomervakantie om 11.30 uur.

88x Raveleijn

Sinds een aantal dagen is er weer een nieuw 'effect' in de show.
Bij de rolstoelplaatsen staat nu een tafel met servies erop waar later een wachter overheen schuift (en dus alles meeneemt de grond op) als hij wegduikt/vlucht voor een ruiter.
Ziet er leuk uit.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/740178 op: 11-08-2013 21:15:13

Sinds een aantal dagen is er weer een nieuw 'effect' in de show.
Bij de rolstoelplaatsen staat nu een tafel met servies erop waar later een wachter overheen schuift (en dus alles meeneemt de grond op) als hij wegduikt/vlucht voor een ruiter.
Ziet er leuk uit.

Het is nep servies neem ik aan?

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/740206 op: 11-08-2013 23:12:43

Het is nep servies neem ik aan?

Middeleeuws... beetje metaal-achtig.

Dit is nog een duidelijke video met de Ibissen op het eind, ik had er nog geen gezien waarbij ze ook komen aanvliegen. Geeft wel een mooi effect!
En trouwens: worden de fakkels op de toren tijdens het gevecht tussen Olaf en Thomas nog wel gebruikt? Op video's van de laatste tijd zie ik dat ze de zwaarden niet van de toren  gooien en daar gewoon mee blijven vechten.
Is dat geschrapt dan?

'Beheerst u het perspectief?'

een grote fout van Raveleijn:

Misschien kun je het even uitleggen, want ik zie niets geks?

'it huis, dit vervloekte huis...'

Ik vermoed dat hij bedoelt dat het podium vanaf het begin van de show af aan al naar achteren stond.

Ow, haha, nu zie ik het 

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Daan
Voor de mensen die Raveleijn nog niet in het donker/schermer gezien hebben. Heb ik hier een aantal foto's voor de mensen die dat graag willen zien. Voor alle anderen geldt:

**Spoiler**

Ahhhh!

Mooie foto's Daan!

Het lichtontwerp van de huidige show vind ik zelf vele malen beter geslaagd dan van de oude show. De ontwerper heeft prachtige plaatjes gemaakt, maar ook ruimte bewaard voor dynamiek en spanning (vooral tijdens het gevecht en het moment na het verslaan van Draconicon, prachtig!!).

Daarnaast vind ik dat Raveleijn in het donker beter is dan overdag. Juist door de toevoeging (en uiteraard de noodzaak) van het licht, wordt de show ineens in een hele andere setting geplaatst en krijgt de show zowaar sfeer en zelfs een spectaculair tintje.

Desalniettemin is het te zien dat de acteurs ook de routine te pakken krijgen, waardoor de show ook steeds meer vaart krijgt en dat is een positieve ontwikkeling.

Kortom, Raveleijn in het donker met op elkaar ingespeelde acteurs mag er best wel zijn.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

De lichtshow is voor wie het wil weten een paar weken terug nieuw ingeprogrameerd, in de nacht van midden augustus.

Pagina: 125 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·120·121·122·123·124·125·126·127·128·129·130·147·148·149 >>