Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 124 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·119·120·121·122·123·124·125·126·127·128·129·147·148·149 >>

Gisteren voor het eerst het lichtplan gezien... En moet zeggen ben verrast. Ben benieuwd hoe het in het donker eruit ziet maar bij lichtschemer zag het er goed uit met op sommige punten verassingen.

De lichten op de poort waren wel mooi, maar op de beweegbare toren viel het nog al tegen, het leek wel een saaie kerst lichtslang..

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

heeft er ook iemand video's/foto's van de show met verlichting? ik kon er zelf jammer genoeg niet bijzijn

Ik was mijn Foto Camera vergeten die dag, sorry

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

De fransen maakte er vandaag wel weer een zooitje van met een zwarte Lisa en vrouwelijke Olaf.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Dat van die vrouwelijk Olaf heb ik de laatste dagen meer gehoord, heb je daar een foto van? Want er is ook 1 van de mannen met een staartje en die speelt ook Olaf.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Citaat van: Spookje link: /forum/50/19519/739128 op: 29-07-2013 19:54:51

Dat van die vrouwelijk Olaf heb ik de laatste dagen meer gehoord, heb je daar een foto van? Want er is ook 1 van de mannen met een staartje en die speelt ook Olaf.

Heb er maar een zeer onduidelijke foto van, nu twijfel ik en zou het beide kunnen zijn. het was in ieder geval een slank figuur met een staartje inderdaad.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ik heb de show in het echt kunnen bewonderen en was echt overdonderd, zeker vergeleken met de vorige show. Ik kwam echt met een WOW gevoel de tribune uit! Ik vind echt dat het nu de show is die het had moeten zijn, geweldig!

Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/50/19519/739196 op: 30-07-2013 12:26:56

Ik heb de show in het echt kunnen bewonderen en was echt overdonderd, zeker vergeleken met de vorige show. Ik kwam echt met een WOW gevoel de tribune uit! Ik vind echt dat het nu de show is die het had moeten zijn, geweldig!

Vond jij de show echt zo geweldig? Ik vond hem wel beter en de muziek had betere impact, maar geweldig vind ik de show nog steeds niet.

- Anton Pieck

Citaat van: Eftellingen link: /forum/50/19519/739208 op: 30-07-2013 14:57:21

Vond jij de show echt zo geweldig? Ik vond hem wel beter en de muziek had betere impact, maar geweldig vind ik de show nog steeds niet.

Als je zijn post leest had je kunnen weten dat hij het inderdaad zo geweldig vind. En de show is ook vrij goed geworden voor de bezoekers en ook voor de Efteling zelf (o.a. achter de schermen voor het personeel).

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Kath
Ik vind een van de Olaf Grafharts te klein om Olaf Grafhart neer te zetten. Niet dat hij zijn rol niet goed speelt maar het komt niet goed over vind ik. 

Verder vind ik het erg jammer dat Halina nog steeds weinig uitdrukking heeft. Ik las eerder op dit topic dat een garnaal bij wijze van nog meer uitstraling heeft en daar ben ik wel mee eens.

Afgelopen zaterdag verdween Halina niet, ze werd alleen in de kooi gezet, geen rook of doek er omheen. lekker warm klusje achter al dat plastic 

Ook verdween Olaf maar met 1 wachter het water in, de andere wachter liep naar de ruimte onder de tribune.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: robinschulte link: /forum/50/19519/739254 op: 30-07-2013 21:21:53

Afgelopen zaterdag verdween Halina niet, ze werd alleen in de kooi gezet, geen rook of doek er omheen. lekker warm klusje achter al dat plastic 

Ook verdween Olaf maar met 1 wachter het water in, de andere wachter liep naar de ruimte onder de tribune.

had ik ook gezien, vond het nogal raar want Halina stond daar maar gewoon wat rond te kijken.

- Anton Pieck

Offline Pitgy
Zowel vorige week donderdag als afgelopen zaterdag verdween Halina niet, vandaag weer wel. Het is inderdaad wel wat raar als ze niet verdwijnt.

Citaat van: Eftellingen link: /forum/50/19519/739258 op: 30-07-2013 23:01:27

had ik ook gezien, vond het nogal raar want Halina stond daar maar gewoon wat rond te kijken.

En dat is precies wat ik nog mis in deze show: ACTEREN. Als het dan zo is dat Halina niet kan verdwijnen, dan moet je als acteur wel een beetje inleven en niet zomaar gaan staan kijken wat er gebeurd. Reageer op de dingen die je ziet gebeuren!

Logischer wijs kan ze niet door heel de kooi wandelen in verband met de verdwijntruc, maar acteren, acteren, acteren.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Op youtube dit filmpje gevonden..

Voor een klein deel de lichteffecten zichtbaar..

Vandaag viel een ruiter tijdens de show van 13.00 van het paard omdat het paard zo wild was.
Ook toen Halina naar boven kwam in de kooi was er ipv rook een doek om de kooi heengewikkeld omdat de rook waarschijnlijk niet goed werkte. Je zag toen ze in de kooi stapte ook precies waar ze zich verschuilde omdat je gewoon door de rook heen kon kijken

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Vorige week zaterdag hadden ze bij raveleijn iets nieuws bij de poort om 21:00. Er stond een hele rij mensen zonder kaartje. Toen er geïnventariseerd was hoeveel ruimte er nog was mochten deze mensen alsnog 3 min voor tijd doorlopen richting de lege banken.

Offline Pitgy
Citaat van: DaantjeGrey link: /forum/50/19519/739566 op: 04-08-2013 13:39:07

Ook toen Halina naar boven kwam in de kooi was er ipv rook een doek om de kooi heengewikkeld omdat de rook waarschijnlijk niet goed werkte.

Dit heb ik de afgelopen weken regelmatig gezien inderdaad.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19519/739576 op: 04-08-2013 14:57:13

Vorige week zaterdag hadden ze bij raveleijn iets nieuws bij de poort om 21:00. Er stond een hele rij mensen zonder kaartje. Toen er geïnventariseerd was hoeveel ruimte er nog was mochten deze mensen alsnog 3 min voor tijd doorlopen richting de lege banken.

Dat vind ik persoonlijk een goede ontwikkeling. Dan hebben mensen die het echt niet wisten of te laat waren alsnog een kans om plekken op te vullen van mensen die niet komen opdagen.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Pagina: 124 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·119·120·121·122·123·124·125·126·127·128·129·147·148·149 >>