Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 123 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·118·119·120·121·122·123·124·125·126·127·128·147·148·149 >>

Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/737774 op: 14-07-2013 16:45:11

Dat gaat helemaal niet werken.
Dan moet je 1000 mensen gaan tellen.

Of ze moeten (nog) duidelijker aangeven dat je kaartjes nodig hebt.
Of op meer plaatsen automaten.

Dat gaat makkelijk, d.m.v. een systeem met poortjes zoals dat bij Villa Volta al sinds de opening gedaan wordt.

Parken 2018: Efteling 15x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 19x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 76x

Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/737782 op: 14-07-2013 17:02:03

En waarom werkt dat op andere plaatsen wel, zoals bij de shows van bijvoorbeeld het Dolfinarium, EuropaPark, Phantasialand, noem maar op! Laat mensen gewoon binnenlopen en vol is vol!
Als je op tijd bent heb je plaats, en anders heb je pech.

Vind ik ook..

Die kaartjes drukken vind ik geldverkwisting.. kijk al het papier/inkt, EN de hele dag verschillende medewerkers bij de 3 palen om alles in de gaten te houden. Ook zijn de palen vaak defect of zijn de kaartjes op en moeten ze bijgevuld worden, of pakt men de kaartjes voor te verzamelen en komen niet opdagen op de show 

Sommige mensen gaan wel 5x per dag p.p terug naar de palen als er een andere medewerker bij de palen staat om meer kaartjes te trekken voor het raveleijn verzamelalbum en die gaan dus niet 5x naar de show als ze 5x9 kaartjes = 45 kaartjes p.p trekken 
Pure verkwisting dus en zorgt ervoor dat de show niet eens vol raakt.

Dus je kunt beter gewoon een systeem maken van vol=vol en optijd = geluk en anders pech..

Ook is het zo dat het vaak zo druk is dat je alleen je kaartje omhoog moet houden en verder niet controleren maar een hele mensenmassa ineens doorloopt.

Ik ben dus erg voor het afschaffen van de palen en gewoon een wachtsysteem maken en optijd = gewoon geluk en anders pech gehad.

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Offline Gianni
Dit is inderdaad een betere plek voor het topic. 
Ik vind dat ze de geluid opstelling anders moeten maken. Op de tribune heb je normale bass, niet te veel niet te weinig. Maar bij het wapen tril je bijna van je bankje af...
Ook hoor je het vanaf daar overal galmen.

Offline Kath
Vandaag voor t eerst een keer bij t Wapen gezeten wat een leuke ervaring was. Alleen was t minder leuk om te zien hoe de raven na t krijgen van een stukje brood de kooi zowat ingegooid werden. T zag er erg dieronvriendelijk uit. Sowieso haalt t wel wat van de magie weg vd show.

Nu is schijnbaar de première van Raveleijn 2.0 en bijna de complete oude cast zit op de tribune.

Bron: Miryanna van Reeden op twitter.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Kath
Grappig ! die kwamen voorbij in het Wapen toen ik daar zat en ik dacht nog: jee die komen bekend voor zeg!!

Citaat van: Kath link: /forum/50/19519/737961 op: 16-07-2013 19:32:45

Grappig ! die kwamen voorbij in het Wapen toen ik daar zat en ik dacht nog: jee die komen bekend voor zeg!!

Van de tv serie dus. ;-)

Offline Kath
Precies. En die had ik nog maar 3 keer gezien dusss. 

Offline Kath
Niet heel belangrijk maar het viel mij gewoon op. Veel van de acteurs van Raveleijn zijn heel klein. Vooral de Olaf Grafhart van vandaag en Emma en Lisa. Zijn het allemaal Fransen of zitten er ook NL acteurs bij?

Citaat van: Kath link: /forum/50/19519/737964 op: 16-07-2013 19:54:34

Niet heel belangrijk maar het viel mij gewoon op. Veel van de acteurs van Raveleijn zijn heel klein. Vooral de Olaf Grafhart van vandaag en Emma en Lisa. Zijn het allemaal Fransen of zitten er ook NL acteurs bij?

Het zijn allemaal Franse mensen.

'Papa' komt niet uit frankrijk...

Offline Kath
Thanks Efteling fan.

@ Jeroen twee: haha. Vandaag kon je met 'papa' op de foto en hoewel mijn dochter al vijf fotoboeken kan vullen met fotoshoots van Raveleijn was 'papa' toch maar te gewoon om mee op de foto te gaan.

Citaat van: Gianni link: /forum/50/19519/737925 op: 16-07-2013 11:13:51

Dit is inderdaad een betere plek voor het topic. 
Ik vind dat ze de geluid opstelling anders moeten maken. Op de tribune heb je normale bass, niet te veel niet te weinig. Maar bij het wapen tril je bijna van je bankje af...
Ook hoor je het vanaf daar overal galmen.

Tja, die plaatsen zijn niet bedoeld als tribune maar als restaurant waar je toevallig de arena in kan kijken. Het geluidsontwerp is voor de tribune gemaakt en daar is alles (bijna) in balans.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/19519/737972 op: 16-07-2013 21:31:38

Tja, die plaatsen zijn niet bedoeld als tribune maar als restaurant waar je toevallig de arena in kan kijken. Het geluidsontwerp is voor de tribune gemaakt en daar is alles (bijna) in balans.

Maar toch had je dat probleem niet bij de eerste show.

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/19519/737973 op: 16-07-2013 21:32:46

Maar toch had je dat probleem niet bij de eerste show.

Klopt. De eerste show had een minder uitgebreid geluidsplan. De nieuwe show is qua geluid enorm vooruit gegaan. En doordat er in de poort ook speakers verwerkt zitten, krijg de delay die je af en toe hoort op de tribune en de weerkaatsing vanaf de muren rechts.. De subs, tja, daar valt wat over te zeggen, maar die liggen eigenlijk dan nergens goed, want overal zit publiek.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Offline Pitco
Ik zat laatst nog is te denken. Eigenlijk mis ik het "feest en de vreugde" van de bevrijding van Raveleijn. Het lijkt ne wel leuk dat wanneer je de Arena uitloopt het plein weer levendig is met dorpsbewoners van Raveleijn. Denk aan kraampjes waarin men dingen verkoopt aan andere dorpsbewoners enzo. Deze kunnen tijdens de show neergezet worden. Er zijn vast genoeg dingen hiervoor te verzinnen.

Wat vinden jullie?

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Hier een foto van Efteling's Facebook van (een deel van) de cast van de serie, die gisteren aanwezig waren bij de vernieuwde show.

'it huis, dit vervloekte huis...'

Hoe is de beleving van Raveleijn in het donker/schemer?

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

De staart van Draconicon is weer eens flink toegetakeld, het hangt maar weer met plakband en touw aan elkaar.

Dat touw ziet er beter uit dan de plakband.

Pagina: 123 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·118·119·120·121·122·123·124·125·126·127·128·147·148·149 >>