Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 122 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·117·118·119·120·121·122·123·124·125·126·127·147·148·149 >>

Ja onder de kooi waar Halina in zit zit gewoon een soort reservoir (ze gaat niet onder de kooi, want je kan immers gewoon onder de kooi doorkijken). Halina ligt dus de hele tijd half dubbel te wachten tot ze weer omhoog mag komen. Volgens mij hangt ze gewoon in een soort net onder de kooi van bijv spul waarmee trampolines worden gemaakt zodat het niet te erg doorbuigt en het onder de kooi zichtbaar is.

Toen de rook kwam toen ze weer naar boven mocht stak ze haar hand en armen er 2 seconde voor de rook kwam er al uit, dus toen kon je het zeer goed zien.

Nog een vraagje: waarom werken er duikers mee in de show? (Gezien tijdens een show voorbereiding) Voorzien deze oa Olaf van zuurstof als hij naar beneden zakt?

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Of er was iets mis onderwater in het vijvertje.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: robinschulte link: /forum/50/19519/736013 op: 23-06-2013 20:38:07

Of er was iets mis onderwater in het vijvertje.

Kan, maar ik denk dat ze er misschien zijn voor de veiligheid. Stel Olaf gaat onder water en er gebeurd iets (zuurstof tekort o.i.d dat een duiker hem van zuurstof kan voorzien (ze hadden beide een tank zuurstof bij).

Waarom zitten er eigenlijk vissen in dat vijvertje bij Raveleijn waar Olaf in gaat?

Je hebt van diestenen aan de rand van het vijvertje al je goed kijkt zit daar een ruimte onder.

okeeeeee

dat is gewoon oefenen voor de show zijn geen duikers

Denk dat die vissen in dat vijvertje daar zwemmen om het water een beetje schoon te houden, omdat het anders een stukje stil liggend water is, en er dan sneller bacteriƫn inkomen.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Citaat van: link: /forum/50/19519/1 op: 23-06-2013 20:36:34

Ja onder de kooi waar Halina in zit zit gewoon een soort reservoir (ze gaat niet onder de kooi, want je kan immers gewoon onder de kooi doorkijken). Halina ligt dus de hele tijd half dubbel te wachten tot ze weer omhoog mag komen. Volgens mij hangt ze gewoon in een soort net onder de kooi van bijv spul waarmee trampolines worden gemaakt zodat het niet te erg doorbuigt en het onder de kooi zichtbaar is.

Toen de rook kwam toen ze weer naar boven mocht stak ze haar hand en armen er 2 seconde voor de rook kwam er al uit, dus toen kon je het zeer goed zien.

Citaat van: link: /forum/50/19519/1 op: 13-05-2013 00:10:27

Dit is de bodem.. Hier kan ze makkelijk in liggen.

Ik had een vraag, bij raveleijn zijn toch kantoor panden? Ook bij de arena daar boven? Want ik vroeg me af of die mensen die daar werken geen last hebben van het geluid..?! Als het geen kantoor panden zijn, wat is het dan? Dus bij de arena, boven het restaurant en de invalide plaatsen...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/737359 op: 10-07-2013 17:17:37

Ik had een vraag, bij raveleijn zijn toch kantoor panden? Ook bij de arena daar boven? Want ik vroeg me af of die mensen die daar werken geen last hebben van het geluid..?! Als het geen kantoor panden zijn, wat is het dan? Dus bij de arena, boven het restaurant en de invalide plaatsen...

Raveleijn heeft inderdaad kantoren in het gebouw. Verschillende zaken van de organisatie bevinden zich in dat gebouw. Maar qua geluidsoverlast valt het wel mee denk ik. De muren zullen wel dik gemaakt zijn om het geluid flink te dempen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Carlo
Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/737363 op: 10-07-2013 17:40:51

Raveleijn heeft inderdaad kantoren in het gebouw. Verschillende zaken van de organisatie bevinden zich in dat gebouw. Maar qua geluidsoverlast valt het wel mee denk ik. De muren zullen wel dik gemaakt zijn om het geluid flink te dempen.

Muren misschien wel, maar ramen geluiddicht maken is schier onmogelijk.
Echter is het geluid vooral op de tribune gericht, dus de schade zal wel meevallen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Misschien heel dik kogelvrij glas of ander materiaal. Net als dat je in sommige huizen ook geluiddichte ruimtes hebt voor mensen die bijv een instrument bespelen

De gang ligt dan ook aan de arenazijde en de kantoren aan de Europalaanzijde.

elk glas is kogelvrij. maar kogel afstotend glas is toch veel minder.

Dank jullie allemaal, ja ik wist dat niet, want het zou wel storend zijn als je aan het werk bent en  je hoort de muziek er doorheen..

En is het nou waar dat de vijver is verwarmd? Waar de graaf en de wachters verdwijnen en tevoorschijn komen?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Gisteren sinds 30 april weer eens naar de Efteling geweest en dus ook naar Raveleijn.
Het viel me op dat de acteurs beter op elkaar ingespeeld waren en de gevechten er ook beter uitzagen. Het verschil tussen rechts en links is nog steeds erg groot, maar ik denk/hoop dat daar nog wordt aangepast.
Ik zie veel potentie in de nieuwe show, zeker in vergelijking met de try-out en de opening.

Gisteren om half 8 bij de show van Raveleijn geweest.
Ik ben om 10 voor a 5 voor half 8 naar binnen gegaan.
Bij de poort werden veel mensen geweigerd.

De meest linkse tribune was nog geheel leeg, daar zijn wij gaan zitten.
Toen de show begonnen was, was deze tribune zo gevuld als onderstaande foto..
Zo bleef het dus ook.
Hoorde bij de poort ook reacties 'at weet ik toch niet dat ik hiervoor kaarten moet halen'..
Mijn mening: Afschaffen dat ticket systeem en vol is vol!

Uploaded with ImageShack.us

Citaat van: Stefan-89 link: /forum/50/19519/737771 op: 14-07-2013 16:21:19

Gisteren om half 8 bij de show van Raveleijn geweest.
Ik ben om 10 voor a 5 voor half 8 naar binnen gegaan.
Bij de poort werden veel mensen geweigerd.

De meest linkse tribune was nog geheel leeg, daar zijn wij gaan zitten.
Toen de show begonnen was, was deze tribune zo gevuld als onderstaande foto..
Zo bleef het dus ook.
Hoorde bij de poort ook reacties 'at weet ik toch niet dat ik hiervoor kaarten moet halen'..
Mijn mening: Afschaffen dat ticket systeem en vol is vol!

Uploaded with ImageShack.us

Dat gaat helemaal niet werken.
Dan moet je 1000 mensen gaan tellen.

Of ze moeten (nog) duidelijker aangeven dat je kaartjes nodig hebt.
Of op meer plaatsen automaten.

Offline Pitco
Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/737774 op: 14-07-2013 16:45:11

Ik denk dat het verstandig is om zowel op het Ton van der Ven plein als bij de ingang automaten te zetten. Zodat het wat meer opvalt. Maarja, al plaats je meer automaten, al plaats je een gigantisch bord, je blijft mensen houden die het "niet zien".

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Was er nog iets speciaals aan de show om 21.30. (verlichting etc.) ?

Offline Carlo
Citaat van: freekcoaster link: /forum/50/19519/737774 op: 14-07-2013 16:45:11

En waarom werkt dat op andere plaatsen wel, zoals bij de shows van bijvoorbeeld het Dolfinarium, EuropaPark, Phantasialand, noem maar op! Laat mensen gewoon binnenlopen en vol is vol!
Als je op tijd bent heb je plaats, en anders heb je pech.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 122 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·117·118·119·120·121·122·123·124·125·126·127·147·148·149 >>