Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 119 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·114·115·116·117·118·119·120·121·122·123·124·147·148·149 >>

ik kom uit de groep, en ik vindt dit erg hatend overkomen.

Een mens die alleen maar danst op muziek van anderen

sterft langzaam af.

Offline Tjomme
Citaat van: eftrobbie link: /forum/50/19519/733158 op: 21-05-2013 18:49:34

ik kom uit de groep, en ik vindt dit erg hatend overkomen.

Wat bedoel je hier mee? Ik vat 'm niet.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

IK vindt ook de graaf Olaf en de wachters meer de doen hebben dan de vorige show.
In de vorige deden de wachters en Olaf bijna niks en lieten draconicon alles doen dat is en in deze show veel beter geworden.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Ik kom uit de groep Eftelingliefhebbers die deze show minder vinden. het spijt me voor mijn aanvallende reactie.

sterft langzaam af.

Ik ben het met je eens. Ik hou zoiezo niet van grote veranderingen zoals een nieuwe show.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Citaat van: Sjiebert link: /forum/50/19519/733274 op: 22-05-2013 17:01:23

Ik ben het met je eens. Ik hou sowieso niet van grote veranderingen zoals een nieuwe show.

Sorry hoor, maar dat is echt een rare opmerking. Want de Efteling moet maar voor altijd dezelfde show blijven draaien? 

Offline Lucas
Ik ben gewoon niet fan van shows, ok Aquanura is wel even een geval apart maar ik vind dat de Efteling naar mijn mening wel even mag stoppen met Life-shows te bouwen

Citaat van: Lucas link: /forum/50/19519/733305 op: 22-05-2013 20:12:32

Ik ben gewoon niet fan van shows, ok Aquanura is wel even een geval apart maar ik vind dat de Efteling naar mijn mening wel even mag stoppen met Life-shows te bouwen
Net of de de Efteling de afgelopen jaren alleen maar shows heeft lopen bouwen? En je bedoelt waarschijnlijk live-shows ipv Life-shows.

nee inderdaad, dat is een beetje belachelijk. de show moet veranderd en vernieuwd worden. helaas was deze vernieuwing naar mijn weten een mislukking. Bart de Boer had meer dan gelijk: `Raveleijn 1.o was al goed en naar mijn mening beter.

sterft langzaam af.

Citaat van: eftrobbie link: /forum/50/19519/733316 op: 22-05-2013 20:52:34

nee inderdaad, dat is een beetje belachelijk. de show moet veranderd en vernieuwd worden. helaas was deze vernieuwing naar mijn weten een mislukking. Bart de Boer had meer dan gelijk: `Raveleijn 1.o was al goed en naar mijn mening beter.

Misschien een mislukking voor de fans, maar de gewone dagjesbezoekers vinden de show vele malen beter geworden. Dat zie je ook aan de reacties op twitter en facebook.

Zijn er nog veel verbeteringen gekomen in de show (gevechten etc) ?

Nou als je het niet erg vindt, mijn vriend is niet zo'n grote eftelingfan als ik en weet weinig van attractieparken af, en zelfs hij kon zien dat dit een mislukking is.
een paar woorden heb ik ervoor; WEG ERMEE.

sterft langzaam af.

Citaat van: eftrobbie link: /forum/50/19519/733419 op: 23-05-2013 19:18:08

Nou als je het niet erg vindt, mijn vriend is niet zo'n grote eftelingfan als ik en weet weinig van attractieparken af, en zelfs hij kon zien dat dit een mislukking is.

Laten we het dan zo zeggen. Raveleijn blijft, punt. Er staat een decor van vele miljoenen en er is een hele tv serie, game, souveniers en veel reclame voor gemaakt. Dat word nu echt niet weg gehaald omdat een paar  mensen het niet mooi vinden.

Wij Efteling fans kunnen eeuwig blijven zeuren maar als de gewone dagjesbezoekers het goed vinden is het in de ogen van de Efteling ook goed. En ik zelf denk dat ze met de huidige show een heel eind zijn gekomen.

Citaat van: eftrobbie link: /forum/50/19519/733419 op: 23-05-2013 19:18:08

We vinden het niet erg, het is immers je mening. Dat neemt niet weg dat je op een normale manier hier op het forum kunt reageren. Bijvoorbeeld met argumentatie en zonder onnodig hoofdlettergebruik en sneren.

Vandaag voor het eerst de nieuwe show gezien.
Had al bewust niet te veel gelezen en gekeken op het forum, zodat het voor mij ook echt nieuw zou zijn.

Ik moet eerlijk bekennen, moest even wennen in het begin, omdat je het oude gewend ben en dan ga je hem vergelijken of je " mist " dingen.
Wel vind ik uiteindelijk dat de tweede show een goede en mooie vernieuwing is, meer effecten en ik vind het ook fijn dat er meer tekst is. Meer interactie. En goed te volgen.

Ik ben dus al met al erg verrast en positief!!

Volgende keer gewoon weer.

Een van mijn grootste dromen is: Trouwen in de Efteling.... een Wonderlijke, sprookjesachtige dag

Offline Erwin
Ik heb de nieuwe show nu meerdere keren vergeten. De vorige show ben ik hierdoor al haast vergeten. Dus ook de elementen (aarde/metaal/hout), die wel in de oude show als kracht werden gebruikt maar nu niet meer. Deze nieuwe show is echt mooier, je levert enkele dingen in, maar je krijgt er heel veel meer voor terug.

Eén punt dat zeker nog verbetert moet worden is de brildragende vader, ik mis ieder gevoel van empathie bij die man. Alsof hij zijn stofzuiger niet kan vinden.

"komt goed!"

Olaf uit de kleren helpen ging niet bij de show van 16:00.
Hij liep verder richting het water en trok zo zijn kleren uit.

Mijn broertje komt niet vaak in Efteling (1 keer in zoveel jaar) en heeft dus wel de nieuwe show gezien maar ook de vorige.
Toen is die gaan vergelijken en vond dat stuk van die paarden zo raar als Draconicon staat dat ze dan kunstjes doen.
Verder vond die de oude show mooier. Zei ook tegen mij dat hij het acteren algemeen maar slecht vond en dat vond die bij de oude beter.
Dit is wat hij erover zegt (en hij zei dat die Aquanura veel beter vond en dat de Ravenleijn niet kan tippen aan de oude parkshows zoals Hans Cristiaan Andersen show en de oude sprookjesshows in oude theater waar nu zo'n beetje DVH staat).
Van mij blijf ik het wel gaan met die show maar mis toch wel een paar leuke dingen zoals de bannelingen die wat meer doen dan alleen doek opbergen en mis toch wel of Samuel of Samira  (geen idee waarom maar mis een leidinggevende van Bannelingen)  (stiekem hop ik dat die weer terugkomen en dat dus de bannelingen wat meer te doen krijgen)  Verder vond ik het wel gaan die show.  Moeten alleen nog wat losser komen (vind ik) en wat beter leren zwaardvechten.

Ik ben een ' Truus uit Delft' maar dan met abonnement :-)

Mijn kinderen, 5 en 4, zijn reuze fans van Raveleijn.  Bij ieder bezoek aan het park zijn wij dan ook bij Ravelijn te vinden.  De stunts en de gevechten van de nieuwe show vinden ze geweldig! Het doek wat er voor hangt vinden ze verschrikkelijk en de oudste merkt steeds op dat hij de muziek zo ' raar ' vind lopen soms.

Mijn man en ik delen dezelfde mening over de show, de vorige vonden we leuker. Voor mensen die het verhaal niet kennen lijkt het me prima dat er gepraat wordt in de show maar ik vind die stemmen tenenkrommend! Zo nep. Onze grootste irrittiefactor is de stuntronde van de ruiters terwijl draconicon omhoog komt. Waarom dan stunten vragen we ons steeds af, zo niet logisch op dat moment. Muziek heeft op sommige plekken geen mooie overgangen en dat vind ik ook erg storend.

Maar al met al, ieder bezoek zullen we bij Raveleijn zitten voor de kinders. En thuis kijken we gewoon op YouTube naar de sprookjesshow met de wolf en de 7 geitjes, kleine zeemeermin en assepoester. Want mama, zei de oudste, die is toch wel mooier dan Raveleijn maar helaas niet zo spannend :-)

Ja ik denk zelf ook nog vaak aan de Sprookjesshows maar denk zelfs nog aan de ijsshow met Holiday on ice zoiets mag voor mij ook nog voor blijvend terug komen !!

Pagina: 119 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·114·115·116·117·118·119·120·121·122·123·124·147·148·149 >>