Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 118 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·113·114·115·116·117·118·119·120·121·122·123·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/732914 op: 19-05-2013 16:34:46

Ik heb een groepsfoto gevonden van de acteurs van PDF die nu voor Raveleijn werken, ik probeer de foto hier te posten maar dat lukt dus niet, misschien ook omdat ik op m'n ipad zit ipv computer....-.- maar op de FB pagina van PDF staat de foto ook

Waarschijnlijk bedoel je een foto die hier al geplaatst was 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

In de show van vrijdag nog de ibissen (witte vogels?) en vandaag niet. Ook zakte Halina niet en was er geen rook in de kooi waar ze in zat in de show van 15.30

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Foutje.. Doek kwam niet helemaal naar beneden. Show ging wel door. Bannelingen met zijn allen aan het doek hangen/trekken. Gebeurde niets. (sterk doek overigens, had wel verwacht dat er een scheur in zou komen). Lisa, Emma, maurits en Thomas nog even om kijken met vraagtekens of ze door moesten of niet. Maar de show ging verder. De wachter die al klaar stond om te abseilen had toevallig een stok bij zich en probeerde daarmee het probleem op te lossen. Geen resultaat, Ofja zijn stok brak in 2en. De ene helft had hij in zijn handen en de andere helft viel de tribune op. (Weet niet of hij iemand geraakt heeft) Toen hebben ze het hele systeem maar laten zakken om hem los te maken. Ondertussen gingen de kinderen al de poort door dus een deel heeft wel wat gemist. De raven bleven in hun hokjes en toen het doek los was ging het hele systeem weer naar boven.

Vond het vreemd dat er geen show stop was want een groot deel van de rechter kan zag niets.

Offline Tjomme
Ik weet al hoe het komt. De doeken worden namelijk met een soort haakjes aan het systeem vastgemaakt, deze schieten dan los op het moment dat het moet.
Maar waarschijnlijk is zo'n haakje nu verkeerd om bevestigd, waardoor hij niet valt.
Zoiets is niet los te krijgen zonder van dichtbij je handen te gebruiken.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Adje
Haha, ik vind het wel humor te zien wat er steeds weer niet werkt of mis gaat. Heb de shows van vandaag ook gezien. Ook dit is vast allemaal wel te verklaren hoor, ik vind 't prima

Offline Tjomme
Wat ik dus niet snap, sommige vinden de show niks, maar gaan er toch weer steeds heen...
Blijf dan lekker weg en gun andere de kans om de show te kijken.

Dit is trouwens niet op 1 iemand gericht maar op een hele groep.

Offline Adje
Ik ga erheen omdat men steeds over nieuwe aanpassingen spreekt, en dat de show langzaam maar zeker steeds wat beter vorm begint te krijgen. Maar vanmiddag was het goed mis. Over twee weekjes nog maar 'n keer kijken. Hoop dat eenen ander 't weer doet.

Offline Tjomme
Nog iets algemeens, ik vind het soms irritant als iemand mensen uitlacht die dag en nacht met Raveleijn bezig zijn en iets fout doen...
Misschien is het grappig, maar ook zij zetten zit volledig voor de show in!

Het valt me trouwens erg op dat er nauwelijks nog geklapt wordt onder de show. Bij de oude show werd overal voor geklapt, nu eigenlijk alleen nog maar op het eind. Dat is wel jammer voor de acteurs, ze doen toch hun best. 

88x Raveleijn

Offline tijn.
Citaat van: Marielle link: /forum/50/19519/732949 op: 19-05-2013 20:49:06

Het valt me trouwens erg op dat er nauwelijks nog geklapt wordt onder de show. Bij de oude show werd overal voor geklapt, nu eigenlijk alleen nog maar op het eind. Dat is wel jammer voor de acteurs, ze doen toch hun best. 

Bij de oude show waren er ook meer 'applaus-momenten', waarbij het rustiger was of ze de acteurs begonnen zelf al te klappen. In de nieuwe show ontbreken die rustmomenten, wat naar mijn idee niet storend is.

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Offline Stevis
Citaat van: Marielle link: /forum/50/19519/732949 op: 19-05-2013 20:49:06

Het grappige is ook dat de mensen die op het eind van de show applaus krijgen, relatief het minst hebben gedaan van alle acteurs/stuntmensen in de show. Vond het een beetje dubbel om te moeten klappen voor die acteurs die alleen een beetje playbackend rondgelopen hebben, owja en ze hadden eventjes een raaf vast.
Ik klap persoonlijk liever voor de acteurs die het zware stuntwerk gedaan hebben.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Carlo
Citaat van: Stevis link: /forum/50/19519/732952 op: 19-05-2013 21:01:12

Het grappige is ook dat de mensen die op het eind van de show applaus krijgen, relatief het minst hebben gedaan van alle acteurs/stuntmensen in de show. Vond het een beetje dubbel om te moeten klappen voor die acteurs die alleen een beetje playbackend rondgelopen hebben, owja en ze hadden eventjes een raaf vast.
Ik klap persoonlijk liever voor de acteurs die het zware stuntwerk gedaan hebben.

WIJ weten dat het niet dezelfde acteurs zijn, maar het meerendeel van de bezoekers weet dat echt niet. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme

Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/732953 op: 19-05-2013 21:02:24

WIJ weten dat het niet dezelfde acteurs zijn, maar het meerendeel van de bezoekers weet dat echt niet. 

2 acteurs zijn wel hetzelfde 
Tenminste, de 2 wachters die opkomen en Halina op sluiten, zijn dezelfde acteurs als de kinderlijke Joost en Maurits.

Maar ik weet toevallig dat de ruiters de reacties van het publiek zeker waarderen, ze krijgen ook zeker het applaus mee.

Ik denk je dan de "kinder" acteurs toch behoorlijk tekort doet. Buiten dat ze rondrennen als banneling om alles tijdig klaar te hebben staan; heeft vrijwel iedereen een dubbelrol (al dan niet in dezelfde show) als wachter, Olaf, Halina of ruiter. De crew heeft ook als taak om voor de dieren tussendoor te zorgen; zoals bijv. het drogen van de raven nadat ze onder de poort door zijn geweest.
Tussen de shows door is er ook volop werk voor de castleden qua opruimen en alles weer terug klaarzetten. Dus er worden lange dagen gedraaid en iedereen draagt zijn/haar steentje bij.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Als je het applaus bedoelt op het einde ben ik het daar niet met je mee eens, zij spelen ook mee in de show, dus zijn ze net zo belangrijk als de andere acteurs die stunten, en een paar hebben ook een dubbelrol... Zij verdienen net zoveel applaus als de andere acteurs...

Anders ben ik er wel mee eens, dat het logisch is dat je niet klapt op sommige stukjes, maar als het om het einde gaat dan vind ik dat iedereen applaus verdient...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Het lijkt mij ook dat je op het eind niet klapt voor de acteurs die er staan, maar voor de hele show.

De stunts gaan niet altijd even soepel, let op de bruine ruiter ongeveer 2:05

https://www.dropbox.com/s/wp4gm4dmhgn1lqw/2013-05-04%2017.45.57.mp4

Offline Adje
Oei! Gelukkig was hij al aan 't eind.. dus 't val gelukkig mee.

kan iemand de nieuwe kaartjes even laten zien?

okeeeeee

Offline Carlo
Citaat van: zwaluw8 link: /forum/50/19519/733103 op: 20-05-2013 23:16:34

kan iemand de nieuwe kaartjes even laten zien?

Volgende keer zelf weer even zoeken, he? 

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/731100 op: 06-05-2013 17:20:48

Voila, dit zijn alle Showtickets die je kunt verzamelen :

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 118 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·113·114·115·116·117·118·119·120·121·122·123·147·148·149 >>