Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 110 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·105·106·107·108·109·110·111·112·113·114·115·147·148·149 >>

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731650 op: 09-05-2013 23:56:40

Met regen gaat hij gewoon door, met extreem harde regen of onweer durf ik niet te zeggen.

Nog even over die tickets, het lijkt nu alsof ik en rct3maniak de enige Zijn die het doen. Maar ik Kan je vertellen dat er nog veel meer zijn. En die hier nu schijnheilig lopen te doen.

Die worden erop gewezen hoor.

Ja tuurlijk ben je niet de enige, maar dat neemt het niet weg dat het asociaal is! Zelf vind ik het walgelijk idee om alleen aan jezelf te denken (of voor mede verzamelaars) die meestal ook nog eens een abonnement hebben, maar dagjes bezoekers niet, die gewoon moeten sparen voor een dagje uit...!
Ik heb zelf abbo maar doe dat nooit! Ik heb dat ook mee gemaakt dat ik mensen tegen kwam die geen kaartjes hadden, dan vind ik dat echt sneu, ik geef dan gewoon mijn kaartje weg, omdat ik toch de volgende keer weer kan komen kijken naar de show, (ook al woon ik een uur rijden van de Efteling) de andere mensen kunnen dat niet, die elke keer apart kaartjes moeten kopen!
Maar dat is je eigen keuze, ik zeg niet dat iedereen dat moet doen, maar je zou die mensen echt heel blij maken! Ik kan die show echt wel een keer missen... Laat staan de mensen die nog niet eens 10 min van de Efteling af wonen!

Misschien dan ook een idee om die gebruikte kaartjes gewoon op marktplaats te zetten? Onder gratis of ruilen?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Nog een vraag: doet die waterpomp het nog? En gaan ze daar nog wat mee doen?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731654 op: 10-05-2013 00:18:59

Nog een vraag: doet die waterpomp het nog? En gaan ze daar nog wat mee doen?

De hele pomp is vervangen, hij is nu niet werkend meer. Ik kan zondag misschien hier een foto plaatsen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731655 op: 10-05-2013 00:20:57

De hele pomp is vervangen, hij is nu niet werkend meer. Ik kan zondag misschien hier een foto plaatsen.

Oké

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731648 op: 09-05-2013 23:49:46

Maar mijn vraag is of de show door gaar als het (hard) regent? Of wordt het gecanceld? En met onweer? (Met dat water lijkt me niet verstandig)

Vorig seizoen gold: windkracht 5 of hoger betekend geen vuur of vogels i.v.m. veiligheid. Ik vermoed dat zoiets dit seizoen ook weer zal gelden. Zware regenval of onweer zal hoogstwaarschijnlijk ook resulteren in een gecancelde show. Buiten dat niemand dan fijn op de tribune zit / lekker speelt wordt het dan ook te gevaarlijk om de show te starten / door te zetten.

Ze blijven (zoals verwacht natuurlijk) sleutelen aan de show. Gisteren viel me op dat de Ruiters wanneer ze stoppen (bij de oude waterpomp locatie) ze zichzelf verbaasd bekijken. Waarna Halina dus de Ruiters welkom heet.
Ik vind het weer een verbetering

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731655 op: 10-05-2013 00:20:57

Over de oude pomp gesproken. Ik weet hoe deze er nu uitziet, maar is deze nu volledig niet meer functionerend? Kan het niet zijn dat ze een deel van het oude mechanisme in de "nieuwe pomp" hebben gelaten?
Anders hadden ze natuurlijk net zo goed de gehele "pomp" kunnen verwijderen i.p.v. te restylen.

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Citaat van: lordsnoopy link: /forum/50/19519/731687 op: 10-05-2013 13:56:51

Vorig seizoen gold: windkracht 5 of hoger betekend geen vuur of vogels i.v.m. veiligheid. Ik vermoed dat zoiets dit seizoen ook weer zal gelden. Zware regenval of onweer zal hoogstwaarschijnlijk ook resulteren in een gecancelde show. Buiten dat niemand dan fijn op de tribune zit / lekker speelt wordt het dan ook te gevaarlijk om de show te starten / door te zetten.

Ze blijven (zoals verwacht natuurlijk) sleutelen aan de show. Gisteren viel me op dat de Ruiters wanneer ze stoppen (bij de oude waterpomp locatie) ze zichzelf verbaasd bekijken. Waarna Halina dus de Ruiters welkom heet.
Ik vind het weer een verbetering
Over de oude pomp gesproken. Ik weet hoe deze er nu uitziet, maar is deze nu volledig niet meer functionerend? Kan het niet zijn dat ze een deel van het oude mechanisme in de "nieuwe pomp" hebben gelaten?
Anders hadden ze natuurlijk net zo goed de gehele "pomp" kunnen verwijderen i.p.v. te restylen.

Oh oké, ja met onweer heb ik wel een vermoede dat het niet door gaat, straks wordt graaf Olaf geëlektrocuteerd

Dat is wel goed dat ze dat hebben aangepast! Ik denk dat ze steeds meer de show gaan verbeteren, het kan nu toch alleen maar beter worden

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731613 op: 09-05-2013 21:30:24

Ik haal ook regelmatig bewust teveel tickets, dit doe ik omdat ik in het park wel eens iemand ontmoet, dan wil ik geen ticket te weinig hebben.

Dinsdagmiddag waren idd nét alle kaartjes al op voor alle shows toen ik aan kwam lopen, en later kwam ik Tjomme, Desslin en Desley tegen en heb toen toch nog de show van half 6 mee kunnen zien dankzij hun. Nog bedankt he!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Moderator
Volgens mij was moriarty duidelijk..

Citaat van: Moriarty link: /forum/50/19519/731651 op: 10-05-2013 00:07:30

Ondertussen is duidelijk geworden wat de meningen zijn van de verschillende mensen in dit topic m.b.t. het halen van meerdere tickets.

Het DVZ forum is niet de goede plaats om een meningsverschil hierover in het openbaar uit te vechten.
Mochten jullie hier nog verder over willen spreken, dan verwijs ik graag naar de PM mogelijkheid...

Ik verzoek een ieder dan ook weer terug te gaan on-topic.

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline Tjomme
Sorry dat ik hier even op moet reageren.
Dit is juist een goede discussie die gevoerd word, waarbij er nieuwe personen en argumenten worden ingebracht. Tevens is het gewoon on topic.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Moderator
Laten we dan nu(!) terug on topic gaan, het topic gaat immers over de (vernieuwde) show Raveleijn..

Verdere onenigheden kunnen per PM naar mij toegestuurd worden...

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731695 op: 10-05-2013 16:14:22

Oh oké, ja met onweer heb ik wel een vermoede dat het niet door gaat, straks wordt graaf Olaf geëlektrocuteerd

Bliksemafleiders op het belfort hè.

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: sanderr25 link: /forum/50/19519/731712 op: 10-05-2013 17:52:33

Laten we dan nu(!) terug on topic gaan, het topic gaat immers over de (vernieuwde) show Raveleijn..

Verdere onenigheden kunnen per PM naar mij toegestuurd worden...

dit topic gaat over de vernieuwde raveleijn show, maar die kaartjes zijn toch ook vernieuwd? En als daar problemen ontstaan dan is dit toch de juiste topic? Ik ben met Tjommepsv eens dat deze topic juist goed is!

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/19519/731716 op: 10-05-2013 18:08:29

Bliksemafleiders op het belfort hè.

Je weet het nooit bij onweer

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731718 op: 10-05-2013 18:10:42

Je weet het nooit bij onweer

nou, bliksemafleider binnen vijf meter moet goed genoeg zijn toch

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/19519/731719 op: 10-05-2013 18:11:53

Ik hoop het voor ze hahaha

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731717 op: 10-05-2013 18:09:55

dit topic gaat over de vernieuwde raveleijn show, maar die kaartjes zijn toch ook vernieuwd? En als daar problemen ontstaan dan is dit toch de juiste topic? Ik ben met Tjommepsv eens dat deze topic juist goed is!

Is het nou zo moeilijk om te lezen? Dit had je moeten pmen naar hem en wat Tjommepsv al zei had je niet hoeven te herhalen. 
Maargoed, nu gaat die discussie nog door jammergenoeg.

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/19519/731719 op: 10-05-2013 18:11:53

Bliksemafleiders geven nog geen garantie dat het altijd goed zal gaan.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Vandaag weer 2 keer bij de show geweest.

In de show van 12:30 uur kwam Graaf Olaf te laat uit het water en was zijn tekst (voice over) eigenlijk al begonnen toen hij net ze'n hoofd boven water had. Ook waren er geen ibissen en het vuurzwaard werd niet gebruikt. Bij de voltige(kunstjes op het paard)-trucs ging het een keer mis met paard van Maurits; ze klapten bijna tegen de bak aan waar het doek in wordt gelegd op het begin van de show.

In de show van 16:00 uur ben ik expres tussen de (wat kleinere) kinderen gaan zitten om reacties op te pikken. Maar eh, die stukjes waarbij wij zeggen; kan beter, kan echter, ziet er niet echt uit.. zitten die kindjes: WOOOHH, terwijl ze met grote ogen kijken naar de wachters die van de toren vallen, de ruiters die hun voltige-trucs doen en de vuurwachter die even langs komt rijden. Er zaten geen foutjes in deze show hoewel het altijd natuurlijk wel ergens beter kan. Ik vind bijv. dat de gevechten wat ''echter'' kunnen, maar het was al beter dan eerst dus het gaat al vooruit!

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/731723 op: 10-05-2013 18:20:04

Is het nou zo moeilijk om te lezen? Dit had je moeten pmen naar hem en wat Tjommepsv al zei had je niet hoeven te herhalen. 
Maargoed, nu gaat die discussie nog door jammergenoeg.
Bliksemafleiders geven nog geen garantie dat het altijd goed zal gaan.

Ja ik weet niet hoor, maar nu begin jij er zelf weer over,  het was net afgesloten...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Maartje link: /forum/50/19519/731727 op: 10-05-2013 18:36:55

Vandaag weer 2 keer bij de show geweest.

In de show van 12:30 uur kwam Graaf Olaf te laat uit het water en was zijn tekst (voice over) eigenlijk al begonnen toen hij net ze'n hoofd boven water had. Ook waren er geen ibissen en het vuurzwaard werd niet gebruikt. Bij de voltige(kunstjes op het paard)-trucs ging het een keer mis met paard van Maurits; ze klapten bijna tegen de bak aan waar het doek in wordt gelegd op het begin van de show.

In de show van 16:00 uur ben ik expres tussen de (wat kleinere) kinderen gaan zitten om reacties op te pikken. Maar eh, die stukjes waarbij wij zeggen; kan beter, kan echter, ziet er niet echt uit.. zitten die kindjes: WOOOHH, terwijl ze met grote ogen kijken naar de wachters die van de toren vallen, de ruiters die hun voltige-trucs doen en de vuurwachter die even langs komt rijden. Er zaten geen foutjes in deze show hoewel het altijd natuurlijk wel ergens beter kan. Ik vind bijv. dat de gevechten wat ''echter'' kunnen, maar het was al beter dan eerst dus het gaat al vooruit!

Ow dat is echt leuk om te horen hoe kinderen het ervaren! Ga ik de volgende keer ook op letten maar er zit alleen maar verbetering in, zoals je al zei, Het vechten en het vallen van de toren (die 2 wachters) wordt ook steeds beter..!moet je na gaan over een paar maandjes! Hoe zou het er dan uit zien?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

@Draconicon: Je kan je post ook veranderen via de "verander" knop, aangezien dubbelposts hier niet zo worden gewaardeerd.

Pagina: 110 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·105·106·107·108·109·110·111·112·113·114·115·147·148·149 >>