Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 109 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·104·105·106·107·108·109·110·111·112·113·114·147·148·149 >>

Offline dieter
ik had zowiso de decor stukken zoals de poort niet in het uitzicht van de bezoeker gezet. en had de muziek beter geknipt en geplakt.
Hoe ze het beter hadeden kunnen doen is niet mijn vak ik ben een kok van beroep en geen schowontwerper.  dit is een gemiste kans qua verbetering  ze hadden beter moeten na denken bij wat ze nu veranderd hebben.

Ze hebben nu parc du fou erbij gehaald , ok goed. maar de decors van parc du fou zijn gemaakt rond het verhaal, nu bij raveleijn is het net andersom hier stond het decor en moeten ze de show aanpassen. en als je de eerste hebt gezien dan merk je nu heel goed dat het een knip plakwerk is van efteling en park du fou,

Offline Japio
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731621 op: 09-05-2013 22:11:33

Tja, zolang je zelf in kan toetsen hoeveel kaartjes je wilt doet hij niks verkeerds.
Het blijft een faal van het kaartsysteem.

Mag de Efteling niet uitgaan van het sociaal besef van een doorsnee persoon? Waarom zou je meer kaarten uit die automaat halen dan noodzakelijk (om een show te zien) Meerdere kaarten zonder reden uit die automaat halen is gewoon ronduit asociaal.
Natuurlijk, als je de kaartjes verzamelt is dat de makkelijkste manier, maar dat zal nooit de bedoeling van de Efteling geweest zijn. Om alle kaartjes te krijgen moet je gewoon vaak het park bezoeken (en geld uitgeven). Je dupeert er andere mensen mee, en ik denk eerder dat een verzamelaar wel aan zijn kaartjes komt, dan dat een dagjesbezoeker met een lege automaat via-via nog aan een kaartje komt.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Offline Tjomme
Ik heb hierboven al de belangrijkste reden gezegd. Ik weet s ochtends nog niet naar welke shows ik ga, en met hoeveel man ik aan het eind van de dag loop

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline dieter
Meestal ga je kaartjes halen als je weet welke show je wil zien.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731627 op: 09-05-2013 22:34:05

Ik heb hierboven al de belangrijkste reden gezegd. Ik weet s ochtends nog niet naar welke shows ik ga, en met hoeveel man ik aan het eind van de dag loop

Dan blijft het nog steeds asociaal en egoïstisch.

Offline Carlo

Je bent vast niet de enige, dat doen er dus veel!
Daarom zeg ik: alleen kaartjes uitgeven voor de eerstvolgende show, opgelost.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

0 
Ik Haal er bewust ook meer.
Oa om mijn serie compleet te krijgen.
Maar als ik kaarten heb waarvan ik zeker weet dat ik die al in mijn serie heb, Dan geef ik ze aan een medewerkera.
Zo doe ik mezelf een plezier om mijn serie compleet te krijgen.
En mensen door mijn overige tickets beschikbaar te stellen voor mensen die nog Willen gaan...
Lijkt mij ook een goede oplossing maar dat is mijn mening...

Offline Tjomme
Citaat van: dieter link: /forum/50/19519/731628 op: 09-05-2013 22:35:59

Meestal ga je kaartjes halen als je weet welke show je wil zien.

Wij plannen vaak ter plekke de dag. Dus niet al s ochtends naar welke show we gaan.

Citaat van: Gniletfe link: /forum/50/19519/731629 op: 09-05-2013 22:36:11

Dan blijft het nog steeds asociaal en egoïstisch.

Dat kun je vinden, maar ik vind van niet hoor.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Dan haal je voor elke show 1 kaartje, voor jezelf. De rest bepaald dan zelf wel of hij/zij ook zelf een kaartje haalt. Tenzij je weet dat er echt iemand die middag mee gaat, dan kun je voor die persoon alvast een kaartje halen, indien afgesproken. Om gewoon lukraak voor alle shows maar random kaartjes te gaan halen is gewoon bespottelijk. Ik hoop dat niet elke Raveleijn fan op deze manier kaartjes haalt, want dan zouden heel veel kaartjes verloren gaan aan dit soort praktijken.

Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731630 op: 09-05-2013 22:36:20

Je bent vast niet de enige, dat doen er dus veel!
Daarom zeg ik: alleen kaartjes uitgeven voor de eerstvolgende show, opgelost.

Enigszins een goede oplossing. Wat ze dan wel zouden doen is als deze show uitverkocht zou zijn, direct showtickets beschikbaar stellen voor de show daar op. Op deze manier kom je nooit voor jandoedel naar de automaten.

Offline Tjomme
Maar als iemand bijvoorbeeld pas om 3 uur komt, kan deze soms geen kaartje halen, dan zorg ik dat ik er 1 heb.

En ik geef mijn kaartjes regelmatig aan rct3maniak, dus in principe komen ze ze ook weer bij de medewerkers terecht.

Ik ben trouwens geen echte Raveleijn fan hoor 

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731635 op: 09-05-2013 22:43:02

Maar als iemand bijvoorbeeld pas om 3 uur komt, kan deze soms geen kaartje halen, dan zorg ik dat ik er 1 heb.

En ik geef mijn kaartjes regelmatig aan rct3maniak, dus in principe komen ze ze ook weer bij de medewerkers terecht.

Ja, als jij dus weet dat iemand om 3 uur komt is het natuurlijk geen probleem. Alleen moet je dan wel even afspreken dat deze persoon ook niet nog eens kaarten haalt voor iedereen. Maar dat kan ik nog enigszins begrijpen als dat niet helemaal goed afgestemd verloopt. En dat Raveleijn fan was gewoon even een woord dat ik gebruikte, haha.

Maar gewoon die hele kaartautomaat leeghalen om zoals RCT3maniak je verzameling vol te krijgen is gewoon enorm asociaal. Ook al geef je ze weer terug aan de medewerkers.. Die zullen ook wel denken..

Offline Tjomme
Maar als bijvoorbeeld rct3maniak veel kaartjes haalt vind ik het niet asociaal hoor. Sommige medewerkers weten het inmiddels ook.
Dan kan je ons asociaal noemen, maar het is ook sociaal juist, een maat helpen.

Een maat helpen over de ruggen van bezoekers, die niet alleen een kaartje willen om aan hun verzameling toe te voegen, maar ook echt graag de show willen zien.

Offline Tjomme
Citaat van: Gniletfe link: /forum/50/19519/731642 op: 09-05-2013 23:16:02

Een maat helpen over de ruggen van bezoekers, die niet alleen een kaartje willen om aan hun verzameling toe te voegen, maar ook echt graag de show willen zien.

Wijlen wij dan niet graag de show zien?

Nou echt bespottelijk!   ik vind dat echt een vieze streek hoor... En dan zelf nog beweren dat het niet asociaal is... Nou dat is het toppunt van asociaal zijn! Alleen maar denken aan je eigen verzameling of andere verzamelingen van je vrienden, terwijl mensen (die misschien wel heel lang moeten sparen voor een dagje efteling) eindelijk de raveleijn show willen zien, dat niet kunnen vanwegen die aso's!
Sorry hoor maar ik vind dit echt niet normaal... En sneu voor de dagjes bezoekers....

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Hoho, als je de show echt graag wilt zien kun je altijd nog 's ochtends tickets halen, dan zijn er nog zat.

Maar mijn vraag is of de show door gaar als het (hard) regent? Of wordt het gecanceld? En met onweer? (Met dat water lijkt me niet verstandig)

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731647 op: 09-05-2013 23:49:04

Hoho, als je de show echt graag wilt zien kun je altijd nog 's ochtends tickets halen, dan zijn er nog zat.

Ja? Dus je denkt niet aan gezinnen die misschien van ver weg komen? Of toeristen? Die niet bekend zijn in de Efteling of überhaupt Nederland?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731648 op: 09-05-2013 23:49:46

Maar mijn vraag is of de show door gaar als het (hard) regent? Of wordt het gecanceld? En met onweer? (Met dat water lijkt me niet verstandig)

Met regen gaat hij gewoon door, met extreem harde regen of onweer durf ik niet te zeggen.

Nog even over die tickets, het lijkt nu alsof ik en rct3maniak de enige Zijn die het doen. Maar ik Kan je vertellen dat er nog veel meer zijn. En die hier nu schijnheilig lopen te doen.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731649 op: 09-05-2013 23:52:17

Ja? Dus je denkt niet aan gezinnen die misschien van ver weg komen? Of toeristen? Die niet bekend zijn in de Efteling of überhaupt Nederland?

Die worden erop gewezen hoor.

Moderator
Ondertussen is duidelijk geworden wat de meningen zijn van de verschillende mensen in dit topic m.b.t. het halen van meerdere tickets.

Het DVZ forum is niet de goede plaats om een meningsverschil hierover in het openbaar uit te vechten.
Mochten jullie hier nog verder over willen spreken, dan verwijs ik graag naar de PM mogelijkheid...

Ik verzoek een ieder dan ook weer terug te gaan on-topic.

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 109 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·104·105·106·107·108·109·110·111·112·113·114·147·148·149 >>