Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 109 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·104·105·106·107·108·109·110·111·112·113·114·147·148·149 >>

Offline dieter
ik had zowiso de decor stukken zoals de poort niet in het uitzicht van de bezoeker gezet. en had de muziek beter geknipt en geplakt.
Hoe ze het beter hadeden kunnen doen is niet mijn vak ik ben een kok van beroep en geen schowontwerper.  dit is een gemiste kans qua verbetering  ze hadden beter moeten na denken bij wat ze nu veranderd hebben.

Ze hebben nu parc du fou erbij gehaald , ok goed. maar de decors van parc du fou zijn gemaakt rond het verhaal, nu bij raveleijn is het net andersom hier stond het decor en moeten ze de show aanpassen. en als je de eerste hebt gezien dan merk je nu heel goed dat het een knip plakwerk is van efteling en park du fou,

Offline Japio
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731621 op: 09-05-2013 22:11:33

Tja, zolang je zelf in kan toetsen hoeveel kaartjes je wilt doet hij niks verkeerds.
Het blijft een faal van het kaartsysteem.

Mag de Efteling niet uitgaan van het sociaal besef van een doorsnee persoon? Waarom zou je meer kaarten uit die automaat halen dan noodzakelijk (om een show te zien) Meerdere kaarten zonder reden uit die automaat halen is gewoon ronduit asociaal.
Natuurlijk, als je de kaartjes verzamelt is dat de makkelijkste manier, maar dat zal nooit de bedoeling van de Efteling geweest zijn. Om alle kaartjes te krijgen moet je gewoon vaak het park bezoeken (en geld uitgeven). Je dupeert er andere mensen mee, en ik denk eerder dat een verzamelaar wel aan zijn kaartjes komt, dan dat een dagjesbezoeker met een lege automaat via-via nog aan een kaartje komt.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Offline Tjomme
Ik heb hierboven al de belangrijkste reden gezegd. Ik weet s ochtends nog niet naar welke shows ik ga, en met hoeveel man ik aan het eind van de dag loop