Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 108 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·103·104·105·106·107·108·109·110·111·112·113·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Dat vind ik ook niet kloppen hoor. Je vind dus de acteurs die in Puy du fou spelen ook niet goed?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik zou zeggen: goed genoeg voor een parkshow waar verfijnd acteren niet echt een must is. Maar echte topacteurs? Nee, in mijn ogen niet.

Offline Tjomme
Ik bedoel natuurlijk met topacteurs, hele goede acteurs voor een parkshow met paarden en stunts. Een topacteur als Brad Pitt heeft bijvoorbeeld weer geen kwaliteiten die je nodig hebt in een show als Raveleijn.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Geen topacteurs.die kunnen wel 10 minuten hun adem inhouden,Kunnen Goeie zwaardgevechten houden.en zeker de wachter van vuur.
Ze zijn wel echte topacteurs.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Tjomme
Ze houden hun adem geen 10 minuten in hoor 

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731587 op: 09-05-2013 19:26:01

Niet jong genoeg? Hoe wil je ooit iemand ouder dan 20 vinden die lijkt op iemand van 15.. En waarom zouden ze? Dit is gewoon simpel, en het is gewoon prima te verkopen aan dagjesbezoekers.

De show is anders genoeg van het boek/de serie om als mogelijke uitleg te geven dat in de show de kinderen alleen in ruiters veranderen, maar niet ouder worden.

-

Offline Carlo
Even de discussie over een andere boeg gooien. Afgelopen week heb ik Raveleijn weer bezocht en had voor de show van 13.00 uur twee kaartjes. Later sloot iemand bij ons aan waarvoor we dus geen kaartje hadden, maar die persoon besloot om het er toch maar op te wagen.

Bijna aangekomen bij de controle stond er een soort van Pakistaans gezin voor ons dat zomaar aangesloten was in de rij, en dus totáál geen benul had van het feit dat ze kaartjes nodig hadden. Er volgde een stroef lopend gesprek met de Eftelingmedewerkster omdat het gezin ook nauwelijks Engels sprak, er moest dus uitgelegd worden dat ze bij de automaten kaartjs moesten halen.

Maar ondertussen liep de rij gewoon door, met als gevolg dat de kaartjes van ons en van véle bezoekers voor en achter ons niet werden gecontroleerd. Ook de extra persoon die bij ons aansloot had dus bij toeval geen probleem.

Eerlijk gezegd heb ik altijd mijn twijfels gehad met het kaartjessysteem dat véél te ver van de Magische Poort staat. Waarom staan die automaten niet gewoon bij Raveleijn in plaats van dertig meter verderop voor Villa Volta? Ik vraag me dus ook af aan iedereen hier of dit vaker voorkomt, want dan werkt het systeem niet goed genoeg of er staat bij de ingang van Raveleijn te weinig informatie. Dat kan al heel simpel in de vorm van een eenvoudig bordje.

Mensen die totaal ontwetend géén kaartjes hebben (wat ik me goed voor kan stellen) houden onbedoeld de rij op. Zou hier geen oplossing voor zijn?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Kath
Eens! vandaag stond een Brits gezin achter ons en die hadden ook geen kaartjes. Ik heb ze uitgelegd waar ze kaartjes konden halen. Man gaat voor gezin kaartjes halen en komt beteuterd terug dat er helemaal geen kaartjes meer zijn. Sneu....

(Dit heeft denk ook te maken met feit dat mensen meer kaartjes uit de automaat halen dan ze nodig hebben om ze bij elkaar te sparen)

Tja binnenkort zullen ze het allemaal wel hebben ik moet ze nog wel allemaal hebben.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Tjomme
Ik haal ook regelmatig bewust teveel tickets, dit doe ik omdat ik in het park wel eens iemand ontmoet, dan wil ik geen ticket te weinig hebben.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731613 op: 09-05-2013 21:30:24

Ik haal ook regelmatig bewust teveel tickets, dit doe ik omdat ik in het park wel eens iemand ontmoet, dan wil ik geen ticket te weinig hebben.

En als je niemand ontmoet? 

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Tjomme
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19519/731614 op: 09-05-2013 21:31:06

En als je niemand ontmoet? 

Dan geef ik ze aan de eerste beste verzamelaar die ik tegenkom

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731615 op: 09-05-2013 21:34:51

En dat vind ik dus jammer. Fans en verzamelaars gaan vaker naar de Efteling, die krijgen die kaartjes heus wel bij elkaar. Dagjesmensen hoeven echt niet de complete verzameling te hebben, zal hun wat interesseren. Ze willen gewoon graag Raveleijn zien. En als een show volgens de kaartjesautomaat vol is, maar in de praktijk door dit soort zaken gewoon niet, vind ik dat jammer voor de mensen die graag naar de show gaan, maar de mogelijkheid niet hebben, omdat een verzamelaar zo graag de kaartjes bij elkaar wilt hebben.

Maar ja, het zij zo.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Tjomme
Als de dagjes bezoeker echt graag naar de show wilt, Kan deze best aan tickets komen. Ja als je een half uur voor start aankomt lopen, is de kans groot dat er geen kaartjes meer zijn.
Ik hoef zelf dus ook niet zoveel kaartjes, maar voor m'n vrienden doe ik het graag.

Offline Carlo
Kijk, weet je wat het is? De Efteling werkt dat natuurlijk ook zelf in de hand. Vorig zeizoen waren er vijf verschillende (of meer?), nu zijn het er 30. Er zit nog een soort spel aan vast ook! Dan kun je de verzamelaars niet kwalijk nemen dat ze de collectie compleet willen hebben, dat hoort er nou eenmaal bij. Zelfs kinderen van mensen die bijvoorbeeld in Bosrijk zitten willen binnen een paar dagen dat spel ook wel compleet hebben.

Het is de kat op het spek binden.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731615 op: 09-05-2013 21:34:51

Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon asociaal.

Offline Carlo
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731619 op: 09-05-2013 22:07:10

Ik vind dit eerlijk gezegd gewoon asociaal.

Tja, zolang je zelf in kan toetsen hoeveel kaartjes je wilt doet hij niks verkeerds.
Het blijft een faal van het kaartsysteem.

Ik heb al vaker gezegd: zorg er voor dat alleen kaartjes beschikbaar zijn voor de eerstvolgende show, dan is er niks aan de hand. Dan hebben bezoekers de hele dag door kans op kaartjes. Bij het huidige systeem zijn 's morgens alle kaartjes al op, mede door de verzamelaars. Hou het maar eens tegen, onmogelijk.

Zolang de Efteling het systeem niet wijzigt blijft dit een probleem, of je het nou asociaal vind of niet.

Offline dieter
Ik durf het bijna niet te zeggen , maar de eerste schow was al nix  deze is echt 2 keer nix, je merkt echt dat het de bedoeling was om de eerste op te krikken, de kinderen gaan de poort in richting raveleijn en komen aan de zelfde kant weer te paard uit ?    ze bouwen een poort in de midden , hmm leuk maar de halve tribune kan nu de draak ( wat toch het paradepaartje van raveleijn was) amper zien.  zoveel rustige stukken in de schow, de muziek een kompleet knip en plakwerk wat zelfs  elke leek beter kan met een home pc.

kortom  mijn mening  een opgekalefaterde schow met nivo 0 , sorry dat ik het zeg.

ik plaats dit niet om de fans te pesten of te kwetsen  het is mijn mening.

Moderator
Citaat van: dieter link: /forum/50/19519/731622 op: 09-05-2013 22:17:57

Ik durf het bijna niet te zeggen , maar de eerste show was al nix  deze is echt 2 keer nix, je merkt echt dat het de bedoeling was om de eerste op te krikken, de kinderen gaan de poort in richting raveleijn en komen aan de zelfde kant weer te paard uit ?    ze bouwen een poort in de midden , hmm leuk maar de halve tribune kan nu de draak ( wat toch het paradepaartje van raveleijn was) amper zien.  zoveel rustige stukken in de show, de muziek een kompleet knip en plakwerk wat zelfs  elke leek beter kan met een home pc.

kortom  mijn mening  een opgekalefaterde show met nivo 0 , sorry dat ik het zeg.

Wat had je graag anders gezien buiten de plaatsing van de decorstukken Dieter?

Hoe had jij in dit geval de show neergezet, hoe had je de muziek aangepakt?

Ik ben benieuwd naar je ideeën!

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 108 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·103·104·105·106·107·108·109·110·111·112·113·147·148·149 >>