Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 107 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·102·103·104·105·106·107·108·109·110·111·112·147·148·149 >>

Op 6:30 valt Olaf zijn helm af.. Oeps!

Ziet er toch een stuk beter uit zonder helm. Nu nog wat make-up dat beide Olafs hetzelfde zijn en weg laten die helm.

2x Efteling, 3x Raveleijn

Wel leuk dat ze de stemmen proberen te praten en op deze video gebruikt joost nog zijn cape tijdens het gevecht.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Ze zijn natuurlijk Frans dus ze mimen maar wat met hun mond haha.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731493 op: 08-05-2013 19:28:51

Ze zijn natuurlijk Frans dus ze mimen maar wat met hun mond haha.
Ja maar bij de vorige show gebeurden dan niet en dat vond ik spijtig.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Als ik die video bovenaan deze pagina eens zie, dan denk ik dat Draconicon twee keer verslagen wordt omdat het water dan van hem af kan lopen. Er loopt echt water uit zijn bekken, misschien dat hij anders geen vuur meer kon spuwen?

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/731518 op: 08-05-2013 21:52:24

Als ik die video bovenaan deze pagina eens zie, dan denk ik dat Draconicon twee keer verslagen wordt omdat het water dan van hem af kan lopen. Er loopt echt water uit zijn bekken, misschien dat hij anders geen vuur meer kon spuwen?

Technisch gezien word hij gewoon maar 1 keer verslagen. Na het eerste deel van het gevecht is Draconicon nogal aan zijn eindje zeg maar, dat kan je ook zien omdat hij zogenaamd in het tweede deel van het gevecht niet meer volledig functioneert, maar kop voor kop en na een aanval van een kop gaat deze gelijk weer hangen. Ook hoor je overduidelijk het gekraak en gepiep. Het is zeg maar gewoon nog een laatste slag van Draconicon voor hij echt volledig verslagen is, en hierdoor zie je ook dat dit, zoals in het verhaal, Olaf's ultieme wapen is, omdat zelfs als hij aan zijn eindje is nog even door vecht.

Ooh, op zo'n manier. Bedankt voor de opheldering. Wel raar dat ze daar dan niet even een voice-over voor gemaakt hebben.

'Beheerst u het perspectief?'

Nu kijk ik weer de show terug en ik vind het alsnog vreemd dat veel mensen die wachter van vuur niet leuk vinden omdat hij weer zo snel weg is, maar ik vind dat juist goed, iedereen verwacht dat hij gaat vechten tegen de ruiters wat dus niet zo is en dat graaf Olaf eigenlijk Draconicon bedoeld... Dat is een grapje in de show, maar veel mensen vinden dat niet, helaas...

En mijn vraag is, als het (hard) regent speelt de show dan nog? Of wordt het gecanceld? En bij onweer? (Met water, je snapt denk ik al wat ik bedoel )

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Kath
Ik vind helaas de nieuwe show een stuk minder leuk dan de eerste show. De eerste show wel 40 keer gezien dus het werd tijd voor iets nieuws maar ondanks de mooie effecten vind ik dat ze op veel punten tekort schieten.

- De casting van de kinderen en de kleding die ze aanhebben.
- Het oogt heel vol en rommelig. Vandaag zaten we op de tribune tegenover de poort van Raveleijn. De draak zie je amper en soms kun je helemaal niets zien omdat het gebeuren de zijkanten/achterkant plaats vindt. In de vorige show had je vanaf elke tribune een mooi overzicht.
- Waarom stunts als Draconicon opkomt? Niet logisch
- Halina oogt alsof ze net naar een concert van Within Tempation is geweest en oogt totaal niet vriendelijk terwijl het wel een vriendelijk karakter is
- de muziekstukken. Ik mis een hoop mooie liedjes. In de vorige show werd de spanning opgebouwd met muziek.
- De krachten. In de vorige show werd duidelijk welke krachten elke ruiter had. Nu moet je dat maar raden. Ik kan me niet voorstellen dat mensen het Raveleijn verhaal beter begrijpen ineens.

Daarnaast mis ik de humor van de Bannelingen uit de vorige show. In deze show lijkt (nog) geen plaats voor humor.

Dus van mij mag de oude show zo terugkomen.

Offline Tjomme
Mag ik vragen wat je tegen de cast die kinderen spelen hebt?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline Kath
Ik vind ze een beetje knullig overkomen. Ik vond de kinderen uit de tv serie een stuk beter gecast en de kleding ziet er uit alsof het zo van de markt komt.

Offline Tjomme
Je weet wel dat ze ook van Puy fu fou afkomen, en daar sowieso paar jaar speciale opleiding daar hebben gehad. En ze spelen ook andere rollen in de show.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Je kunt nu niet bepaald een opleiding volgend die er voor zorgt dat je goed gecast en aangekleed wordt, of wel? Ze hadden in mijn ogen ook wel mensen mogen casten die er wat jeugdiger uitzagen. De kleding stoort me persoonlijk niet zo.

Offline Tjomme
De kleding, daar kun je wel iets over zeggen.
Maar de kwaliteit van de acteurs is een van de weinige waar je geen kritiek op kunt hebben. Heel veel betere vind je niet zomaar.

Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit van acteur? Het gaat om de casting van acteurs die er in mijn ogen niet jong genoeg uitzien.

Citaat van: Linnetbird link: /forum/50/19519/731586 op: 09-05-2013 19:15:09

Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit van acteur? Het gaat om de casting van acteurs die er in mijn ogen niet jong genoeg uitzien.

Niet jong genoeg? Hoe wil je ooit iemand ouder dan 20 vinden die lijkt op iemand van 15.. En waarom zouden ze? Dit is gewoon simpel, en het is gewoon prima te verkopen aan dagjesbezoekers.

Offline Kath
Toch heb ik er wel kritiek op en vooral op de personages Emma, Lisa en Thomas (wat stevige jongen) Ik vind ze niet overkomen als topacteurs zoals jij noemt.

Iedereen recht op zijn eigen mening,toch?

Offline Tjomme
Je mag natuurlijk andere mening geven, maar ik vind dat je onzin verteld als je zegt dat het geen topacteurs zijn.

Offline Carlo
Topacteurs worden automatisch ontdekt, als ze dat waren hadden ze allang in miljoenenpubliek-trekkende speelfilms gezeten. 

De spelers die bij Raveleijn spelen komen ├ęcht niet verder dan een amateurtoneel-vereniging. Al kunnen daar soms ook heel leuk acteren.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 107 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·102·103·104·105·106·107·108·109·110·111·112·147·148·149 >>