Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 106 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·101·102·103·104·105·106·107·108·109·110·111·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731384 op: 07-05-2013 22:54:18

Volgens mij zit dat er sinds het begin al in hoor. 

En ehh.. Ik vind juist die vader met die bril niet goed.. (volgens mij is dat met die sik?)
Die met dat blonde haar verteld het nog enigszins overtuigend, hij is de betere acteur van de twee.
Ik ben het dus niet met je eens.

Dan heb ik niet opgelet over dat zwaard 

Ik vind zijn verhaal trouwens niet echt overtuigend, meer al stuntelend en soms lachwekkend.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/19519/731385 op: 07-05-2013 22:56:43

Ik vind juist diegene met die bril wel goed, heb nog geen een keer mee gemaakt dat hij een foutje maakte als ik bij de show was.  Daarbij heeft hij ook het voordeel dat hij erg op de vader uit het verhaal lijkt, wat het ook echter laat lijken na mijn idee.

Het probleem met deze acteur is dat hij het niet overtuigend verteld. Waar die vader met het blonde haar het nog verteld alsof hij al heel lang aan het zoeken is en uitgeput is van het lange zoeken, lijkt de vader met bril het allemaal wel prima te vinden. Ook heeft die vader het steeds over een 'map' en dan in het Nederlands gezegd.. Wat een stom woord. Zeg het dan gewoon in het Engels, of gewoon 'kaart'.

Ik vind hem bijvoorbeeld in dit filmpje heel overtuigend.. Dat hij dan toevallig struikelt over een traptrede, dat is gewoon per ongeluk en kan iedereen gebeuren. Dat geeft wat mij betreft alleen maar meer dimensie aan het feit dat hij zijn kinderen echt kwijt is, haha.

Offline Tjomme
Hij is bijvoorbeeld in dat filmpje weer de namen van de kinderen vergeten te zeggen 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731389 op: 07-05-2013 23:02:25

Hij is bijvoorbeeld in dat filmpje weer de namen van de kinderen vergeten te zeggen 

Dat weten de dagjesbezoekers toch niet?

Vandaag zei hij "Maure" i.p.v. Maurits haha:

Zo moeilijk is het toch niet om die namen te onthouden?

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Carlo
Afgezien van dat ene foutje komt deze vader véél overtuigender over dan die met de bril. Wat een nep-acteur is dat zeg! De blonde vader lijkt ook echt in paniek, iets wat de andere niet overtuigend kan spelen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik zou zeggen, nog even de namen goed bestuderen, haha, want verder verteld hij het ontzettend overtuigend. Ik zou het bijna nog echt geloven..

Precies wat Carlo zegt; die andere man kan gewoon echt niet acteren.. Hij verteld echt een duf verhaaltje.

Offline Tjomme
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731396 op: 07-05-2013 23:23:34

Afgezien van dat ene foutje komt deze vader véél overtuigender over dan die met de bril. Wat een nep-acteur is dat zeg! De blonde vader lijkt ook echt in paniek, iets wat de andere niet overtuigend kan spelen.

Dan verschillen wij van mening. Ik denk dat ik deze blonde nu een stuk of 10 keer heb gehoord. Nog geen één keer foutloos geweest........

Hier een stukje van de andere vader.... Sorry hoor, maar het is gewoon lachwekkend slecht.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731389 op: 07-05-2013 23:02:25

Ik denk dat zijn rol niet echt vast hangt aan een tekst. Heb ze al diverse keren hun tekst anders horen zeggen, en niet ik-zit-elke-show-bij-raveleijn gast weet hoe hij 'eigenlijk' zou moeten spreken en daar vallen de fouten niet eens op. Ga maar eens naar een goede musical van Joop van de Ende, deze zit barstens vol fouten, ja, echt! Wel niet voor ons als kijker, maar menig regisseur zit nagelbijtend langs de kant omdat er foutjes inzitten, de kunst is juist om deze goed op te lossen. Als iemand dát doet, dan merkt niemand hier iets van, tenzij je inderdaad elke dag bij zit.

Trouwens, ik snap überhaupt niet waarom iemand (en daarmee doel ik op 'iedereen' op fouten gaat letten tijdens een voorstelling, dan erger je je meer aan fouten dan je van de voorstelling geniet. Kun je toch beter wegblijven, meer plek voor mensen die er wel van willen genieten.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Tjomme
Maar het valt meer bezoekers op, soms ligt de halve tribune te lachen 

En wij letten echt niet alleen op de fouten, deze vallen alleen gewoon op. Natuurlijk wordt er genoten van de voorstelling....
Waarom je dit zei weet ik dan ook niet...

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/731395 op: 07-05-2013 23:20:58

Vandaag zei hij "Maure" i.p.v. Maurits haha:

Zo moeilijk is het toch niet om die namen te onthouden?

Hij zegt wel degelijk Maurits alleen een beetje op z'n Limburgs en de ts zingt 'ie een beetje weg 

Offline Carlo
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731398 op: 07-05-2013 23:25:38

Dan verschillen wij van mening. Ik denk dat ik deze blonde nu een stuk of 10 keer heb gehoord. Nog geen één keer foutloos geweest........

Die vader is in paniek! Dan is het geen wonder dat-ie even niet meer weet wat-ie zegt. 

Ik heb liever dat een acteur een foutje maakt dan dat hij helemáál niet kan acteren. Als jij vindt dat de man met bril beter is, heb je er geen verstand van. Het is tenenkrommend zoals die vent het brengt.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731401 op: 07-05-2013 23:32:18

Dat zal ook wel meevallen, denk je niet? De meeste mensen letten daar écht niet op.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Tjomme
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731403 op: 07-05-2013 23:37:14

Die vader is in paniek! Dan is het geen wonder dat-ie even niet meer weet wat-ie zegt. 

Ik heb liever dat een acteur een foutje maakt dan dat hij helemáál niet kan acteren. Als jij vindt dat de man met bril beter is, heb je er geen verstand van. Het is tenenkrommend zoals die vent het brengt.

Dat zal ook wel meevallen, denk je niet? De meeste mensen letten daar écht niet op.

We linken hier graag met de serie, en daar is die vader ook niet in paniek  . Maar juist de moeder.

Maar het valt echt wel op hoor. En om te zeggen dat ik er geen verstand van heb gaat me te ver, heb alleen andere mening.

Waarom lacht een mens, juist voor zijn plezier. Ik kan mij niet voorstellen dat als iemand 'Maure' uitspreekt terwijl er 'Maurits' gezegd zou moeten worden er een halve tribune lacht. En dat hoor ik overigens ook niet op dat filmpje...

Ja, inderdaad als er iemand over een trap struikelt, daar kan iedereen om lachen, maar dat overkomt iedereen. Zelfs de beste acteurs gaan wel eens plat, helaas, maar het gebeurd.

En wij letten echt niet alleen op de fouten, deze vallen alleen gewoon op. Natuurlijk wordt er genoten van de voorstelling....
Waarom je dit zei weet ik dan ook niet...

En weet je waarom deze opvallen? Juist omdat je deze voorstelling zo vaak gezien hebt en vergelijkingsmateriaal. Een doodnormale bezoeker zal geen 2x op een dag zo'n parkshow bekijken, daar hebben ze geen zin in. En de indruk wordt nu gewekt door een paar mensen dat er alleen op de fouten gelet wordt, in plaats van de goede dingen in de voorstelling. Dat is mijn reden dat ik dat zeg..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline wezel
Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731396 op: 07-05-2013 23:23:34

Idd hij struikelde een keer van "paniek" op de trap

Riddle me this, riddle me that, who is afraid of the big black bat?

Hier is het zand goed te zien. Wat ik dan denk: verplaats dat gevecht naar voor de poort, breng die zandspuwers ook weer naar de rechterkant en dan laat je links Emma iets doen met metaal (maak iets waardoor ze die schietschijven echt kan afvuren!).
Want nu is het inderdaad een beetje een zooitje wat betreft de elementen en dat zou op zo'n manier, heel kort, al beter zijn naar mijn mening.

'Beheerst u het perspectief?'

En iets tofs dat Maurits houten pijlen kan schieten op de wachters of iets
Ook is te zien dat Joost de wachter daar echt een duw geeft van de verhoging, dat is een groot pluspunt voor mij.

Ja, precies! Ik denk niet dat dat zo moeilijk is, toch? Of zouden die misschien nog in de maak zijn?

'Beheerst u het perspectief?'

Gisteren de show van 13:00 gezien. Wat een gigantische voorruitgang hebben ze gemaakt. Er gebeurd nu veel en je blijft kijken. Er zaten een hoop kinderen om ons heen die met open mond stonden te kijken wat er allemaal gebeurden!
Ook zag ik dat aan de linkerkant bij de poort ook veel gevechten gedaan werden waardoor aan die kant ook iets te zien was!

Met mijn telefoon nog een aantal panorama's gemaakt!

Klikken voor vergrotingen

Pagina: 106 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·101·102·103·104·105·106·107·108·109·110·111·147·148·149 >>