Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 103 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·98·99·100·101·102·103·104·105·106·107·108·147·148·149 >>

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/731057 op: 06-05-2013 14:55:14

Omdat de ruimte nu kleiner is geworden waar de paarden harder kunnen gaan draven/lopen voor de kunstjes van de ruiters moeten ze niet de verkeerde kant op lopen op het einde... dus niet de arena uit.

Dubbelposten is trouwens niet echt de bedoeling op dit forum... in één bericht kun je ook antwoord geven op meerdere mensen.

Ow vandaar...

Dat heb ik geprobeerd maar dat lukte mij niet, vandaar doe ik het zo

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731062 op: 06-05-2013 15:11:11

En van de mannen die vader speelt (die met bril) vind ik heel erg slecht.. Hij lijkt het allemaal maar op te lezen en hij heeft ook steeds de namen fout. Het komt gewoon heel erg gemaakt over, hij verteld het ook gewoon totaal niet overtuigend.

Inderdaad, die andere vader speelt het veel overtuigender en lijkt ook meer bezorgt om zijn kinderen

Citaat van: Carlo link: /forum/50/19519/731059 op: 06-05-2013 14:58:23

Waar ik aan zat te denken gisteren: ze kunnen Draconicon nóg beter verstoppen dan dat ze nu doen. Als aan de onderste boog van de verrijdbare toren klimop wordt bevestigd die als het ware een beetje gedrapeerd wordt over de Draconicon is helemaal niet meer te zien dat er iets onder ligt. Tijdens het naar achteren rijden van de toren veegt die klimop vanzelf mee naar achteren.

Maar dan krijg je misschien weer van die problemen dat het blijft haken (net als bij het doek vd vorige show)  nu lijkt het  alsof het boomstammen zijn, en dat vind ik wel voldoende haha

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Carlo
Citaat van: alexdegrote link: /forum/50/19519/731064 op: 06-05-2013 15:17:31

Inderdaad, die andere vader speelt het veel overtuigender en lijkt ook meer bezorgt om zijn kinderen

Dat was inderdaad ook een opmerking van mensen die naast mij zaten en verbleven in Bosrijk. Bij een eerdere show was die andere vader veel beter. Nou, als zelfs Truus uit Delft het al opvalt, dan is er werk aan de winkel!

Overigens vinden kinderen op de tribune het hélemaal geweldig als de wachters van de toren vallen, wachters abseilen, Halina verdwijnt en er vuur in de show komt. Dat was ook goed te merken. Die dingen maken nog meer indruk dan die hele Draconicon.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731065 op: 06-05-2013 15:19:26

Maar dan krijg je misschien weer van die problemen dat het blijft haken (net als bij het doek vd vorige show)  nu lijkt het  alsof het boomstammen zijn, en dat vind ik wel voldoende haha

Je kunt ze ook zo neerhangen dat ze Draconicon net niet raken. Als je het gat onder die poort maar opvult is het al genoeg. Overigens kun je klimop ook zo bevestigen dat áls het blijft haken het meteen loslaat. Dan is er ook geen probleem.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Adje link: /forum/50/19519/731060 op: 06-05-2013 15:01:38

en zo kan ik nog wel even door gaan.... VEEL schoonheidsfoutjes gezien, wat ik toch echt niet verwacht had, en vele malen minder was bij vorige show

Omdat de acteurs in de vorige show veel beter op elkaar ingespeeld waren en de show al ver gevorderd was. Nu is het van vooraf aan opnieuw begonnen... dus die schoonheidsfoutjes worden nog weggewerkt. Zo gaat het zo goed als in iedere nieuwe show.
Maar zoals ik het publiek hoor in de filmpjes vinden zij het juist erg mooi met de vele ooh's en aah's, dus de show is naar mijn idee een stuk verbeterd.

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731063 op: 06-05-2013 15:13:09

Ow vandaar...

Dat heb ik geprobeerd maar dat lukte mij niet, vandaar doe ik het zo

Doomiddel van de verander-knop kun je je berichten aanpassen en citaten toevoegen door naar beneden te scrollen in je bericht die je aan het schrijven bent.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/19519/731068 op: 06-05-2013 15:22:53

Omdat de acteurs in de vorige show veel beter op elkaar ingespeeld waren en de show al ver gevorderd was. Nu is het van vooraf aan opnieuw begonnen... dus die schoonheidsfoutjes worden nog weggewerkt. Zo gaat het zo goed als in iedere nieuwe show.
Maar zoals ik het publiek hoor in de filmpjes vinden zij het juist erg mooi met de vele ooh's en aah's, dus de show is naar mijn idee een stuk verbeterd.
Doomiddel van de verander-knop kun je je berichten aanpassen en citaten toevoegen door naar beneden te scrollen in je bericht die je aan het schrijven bent.

Oké thanks dan weet ik dat ook weer

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Adje
De "ohhh" en "ahhhh" 's vallen uiteraard op tussen de meerderheid dat stil blijft en 'maar niets zegt..'

Je zal mij daar ook niet BOEHHHH horen roepen, sterker nog, ik heb ook geapplaudiseerd aan 't einde van de voorstelling.

Citaat van: Adje link: /forum/50/19519/731072 op: 06-05-2013 15:33:06

De "ohhh" en "ahhhh" 's vallen uiteraard op tussen de meerderheid dat stil blijft en 'maar niets zegt..'

Je zal mij daar ook niet BOEHHHH horen roepen, sterker nog, ik heb ook geapplaudiseerd aan 't einde van de voorstelling.

Maar die ohh's en aahhh's waren er de vorige show helemaal niet.
Ga eens bij de uitgang staan na de show om reacties op te vangen, bijna elke bezoeker is positief, dat was eerst echt niet.

Valkenier Ruben vertelde mij van de week ook dat er vanaf vandaag nóg meer Ibissen in de show komen, ben benieuwd.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Adje
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/731073 op: 06-05-2013 15:34:11

Maar die ohh's en aahhh's waren er de vorige show helemaal niet.
Ga eens bij de uitgang staan na de show om reacties op te vangen, bijna elke bezoeker is positief, dat was eerst echt niet.

Ik heb die Ohhh's en Ahhh's bij de vorige show zeer zeker wel gehoord. De keren dat ik ben geweest heb ik ze altijd wel gehoord, nieuw of oude show.

En zoals ik al schreef, maar allicht niet duidelijk genoeg dan, heb ik nadien mensen gesproken, sterker nog, de groep mensen die het hier over hadden, groeide en wij voegden ons erbij.

Offline Tjomme
Citaat van: Eftelwesley link: /forum/50/19519/731074 op: 06-05-2013 15:40:21

Valkenier Ruben vertelde mij van de week ook dat er vanaf vandaag nóg meer Ibissen in de show komen, ben benieuwd.

Er waren er net acht, en het vuurzwaard is weer terug. Vanavond een grotere update met foto's.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ahhh, er wordt dus toch geluisterd! Het vuurzwaard was een grote wens van mij.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/731077 op: 06-05-2013 15:53:02

Er waren er net acht, en het vuurzwaard is weer terug. Vanavond een grotere update met foto's.

Ah, mooi. Dan wordt het tenminste wat duidelijker dat hij de kracht van het 'vuur' oproept.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Nu ben ik nog van mening dat Thomas de wachter in de fik moet steken met zijn zwaard of iets dergelijks. Het heeft nu gewoon geen enkele toevoeging. Bij Les Vikings in Puy du Fou kan het ook, waarom bij Raveleijn niet?

Offline Adje
Nou kijk eens aan.... Als het zo een poosje doorgaat, wordt het misschien tóch nog wat....

Heeft iemand foto's van de Tickets?

En nog een puntje: Thomas mag wel iets sneller vallen.
Wat ik wel heel leuk vind is de twee wachters die zo mooi van de toren afspringen!
de een zelfs met een mooie salto!

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/19519/731098 op: 06-05-2013 16:57:26

Heeft iemand foto's van de Tickets?

En nog een puntje: Thomas mag wel iets sneller vallen.
Wat ik wel heel leuk vind is de twee wachters die zo mooi van de toren afspringen!
de een zelfs met een mooie salto!

of de codes die op de tickets staan 

Voila, dit zijn alle Showtickets die je kunt verzamelen :

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: Adje link: /forum/50/19519/731075 op: 06-05-2013 15:50:02

Ik heb die Ohhh's en Ahhh's bij de vorige show zeer zeker wel gehoord. De keren dat ik ben geweest heb ik ze altijd wel gehoord, nieuw of oude show.

En zoals ik al schreef, maar allicht niet duidelijk genoeg dan, heb ik nadien mensen gesproken, sterker nog, de groep mensen die het hier over hadden, groeide en wij voegden ons erbij.

Een groot deel van die groep zijn ook fans van de oude show waardoor het dus een kwestie van wennen is dan niet leuk vinden. Ik zeg niet dat dat niet kan, want het is tenslotte een eigen mening, maar ik weet wel dat het bij een paar de reden is. Ik zelf vond het bij de Try Out op 26 april ook nog allemaal onwennig, maar na de show al een flink aantal keer gezien te hebben vind ik het ook een hele verbetering ten opzichte van de oude show. En tuurlijk kan het zo zijn dat er ooh's en aah's waren bij de vorige show, maar nu hoor je ze veel meer en door meerdere mensen, en hoor je eigenlijk altijd positieve reacties, daar moest je bij de oude show juist naar zoeken voor die weinige positieve reacties die er toen waren.

Woeshh, dat zijn veeeeeeel showtickets! Wel leuk dat er tegenwoordig verschillende zijn en dat je er achteraf ook iets mee kan. Wel vind ik het raar dat ze tickets hebben van bijv. Samira en de verschillende Graffer's terwijl deze niet meer in de show zijn en sommige zelfs nooit geweest. Die mogen ze van mij dan weer weglaten.
Maar, vuurzwaard terug?! *vreugdedansje* 

Pagina: 103 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·98·99·100·101·102·103·104·105·106·107·108·147·148·149 >>