Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 102 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·97·98·99·100·101·102·103·104·105·106·107·147·148·149 >>

Offline Tjomme
Trouwens, het wordt nog wat in de zomer met al het vuur.
Nu was het al bijna niet uit de houden met de vele vlammen en de felle zon.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: gardalan link: /forum/50/19519/730955 op: 05-05-2013 20:48:16

De vogelkist moet op deze plek staan aangezien de vogels in een rechte lijn moeten aanvliegen.

Dus ik zeg.. Thematiseren die kist.

Is dit nou een andere Halina op de foto? Ik zie namelijk overal dezelfde tot nu toe.

Goed trouwens dat men nu aan de andere kant begint met vullen. Ze hebben dus zelf ook wel door dat links niet zoveel te zien is.

Vandaag kon je overal naar toe als je wou. Mensen zijn net schapen en volgen dus degene die in het midden/ rechts de trap omhoog liepen.

Offline Tjomme
Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730964 op: 05-05-2013 21:20:34

Is dit nou een andere Halina op de foto? Ik zie namelijk overal dezelfde tot nu toe.

In principe kan iedere actrice in de show halina spelen.
Iedere acteur kan iedere rol spelen, als die maar van hetzelfde geslacht is.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/19519/730965 op: 05-05-2013 21:23:55

Vandaag kon je overal naar toe als je wou. Mensen zijn net schapen en volgen dus degene die in het midden/ rechts de trap omhoog liepen.

Wij werden bij laatste show toch echt verzocht in het midden of rechts de trap op te lopen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730966 op: 05-05-2013 21:28:32

In principe kan iedere actrice in de show halina spelen.
Iedere acteur kan iedere rol spelen, als die maar van hetzelfde geslacht is.

Wij werden bij laatste show toch echt verzocht in het midden of rechts de trap op te lopen.

Oke. Vanochtend en de show van 13:00 en 14:30 mocht je overal behalve de tribune 1 links.

Efteling Efteling, doe nou toch alsjeblieft eens wat aan die soundtrack!! Heb het al zo vaak gezegd, de soundtrack is super, maar komt in deze show totaal niet tot z'n recht!
Laat op z'n minst het Ruiters thema weer horen tijdens het gevecht.
In het begin en op het einde kunnen ze er niet vaak genoeg mee stunten, maar op het moment dat het werkelijk 'nodig' is, blijft het weg.

We kennen dat Wachters en Grafharf thema nu wel.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Hier nog een korte video van Halina die vandaag ook eens de show wilde zien.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Offline Tjomme
Citaat van: lmluiten link: /forum/50/19519/730971 op: 05-05-2013 21:47:23

Efteling Efteling, doe nou toch alsjeblieft eens wat aan die soundtrack!! Heb het al zo vaak gezegd, de soundtrack is super, maar komt in deze show totaal niet tot z'n recht!
Laat op z'n minst het Ruiters thema weer horen tijdens het gevecht.
In het begin en op het einde kunnen ze er niet vaak genoeg mee stunten, maar op het moment dat het werkelijk 'nodig' is, blijft het weg.

We kennen dat Wachters en Grafharf thema nu wel.

Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel tegen de soundtrack, er zitten vette stukjes muziek tussen, met flinke bas eronder.
Natuurlijk kan het altijd beter, maar van mij mogen ze de soundtrack wel zo laten.

De rook op deze video is toch goed genoeg om te verdwijnen of heb ik dat mis?

Wat ik nogsteeds zo krom vind is dat ze eerst zeggen:
'Lang geleden was hier een kwade heerser, Graaf Olaf, die zijn volk vanuit een hoge toren onderdrukte.

En nog geen halve minuut later zeggen ze:
'Graaf Olaf, wie is dat?''

Dat komt misschien op de video zo over, maar ik was er bij en je bleef Halina heel de tijd zien. Ik vind het dan ook een verstandige keuze van haar om te blijven staan, dan wordt de illusie in ieder geval niet verstoord.

Voor de mensen die de show niet in het echt kunnen zien; hier nog een video vanuit een andere hoek.

En het nieuwe effect op 8:50:

Kan je de code die op het kaartje staat van de show vaker gebruiken of zijn het elke keer andere codes?

Citaat van: alexdegrote link: /forum/50/19519/731049 op: 06-05-2013 14:12:16

Kan je de code die op het kaartje staat van de show vaker gebruiken of zijn het elke keer andere codes?

Zijn per ticketsoort hetzelfde. Dus alle samuel tickets hebben dezelfde code.

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730995 op: 05-05-2013 23:18:45

De rook op deze video is toch goed genoeg om te verdwijnen of heb ik dat mis?

Wat ik nogsteeds zo krom vind is dat ze eerst zeggen:
'Lang geleden was hier een kwade heerser, Graaf Olaf, die zijn volk vanuit een hoge toren onderdrukte.

En nog geen halve minuut later zeggen ze:
'Graaf Olaf, wie is dat?''

Ja volgens mij is de rook ook voldoende, maar je weet nooit waar dat aan ligt, misschien aan de wind, de actrice zelf (die misschien blessure heeft)... Noem het maar op

En dat klopt ook haha maar dat is me niet eens op gevallen, totdat ik jou post las haha

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/19519/730949 op: 05-05-2013 20:36:51

Jammer van de vogelpoep, maarja, dat kun je wel verwachten natuurlijk. Vraag me af hoe ze dat eruit gaan krijgen. Gewoon laten zitten tot de volgende onderhoudsbeurt? (al duurt dat wel nog heel lang...)

Nou beter op het doek dan op je hoofd haha maar Ik denk dat ze wel meer doeken hebben dan 1, en dan kan die andere de was in...
En zo wordt dat denk ik omgewisseld..

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Ik had zelf ook nog een vraag, als de paarden in de arena zijn, dan worden de zijkanten waar de paarden op en af gaan, afgezet dmv ?een stoffen doek? Maar waarom? Bij de vorige show was dat niet zo en daardoor weet ik ook geen reden..
Dat in het midden bij de tribune is afgezet dat zie je duidelijk: daar komen de wachters van boven naar beneden gezet en hun zitten dan precies op dat touw/doek, om vervolgens zich los te koppelen...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/731056 op: 06-05-2013 14:50:37

Ik had zelf ook nog een vraag, als de paarden in de arena zijn, dan worden de zijkanten waar de paarden op en af gaan, afgezet dmv ?een stoffen doek? Maar waarom? Bij de vorige show was dat niet zo en daardoor weet ik ook geen reden..
Dat in het midden bij de tribune is afgezet dat zie je duidelijk: daar komen de wachters van boven naar beneden gezet en hun zitten dan precies op dat touw/doek, om vervolgens zich los te koppelen...

Omdat de ruimte nu kleiner is geworden waar de paarden harder kunnen gaan draven/lopen voor de kunstjes van de ruiters moeten ze niet de verkeerde kant op lopen op het einde... dus niet de arena uit.

Dubbelposten is trouwens niet echt de bedoeling op dit forum... in één bericht kun je ook antwoord geven op meerdere mensen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Carlo
Waar ik aan zat te denken gisteren: ze kunnen Draconicon nóg beter verstoppen dan dat ze nu doen. Als aan de onderste boog van de verrijdbare toren klimop wordt bevestigd die als het ware een beetje gedrapeerd wordt over de Draconicon is helemaal niet meer te zien dat er iets onder ligt. Tijdens het naar achteren rijden van de toren veegt die klimop vanzelf mee naar achteren.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Adje
Afgelopen zondag zijn wij de nieuwe show dan ook eindelijk wezen kijken - wat een enorme tegenvaller zeg... Smaken verschillen (gelukkig maar) echter kan ik het met de meesten in dit topic niet eens zijn. Ik heb me dood zitten vervelen en zelfs ergeren aan de show...
Nadien nog met een aantal anderen gesproken die het wel eens waren, dat de vorige show tóch leuker was.
Voor ons in ieder geval geen Raveleijn meer....

Als dit is waar Puy du Fou (excuses voor spellingfoutjes, maar niet zeuren!) voor ingeschakeld werd... sorry, maar dan heb ik eenvoudigere shows gezien die meer konden boeien...

Onoverzichtelijk, er gebeurt vanalles en je kan niets meer volgen
Onduidelijk, naast dat de muziek ten opzichte van spraak veel te hard staat, is het verhaal vrij lastig te volgen
niets synchroon, acteurs handelden een aantal keren niet gelijk met de muziek, was erg slordig
mislukte stunts, brandende ruiter brandde vrijwel niet meer toen ie de arena betrad, bandiet bleef niet hangen achter paard aan (moet zeer hebben gedaan, kwam met een ruk vrij)

en zo kan ik nog wel even door gaan.... VEEL schoonheidsfoutjes gezien, wat ik toch echt niet verwacht had, en vele malen minder was bij vorige show .

En van de mannen die vader speelt (die met bril) vind ik heel erg slecht.. Hij lijkt het allemaal maar op te lezen en hij heeft ook steeds de namen fout. Het komt gewoon heel erg gemaakt over, hij verteld het ook gewoon totaal niet overtuigend.

Pagina: 102 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·97·98·99·100·101·102·103·104·105·106·107·147·148·149 >>