Forum: Raveleijn

Pagina: 1 van 22 (192 items)
<< 1·2·3·4·5·6·20·21·22 >>
Pagina: 100 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·95·96·97·98·99·100·101·102·103·104·105·147·148·149 >>

Citaat van: kevinjpg link: /forum/50/19519/730680 op: 03-05-2013 22:21:33

Maxime Launay volgens mij.

Ik weet niet of het toegestaan is om deze mensen te noemen met naam en toenaam, anders mag dit bericht leeggehaald worden.

Volgens mij is dat niet verboden hoor.
Ik heb toen der tijd in 2011 ook vrijwel de gehele cast van Raveleijn hier geplaatst met voor en achternaam.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: Marwin link: /forum/50/19519/730712 op: 04-05-2013 10:56:07

Over rolverdelingen gesproken, inmiddels was het me ook al opgevallen dat als de "kinderen" door de poort gaan, en als ze door de poort terugkomen, een paar een andere rol hebben. Ik weet niet of dat toeval is, maar het viel me op. Daarnaast werd er op een gegeven moment was Olaf en zijn dubbelganger ook goed te herkennen met en zonder baard.

Dat klopt ik zag donderdag dat diegene die Thomas en Maurits spelen als kind. die waren ook de wachters die Halina oppakken.

Horen die ibissen ofze nou bij de show of niet

okeeeeee

Ja, die horen bij de show.

Ik had een vraag nog over de oude raveleijn show, namelijk dat die ruiters toch ook allemaal Frans waren? Maar waarom eigenlijk, want dat ze nu uit Frankrijk komen is duidelijk: door PDF.
Maar waarom waren de vorige niet gewoon Nederlands?

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730743 op: 04-05-2013 13:31:11

Ik had een vraag nog over de oude raveleijn show, namelijk dat die ruiters toch ook allemaal Frans waren? Maar waarom eigenlijk, want dat ze nu uit Frankrijk komen is duidelijk: door PDF.
Maar waarom waren de vorige niet gewoon Nederlands?

Omdat Fransen blijkbaar beter zijn met showpaarden, die tevens ook Frans zijn.

Offline Sytze
Citaat van: Marwin link: /forum/50/19519/730712 op: 04-05-2013 10:56:07

Vraag is hoeveel mensen de serie bekeken hebben... Wat als je geen referentie hebt, zijn dan die details belangrijk?

Natuurlijk zal het voor sommigen niet uitmaken, als in uit het boek citeer:
"Je kunt dit verhaal ook in de Efteling beleven. Het vormt de basis voor een spectaculaire parkshow [...] "
Dan zou je denken dat het niet gaat om de details, maar ik hecht altijd júist veel waarde aan dat soort details. Het feit dat Emma en lisa een eeneiïge tweeling zijn is in het boek niet onbelangrijk, maar in de nieuwe show meen ik verschillende haarkleuren te zien (ook als je kijkt naar kinderen tegenover ruiters). En de lange lokken van Thomas vond ik juist een goed teken van het vuur in zijn karakter en het onderscheid met 'normale' mensen (waarbij jongens meestal korter haar hebben), wat hun unieke identiteit versterkt: zij zijn de uitverkorenen, maar ik begrijp dat ik die mening niet meet heel veel mensen deel :/

Ik zag net ook in de reclame van Nickelodeon-Nick Battle de rode ruiter op paard uit raveleijn. Dus morgen komt er iets over Raveleijn op Nickelodeon.

Offline Tjomme
Laat ik het hier even zeggen, ik ken van (bijna) alle acteurs nu de voor en achternamen. Maar achternamen ga ik hier niet noemen, uit privacy overweging.
Achternamen die hier genoemd worden ga ik niet bevestigen noch ontkennen.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: ferdie3 link: /forum/50/19519/730759 op: 04-05-2013 16:03:30

Ik zag net ook in de reclame van Nickelodeon-Nick Battle de rode ruiter op paard uit raveleijn. Dus morgen komt er iets over Raveleijn op Nickelodeon.

Dit zag ik Donderdag ochtend al, maar wist niet zeker omdat ik het in een halve seconde voorbij zag komen en de reclame niet meer voorbij kwam als ik keek. Maar ben erg benieuwd waar het precies over gaat!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Is iemand toevallig vandaag nog geweest? Ben nog steeds benieuwd naar evt nieuwe veranderingen & foto's zijn ook leuk om te zien haha

Offline Pitco
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730790 op: 04-05-2013 19:12:09

Laat ik het hier even zeggen, ik ken van (bijna) alle acteurs nu de voor en achternamen. Maar achternamen ga ik hier niet noemen, uit privacy overweging.
Achternamen die hier genoemd worden ga ik niet bevestigen noch ontkennen.

Beetje raar om dit te posten. Dit is gewoon het zelfde als "Ik weet iets wat jullie niet weten alleen ik ga het niet zeggen".

Dus of noem ze gewoon op, of meld het niet. Dit komt over als aandachttrekkerij.

------

Ik moet zeggen nu ik de nieuwe show volledig heb gezien, ik het al een complete verbetering vind van de oude! Ja, er moeten nog wat dingetjes gebeuren, maar dat is vooral wennen en ervaring opdoen. Echt een zeer verstandige keuze deze samenwerking!

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Offline Tjomme
Citaat van: Pitco link: /forum/50/19519/730798 op: 04-05-2013 19:50:38

Beetje raar om dit te posten. Dit is gewoon het zelfde als "Ik weet iets wat jullie niet weten alleen ik ga het niet zeggen".

Dus of noem ze gewoon op, of meld het niet. Dit komt over als aandachttrekkerij.

Nee, ik zeg dat omdat het gevraagd wordt, en daar geef ik antwoord op.  Maar blijkbaar worden mijn posts hier niet altijd gewaardeerd..............

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik heb vandaag de nieuwe show van Raveleijn gezien. Ik moet toegeven, aan het begin van de show weten ze de spanning er wel in te houden. Vooral het feit dat ze grote zeilen hebben opgehangen voor de tribune maakt de intro wel spannend. De show was niet zo heel lang, en dat vond ik ook wel fijn. Ook een plus punt is 't feit dat er meer in gesproken werd, ik vond wel, dat het nummer: Finale Ruiters een beetje op het verkeerde moment afgespeeld werd. Of laat ik het zo zeggen: Het paste niet bij het gedeelte show waar het nu in te horen is. Ik geloof dat het was bij het zwaardvechten. Verder vond ik het decor wel heel mooi gemaakt. Ook het wegzakken van de personages in het water, of van Halina in de kooi. Ik meende zelfs te horen dat ze ook geluiden van tjirpende krekels toegevoegd hadden aan de show, gezien er veel beplanting aanwezig was. Ik vond het dus best wel een goede show. Met verrassende elementen erin.

TVDVFS.nl

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730799 op: 04-05-2013 19:57:17

Nee, ik zeg dat omdat het gevraagd wordt.

Opzicht respecteer ik het dat je het niet wilt zeggen, maar Pitco heeft wel gelijk, het komt wel zo op ons over...  maar ik denk dat de acteurs dat helemaal niet erg vinden hoor, hun kunnen trots zijn wat ze kunnen, en als fans in contact willen komen moet je namen hebben
want als fan zijnde (denk ik) wil je ook die ene acteur aanspreken, hoe goed ze hem vinden, of zoiets.
En die acteurs vinden dat zelf ook leuk om te horen..kan niet anders...

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730814 op: 04-05-2013 21:22:35

Opzicht respecteer ik het dat je het niet wilt zeggen, maar Pitco heeft wel gelijk, het komt wel zo op ons over...  maar ik denk dat de acteurs dat helemaal niet erg vinden hoor, hun kunnen trots zijn wat ze kunnen, en als fans in contact willen komen moet je namen hebben
want als fan zijnde (denk ik) wil je ook die ene acteur aanspreken, hoe goed ze hem vinden, of zoiets.
En die acteurs vinden dat zelf ook leuk om te horen..kan niet anders...

Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je het opvat hé 
En als je wilt kan iedereen gewoon achter de namen van de acteurs komen hoor, even zoeken op Facebook.

Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730815 op: 04-05-2013 21:24:59

Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je het opvat hé 
En als je wilt kan iedereen gewoon achter de namen van de acteurs komen hoor, even zoeken op Facebook.

Tenzij je geen Frans kan om bevestiging te hebben dat ze het echt zijn en niet weet op welke naam je moet zoeken

(\__/) 

(='.'=)  

("_("

Offline Tjomme
Citaat van: Draconicon link: /forum/50/19519/730816 op: 04-05-2013 21:29:30

Tenzij je geen Frans kan om bevestiging te hebben dat ze het echt zijn en niet weet op welke naam je moet zoeken

Ik kan geen Frans en wist ook geen naam hoor 

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Tjomme link: /forum/50/19519/730799 op: 04-05-2013 19:57:17

Nee, ik zeg dat omdat het gevraagd wordt, en daar geef ik antwoord op.  Maar blijkbaar worden mijn posts hier niet altijd gewaardeerd..............

Heren kunnen we het achternamen verhaal laten rusten, het draagt niet echt bij aan discussies dan wel de sfeer in dit topic. Het is ook niet echt bijster interessant hoe ze officieel heten, misschien voor jezelf leuk, maar niet meer dan dat. Het gaat om de uiteindelijke show, niet om Pietje, Jantje of Keesje als acteur individueel. Waarvoor dank! Graag weer terug naar de interessante discussies.

Citaat van: Sytze link: /forum/50/19519/730748 op: 04-05-2013 14:04:14

Natuurlijk zal het voor sommigen niet uitmaken, als in uit het boek citeer:
"Je kunt dit verhaal ook in de Efteling beleven. Het vormt de basis voor een spectaculaire parkshow [...] "
Dan zou je denken dat het niet gaat om de details, maar ik hecht altijd júist veel waarde aan dat soort details. Het feit dat Emma en lisa een eeneiïge tweeling zijn is in het boek niet onbelangrijk, maar in de nieuwe show meen ik verschillende haarkleuren te zien (ook als je kijkt naar kinderen tegenover ruiters). En de lange lokken van Thomas vond ik juist een goed teken van het vuur in zijn karakter en het onderscheid met 'normale' mensen (waarbij jongens meestal korter haar hebben), wat hun unieke identiteit versterkt: zij zijn de uitverkorenen, maar ik begrijp dat ik die mening niet meet heel veel mensen deel :/

Ok prima punt, maar laat ik dan de vraag eens anders stellen. Stel dat wat je zegt allemaal wordt uitgevoerd, wat is dan de meerwaarde voor de dagjesbezoeker? En loont dat de moeite die het park er extra in moet steken? Uiteindelijk blijft het een balans tussen budget, en alles tot in detail kloppende.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Vandaag de show van half 6 gezien en is me het volgende opgevallen:

- In het begin weer maar 1 wachter die Halina in de kooi stopte, maar vandaag hielp Olaf niet mee maar bleef Halina tijdens de gehele show gewoon.

- Met het abseilen was Olaf de enige die naar beneden kwam, de 2 wachters stonden beneden op hem te wachten ;

- Ook heeft een Raaf bijna de hele show meegekeken en vloog af en toe een paar rondjes, en naderhand vloog ie 2 keer de tribune in (de 2e keer vlak over m'n hoofd heen);

[url=http://foto.vijfzintuigen.nl/photos/22/120822_real.jpg" target="_blank" id="fancy_image" rel="forum_images">

Gisteren overigens weer 1 recht het wapen in.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Pagina: 100 van 149 (2980 items)
<< 1·2·3·95·96·97·98·99·100·101·102·103·104·105·147·148·149 >>