Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 9 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·56·57·58 >>

Offline apple
… … … … …
Zon ruilt met maan

En toch lijkt de tijd stil te staan
Was ik te streng?
Is dit …

Vragen, vragen,
Maar niet een antwoord.
Geef me een antwoord.
Of nog een keer de klank van jouw stem.

… … … … …
… … … in mijn leven

Ik was stom
Ik was blind

Zou je dit … … … vergeven
Ik hou … … …
Ik ben precies zoals jij

Ik was stom
Ik was blind

… … … in mijn leven

Jouw warme hand in de mijne,
is wat ik nu mis.

Post Merge: 1302449967

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/536877 op: 10-04-2011 17:30:15

Dan denk ik op de ... na 'Hoor ik jou' het woord 'fluis'tren' (fluisteren) hoort.

Het stukje
"Waarom mag zomaar verdwijnen
Die zo onmisbaar is."

vind ik echter wel erg vaag.
Ja ik ook, beetje vaag maarja

Blog: pompidom

Life & Coocking op RTL4 meldt zojuist dat a.s. dinsdag de volledige cast bekend wordt gemaakt. Verder geen bijzondere informatie...

Offline Carlo
Citaat van: RamonvdO link: /forum/50/14401/559583 op: 22-05-2011 19:11:45

Life & Coocking op RTL4 meldt zojuist dat a.s. dinsdag de volledige cast bekend wordt gemaakt. Verder geen bijzondere informatie...

Maar die informatie komt wel. Als je begrijpt wat ik bedoel... 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/559585 op: 22-05-2011 19:13:01

Maar die informatie komt wel. Als je begrijpt wat ik bedoel... 

Daar ben ik ook niet bang voor

Het is trouwens Life 4 You, maar dat terzijde 

Offline Luuk
Het word morgen in de vroege editie van showniews en RTL boulevard bekend gemaakt

Post Merge: 1306180122

Het word morgen in de vroege editie van showniews en RTL boulevard bekend gemaakt

Helaas kan ik niet kijken maar ben benieuwd wat ze al los gaan laten.

Cast Droomvlucht musical bekend gemaakt

Vandaag vond in de Efteling de castpresentatie van Droomvlucht de musical plaats. Droomvlucht de musical is Een samenwerking tussen de Efteling en Stage Entertainment. Naast Rosalie de Jong zullen Hugo Haenen, Jorge Verkroost, Doris Baten en Steve Beirnaert te zien zijn in deze musical.

Middenin de elfenwereld van de attractie Droomvlucht presenteerden Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties vanmiddag de acteurs: Doris Baaten speelt de rol van Oma, Hugo Haenen en Rosalie de Jong kruipen in de huid van elfenkoning Oberon en zijn vrouw Titania. Jorge Verkroost en Steve Beirnaert maken de cast compleet door de rollen van trollenkoning Furius en trol Krakeel op zich te nemen.

De musical Droomvlucht vertelt het verhaal van Lila, een meisje dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. Terwijl ze weer eens logeert bij oma verschijnt er een vuurvliegje dat Lila meeneemt naar de elfen- en trollenwereld. Hier wacht haar een betoverende reis vol spannende avonturen…

Droomvlucht de musical is vanaf 1 oktober exclusief te zien in Theater de Efteling in Kaatsheuvel.

Bron: Musicalreports.nl

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ah, Hugo Haenen! Die naam heb ik de laatste tijd vaker gehoord!

Offline Andrea
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/560325 op: 24-05-2011 15:08:03

Ah, Hugo Haenen! Die naam heb ik de laatste tijd vaker gehoord!

Nou idd, moest ik ook meteen aan denken.
Ik ben benieuwd naar de reportage bij shownieuws.

Leuk dat Hugo Haenen er weer bij zit!
Verder ben ik enorm benieuwd naar de musical!
Het verhaal klinkt in iedergeval goed!

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/560358 op: 24-05-2011 16:46:29

Leuk dat Hugo Haenen er weer bij zit!
Verder ben ik enorm benieuwd naar de musical!
Het verhaal klinkt in iedergeval goed!

Ik ook zeer benieuwd, en dan ook nog eens onze Vlaamse Steve die ook zeer goed is !

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

En nu weten we ook dat Oberon er in voorkomt. Zou hij zo worden als in de attractie?

Ik hoorde net op Efteling Radio dat het in de Elfentuin is gepresenteerd, hebben ze dat dan nu in het decor gedaan? Of toch in de evenementen hal?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/560379 op: 24-05-2011 17:28:35

En nu weten we ook dat Oberon er in voorkomt. Zou hij zo worden als in de attractie?

Ik hoorde net op Efteling Radio dat het in de Elfentuin is gepresenteerd, hebben ze dat dan nu in het decor gedaan? Of toch in de evenementen hal?

Ja dat deden ze in de droomvlucht zelf bekijk de reportage maar even.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Marwin
Moderator
Doris Baaten, Hugo Haenen, Rosalie de Jong, Jorge Verkroost en Steve Beirnaert zijn komend seizoen te zien in de nieuwe musical Droomvlucht. De musical is gebaseerd op de populaire Efteling attractie en zal vanaf 1 oktober exclusief te zien zijn in Theater de Efteling.  Doris Baaten speelt de rol van Oma, Hugo Haenen en Rosalie de Jong kruipen in de huid van elfenkoning Oberon en zijn vrouw Titania. Jorge Verkroost en Steve Beirnaert maken de cast compleet door de rollen van trollenkoning Furius en trol Krakeel op zich te nemen. Middenin de elfenwereld van de attractie Droomvlucht presenteerden Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties vanmiddag de acteurs.

Verhaal
De musical Droomvlucht vertelt het verhaal van Lila, een meisje dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. Terwijl ze weer eens logeert bij oma verschijnt er een vuurvliegje dat Lila meeneemt naar de elfen- en trollenwereld. Hier wacht haar een betoverende reis vol spannende avonturen.

Achtergrond
De musical is de eerste co-productie van Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties én de eerste musical gebaseerd op een attractie uit de Efteling. Op 16 oktober gaat de geheel nieuwe musical Droomvlucht in première in Theater de Efteling.

Hoofdrollen
Doris Baaten is bekend van onder andere Schone Schijn, Evita  en Les Misérables. Hugo Haenen is op dit moment nog te zien in Mary Poppins en speelde in verschillende musicals, theaterstukken en televisieseries. Rosalie de Jong  staat momenteel in Petticoat en was finalist in het programma Op zoek naar Mary Poppins. Jorge Verkroost speelde Cis de Man in Ciske de Rat - de Musical en was onder meer te zien in Beauty and The Beast en Les Misérables. Steve Beirnaert staat nu nog dagelijks op de planken bij Mary Poppins en speelde onder andere in de Belgische Beauty and The Beast.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Hahaha geweldig Jorge Verkroost als trol... had het al een beetje verwacht toen ik zijn naam in het lijstje zag staan... Hij heeft er de perfecte kop voor 

Offline Gommer
een geweldige cast. ik denk zelf dat het een succes van de Efteling zal worden. ik ben benieuwd.

Dat liedje, echt prachtig! Geweldig!
Wel jammer dat er dan toch een soort verhaal komt van Droomvlucht, maar als je de musical niet hebt gezien zal dat wel meevallen.

'Beheerst u het perspectief?'

Voor de geinteresseerden hebben we het complete liedje 'urf te dromen' online gezet. Let op dat de beelden ruw zijn.

[jwp=710,423,http://streams.vijfzintuigen.nl/videos/35/84935_real.jpg]http://videobank.vijfzintuigen.nl:8080/35/84935_real.flv[/jwp]

Aha, die vrouw in het begin kan het wél mooi zingen! Ook de samenzang daarna klinkt erg goed! *er is nog hoop*

Stuk erna is wederom minder, misschien moet dat meisje een andere toonsoort proberen? Iets lager misschien? Want het lijkt erop dat ze alle zeilen bij moet zetten om sommige noten met moeite eruit te kunnen persen.

Pagina: 9 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·56·57·58 >>