Forum: Droomvlucht de Musical
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() De efteling, blijft een belevenis! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Roland Mack een groot man | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Jammer, maar nu weet wel weer hoe is om auditie voor iets te doen. ![]() ![]() 'Beheerst u het perspectief?' | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening om in een Efteling musical te spelen! Alleen beetje jammer dat ik niet kan zingen! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Jammer dat je niet door bent ik had het je wel gegunt, maar wel postief blijven in je talent je kunt meer dan je denkt. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/525116 op: 21-03-2011 19:58:05 Jammer, maar nu weet wel weer hoe is om auditie voor iets te doen. ![]() ![]() Ja heel jammer. En dit is mijn 2e auditie.(ik heb ook meegedaan aan Move Like Michael Jackson) De efteling, blijft een belevenis! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Waar weet ik niet precies maar het kwam op zo'n tv in de wachtrij van de boslee. (hee dat rijmt ![]() Roland Mack een groot man | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() 7x Efteling, 23x Joris en de Draak, 2x Raveleijn | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening 60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499 wwww.youtube.com/eftelingonline | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet.. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() De efteling, blijft een belevenis! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening To all who come to this happy place ... WELCOME !!! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: wonderwereldweb link: /forum/50/14401/535897 op: 08-04-2011 19:50:59 Erg leuk fragement vijfzintuigen van Droomvlucht de musical kan niet wachten dat ik hem kan gaan bewonderen. Waar is het te beluisteren? ;-) | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: Dromer link: /forum/50/14401/535946 op: 08-04-2011 21:08:20 https://www.vijfzintuigen.nl/verdiepen/kort-efteling-nieuws/3945-demo-muziek-droomvlucht-musical-hie...Waar is het te beluisteren? ;-) Roland Mack een groot man | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Dit nummer belooft qua kwaliteit betreft erg veel! Mooi gezongen, mooi nummer, en erg sprookjesachtig. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: Eftelingbos link: /forum/50/14401/536110 op: 09-04-2011 10:23:57 Zo, dat geluidsfragment vind ik erg mooi! ![]() Dit nummer belooft qua kwaliteit betreft erg veel! Mooi gezongen, mooi nummer, en erg sprookjesachtig. IDD, iets wat Efteling musicals altijd hebben... Zeer zeemzoeterig. Ik hoop wel dat er ook nog een ruig en duister kantje aan komt. Wat ik bij Kruimeltje misste. Maar Stage heeft misschien wel dat verstand om een goed evenwicht te vinden ![]() To all who come to this happy place ... WELCOME !!! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Ik moet alleen nog de puntjes opvullen. ![]() Regen wordt mist. Maan ruilt met zon. Als ik toch wist hoe ik jou helpen kon. Woorden van mij, Troosten je niet. Jij wilt alleen zijn met al je verdriet. Ademloos. Angstig en boos. Laat elke ster feller schijnen in deze duisternis. ... ... Zelfs zo dichtbij lijk je mijlen ver weg. Zo onbereikbaar voor wat ik je zeg. Laat elke ster feller schijnen ... Jouw warme hand in de mijne, is wat ik nu mis. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Maan ruilt met zon. Als ik toch wist hoe ik jou helpen kon. Woorden van mij, Troosten je niet. Jij wilt alleen zijn met al je verdriet. Radeloos. Angstig en boos. Hoor ik jou fluister Laat elke ster feller schijnen in deze duisternis. Waarom mag zomaar verdwijnen Die zo onmisbaar is. Zelfs zo dichtbij lijk je mijlen ver weg. Zo onbereikbaar voor wat ik je zeg. Laat elke ster feller schijnen nu zij hier niet is Jouw warme hand in de mijne, is wat ik nu mis. Blog: pompidom | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Het stukje "Waarom mag zomaar verdwijnen Die zo onmisbaar is." vind ik echter wel erg vaag. ![]() | |