Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 7 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·56·57·58 >>

Ik heb vandaag een brief gekregen,en ik mag naar de 1e auditieronde.

De efteling, blijft een belevenis!

Gefeliciteerd!

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/516422 op: 04-03-2011 17:09:12

Gefeliciteerd!

Dankje wel!

Welgefeliciteerd

Roland Mack een groot man

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/50/14401/516465 op: 04-03-2011 18:44:12

Welgefeliciteerd

Dank je!

In de brief die ik heb gekregen staat ook nog een verder verhaal:

DROOMVLUCHT vertelt het verhaal van een wonderlijke reis, die het meisje Lila samen met haar Oma
Myra maakt in de Elfenwereld. Samen komen zij terecht in een avontuur waarbij vertrouwen en geloof
centraal staan.

Bron: Brief van Stage entertainment.

Groeten RuB1999

Citaat van: RuB1999 link: /forum/50/14401/516628 op: 05-03-2011 07:33:04

DROOMVLUCHT vertelt het verhaal van een wonderlijke reis, die het meisje Lila samen met haar Oma
Myra maakt in de Elfenwereld. Samen komen zij terecht in een avontuur waarbij vertrouwen en geloof
centraal staan.

Als de show maar niet te kinderachtig word, want nu ik dit zo lees word ik daar wel een beetje bang voor.

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/516693 op: 05-03-2011 12:23:30

Als de show maar niet te kinderachtig word, want nu ik dit zo lees word ik daar wel een beetje bang voor.

Ja, idd. Zoals het in het bericht staat, komt het echt over als een kindermusical. En ik hoop eigenlijk toch meer op een familiemusical als Lion King en Wicked. Dat is leuk voor kinderen, maar ook voor ouderen.

En RuB1999 nog succes met je auditie!

@Martijn
Dank je wel.

En trouwens er worden toch ook nieuwe vormen met het theater gedaan.

0 
Citaat van: Martijn link: /forum/50/14401/518423 op: 09-03-2011 16:27:56

Ja, idd. Zoals het in het bericht staat, komt het echt over als een kindermusical. En ik hoop eigenlijk toch meer op een familiemusical als Lion King en Wicked. Dat is leuk voor kinderen, maar ook voor ouderen.

En RuB1999 nog succes met je auditie!

ja inderdaad maar.......
de lion king en wicked zijn beide spectaculair opgevoerd
zou dat ook kunnen met droomvlucht ?
ik denk van wel ook al komt het verhaal dan een beetje kinderachtig
het kan heel spectaculair worden
je moet niet in een keer commentaar hebben op het verhaal wat tot nu toe nog
maar een doodgewone tekst is en een sobere poster

Post Merge: 1299749775

een minpunt in het verhaal
er staat Droomvlucht vertelt het verhaal?
beetje vreemd  :-*

Citaat van: link: /forum/50/14401/518825 op: 10-03-2011 10:33:54

een minpunt in het verhaal
er staat Droomvlucht vertelt het verhaal?
beetje vreemd  :-*

Zo wordt dat wel vaker gezegd, maar daar wordt niet mee bedoeld dat er een persoon is die Droomvlucht heet. Ze zeggen op deze manier gewoon welk verhaal wordt verteld in deze musical die Droomvlucht heet.

En ik mag op 20 maart auditie doen.

Citaat van: link: /forum/50/14401/518825 op: 10-03-2011 10:33:54

ja inderdaad maar.......
de lion king en wicked zijn beide spectaculair opgevoerd
zou dat ook kunnen met droomvlucht ?
ik denk van wel ook al komt het verhaal dan een beetje kinderachtig
het kan heel spectaculair worden
je moet niet in een keer commentaar hebben op het verhaal wat tot nu toe nog
maar een doodgewone tekst is en een sobere poster

Ik ga er nu ook nog niet van uit dat het een te kinderachtige musical wordt. Het idee krijg ik alleen wel een beetje bij het lezen van de tekst.
The Lion King en Wicked vind ik zeer sterk door hun verhaal en ik vraag me dus af of dat bij Droomvlucht ook gaat lukken. Een show kan nog zo spectaculair zijn, een goed verhaal er bij maakt het net wat beter en interessanter.

Offline Michel
Citaat van: RuB1999 link: /forum/50/14401/516628 op: 05-03-2011 07:33:04

centraal staan.

Groeten RuB1999

Ik vind het verhaal een beetje weg hebben van Peter Pan,alleen stond bij Peter Pan Fantasie centraal en vloog hij net zoals Mary Poppins de wereld over samen met zijn vrienden, zo de cirkel is rond denk ik.

Citaat van: RuB1999 link: /forum/50/14401/519390 op: 11-03-2011 10:35:08

En ik mag op 20 maart auditie doen.

Veel succes dan! Voor welke rol ga je? Of doe je niet auditie voor een specifieke rol?

Ik ben wel benieuwd hoie het eruit komt te zien! Bij goede reacties ga ik zeker kijken!

Offline Michel
Citaat van: Kogeloog link: /forum/50/14401/ 521759 op: 15-03-2011 16:42:05

Veel succes dan! Voor welke rol ga je? Of doe je niet auditie voor een specifieke rol?

Ik ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien! Bij goede reacties ga ik zeker kijken!

Waarom alleen bij goede recensies kijken? Een ''echte'' Efteling-Musicalliefhebber,
denk daar toch niet aan en gaat gewoon heen uit pure liefhebberij denk ik, ook al zal deze musical slechte recensies krijgen dan ga ik als nog heen,
maar dat zal niet gebeuren want Stage Entertainment oftewel Joop van de Ende produceert het dus zal het niet tot slechte recensies leiden,
vanwege de kwaliteit die meneer van den Ende geeft en bied aan het publiek.
Dus maak je maar geen zorgen het word een mooie musical daar ben ik van overtuigt.

Ik zeg altijd maar, een recensie is een persoonlijke mening van degene die schrijft. In de recensies die ik schrijf voor DVZ geef ik dat ook altijd aan. Je kunt iemands mening als richtlijn gebruiken, maar het beste is om gewoon lekker zelf te kijken en dan wel/niet te genieten.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Misschien was het een verkeerde reactie. Ik bedoel eigenlijk dat ik eerst wel eens wil zien of het me aanspreekt. Niet alle Eftelingmusicals spraken me namelijk aan. Tot nu toe klinkt de Droomvlucht musical erg veelbelovend!

Inderdaad hadden niet alle musicals dezelfde kwaliteit, maar ook nog eens zeer verschillende stijlen. Een TiTaTovenaar was een prima productie, maar totaal niet te vergelijken met Annie (die dan weer wel inwisselbaar is met Kruimeltje). Het idee van Droomvlucht lijkt me interressant. Ik hoop op een totaalbeleving qua theater.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Michel
Citaat van: Laafmaster

Ik zeg altijd maar, een recensie is een persoonlijke mening van degene die schrijft. In de recensies die ik schrijf voor DVZ geef ik dat ook altijd aan. Je kunt iemands mening als richtlijn gebruiken, maar het beste is om gewoon lekker zelf te kijken en dan wel/niet te genieten.

Dat wat jij schrijft klopt, want dat hebben alle schrijvers met name columnisten,dichters,songwriters enz enz. Elke schrijver heeft zo zijn mening en zijn eigen belevenis van hoe hij of zij het heeft ervaren, en schrijft daar wat over dat is zijn recht als schrijver, want ook schrijvers hebben inspiratie nodig en die halen ze weg uit hun eigen belevenis cq ervaring.

Citaat van: Kogeloog

Misschien was het een verkeerde reactie. Ik bedoel eigenlijk dat ik eerst wel eens wil zien of het me aanspreekt. Niet alle Efteling Musicals spraken me namelijk aan. Tot nu toe klinkt de Droomvlucht musical erg veelbelovend!

Ik zelf vind dat jou reactie niet verkeerd was jij hebt recht op een mening, en begrijp, mij niet verkeerd buiten mijn efteling hobbie om heb ik een andere hobby en dat is theater. Ieder zijn hobby en jou mening respecteer ik

Citaat van: Kogeloog link: /forum/50/14401/521759 op: 15-03-2011 16:42:05

Ik ben wel benieuwd hoie het eruit komt te zien! Bij goede reacties ga ik zeker kijken!

Ik moet dan als Fauntje spelen (als ik door ben).

Pagina: 7 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·56·57·58 >>