Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 6 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·56·57·58 >>

Kom even terug op het zweven de kleine zeemeermin heeft ook aan het plafon gehangen en dat ging ook super goed dus ja waarom zou het niet kunnen. Maar ja we zullen zien kan niet wachten

In de parkshow hing ze inderdaad aan een rails, in de musical ging dat met een soort van hoogwerkertje met een beweegsysteempje.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/50/14401/499915 op: 24-01-2011 23:48:54

In de parkshow hing ze inderdaad aan een rails, in de musical ging dat met een soort van hoogwerkertje met een beweegsysteempje.

Met andere woorden een lift ;-) Heel simpel eigenlijk...

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

idd simpel maar goed voor de kleintjes onder ons die zien de draaitjes toch niet dusja

Offline apple
Citaat van: wonderwereldweb link: /forum/50/14401/500143 op: 25-01-2011 18:14:28

idd simpel maar goed voor de kleintjes onder ons die zien de draaitjes toch niet dusja
Zou wel jammer zijn als de grootjes onder ons het wel zien he.

Blog: pompidom

Offline davyvv
Citaat van: apple link: /forum/50/14401/500322 op: 25-01-2011 21:00:11

Zou wel jammer zijn als de grootjes onder ons het wel zien he.

Bij mary poppins zie je de draadjes ook en daar is het niet hinderlijk.
Dus ik zou het niet erg vinden als dat bij droomvlucht ook zo is!

Het systeem van de Kleine Zeemeermin musical was niet duidelijk zichtbaar, ik heb het bij de twee voorstellingen die ik bijwoonde slechts één keer een moment gezien toen het licht verkeerd stond en ik aan de zijkant van de zaal zat.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Bij dat soort systemen is het inderdaad zo dat je altijd wel kunt zien. Hoe meer je je best ervoor doet, hoe sneller je het ook zult waarnemen. Immers: het is nog altijd onmogelijk mensen te laten zweven.

En zoals Laafmaster zegt: als 't licht net niet klopt en je in 'n hoek van de zaal ziet, dan vallen dat soort dingen sneller op. Maar het is ook vooral 'n kwestie van wat je zelf wilt zien

Bij de Kleine Zeemeermin is het geloof ik zo dat je ze niet ziet omdat ze dan bijna alleen maar met blacklights verlicht zijn.

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/502182 op: 30-01-2011 11:37:16

Bij de Kleine Zeemeermin is het geloof ik zo dat je ze niet ziet omdat ze dan bijna alleen maar met blacklights verlicht zijn.

Vanaf de 10 de rij zag je het niet meer idd, hoe meer je naar voor ging des te zichtbaarder het werd

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

0 
ze moeten ook iets door de zaal op laten komen kijk maar naar de opening van the lion king [circle of life]
daar verras je gasten wel heel erg mee

Offline Fiyero
Citaat van: link: /forum/50/14401/502985 op: 01-02-2011 14:26:07

ze moeten ook iets door de zaal op laten komen kijk maar naar de opening van the lion king [circle of life]

Zoals ook in The Sound of Music gebeurde? 

Ik verwacht nog steeds een 'Cirque de Soleil de musical'...

Citaat van: Fiyero link: /forum/50/14401/503275 op: 01-02-2011 22:19:04

En dat is nog niet eens zo slecht, naar mijn mening!

Offline Stevis
Citaat van: Fiyero link: /forum/50/14401/503275 op: 01-02-2011 22:19:04

Volgens een bericht op Eftelist zou "roomvlucht de Musical" slechts een werktitel zijn en zou de titel vervangen worden naar "Musicalspektakel Droomvlucht". De show zou een groot spektakel worden en zou zich moeten meten met Cirque du Soleil. Volgens de bron zou het gezegd zijn door Bart de Boer tijdens een presentatie in het kader van Brabant Culturele Hoofdstad.

Persoonlijk is het "Cirque du Soleil"-gebeuren wel iets dat ik verwachtte. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot we wat meer kunnen zien van deze grootse productie.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Citaat van: Stevis link: /forum/50/14401/503664 op: 02-02-2011 21:59:35

Volgens een bericht op Eftelist zou "roomvlucht de Musical" slechts een werktitel zijn en zou de titel vervangen worden naar "Musicalspektakel Droomvlucht". De show zou een groot spektakel worden en zou zich moeten meten met Cirque du Soleil. Volgens de bron zou het gezegd zijn door Bart de Boer tijdens een presentatie in het kader van Brabant Culturele Hoofdstad.

Nou, ik vind bijde titels nou niet zo heel erg pakkend. Maar "Musicalspektakel" klinkt al wel iets beter.

Citaat van: link: /forum/50/14401/502985 op: 01-02-2011 14:26:07

Ik zie ook graag dat ze acteurs door de zaal gaan laten lopen en/of zweven. Het zorgt er voor dat het publiek nog meer betrokken wordt bij het stuk. Dat zie je idd bij "The Lion King" en ook een goed voorbeeld is "ans der Vampieren". In die musical is het publiek min of meer het woud waar de verschillende personages in of uit komen. Zo vlucht één van de hoofdpersonages het publiek in en wordt ze vervolgens gevolgd door haar vader, die de verkeerde kant uit rent en via een andere uitgang de zaal verlaat. Naar mijn mening werkt dat best goed en je kan de acteurs dan ook gelijk van dichterbij bekijken. Van mij mag zoiets zeker in deze musical voorkomen.

Logo uit de overnachtingsbrochure:

Vanavond heeft Rosalie de Jong bekend gemaakt bij Op Zoek Naar Zorro Backstage, dat zij de hoofdrol zal spelen in Droomvlucht.
Rosalie op wikipedia
Op deze wiki-pagina staat ook dat ze Titania zal spelen. Deze naam is geloof ik nog niet genoemd.

Ik word iig steeds benieuwder wat het gaat worden!

Ah, één naam is bekend!

Rosalie vond ik bij "Op zoek naar Marry Poppins" erg goed. Ik vraag me alleen af wat voor een soort rol we bij "Titania" moeten voorstellen.

Ik heb me opgegeven voor een jongen te spelen in de musical.
Dus ik hou jullie op de hoogte.

De efteling, blijft een belevenis!

Citaat van: RuB1999 link: /forum/50/14401/510242 op: 17-02-2011 07:45:05

Ik heb me opgegeven voor een jongen te spelen in de musical.
Dus ik hou jullie op de hoogte.

Dat zou ik maar niet te veel doen, want ik denk niet dat de Efteling dat erg fijn vindt .

Pagina: 6 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·56·57·58 >>