Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 58 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58 >>

Ik denk inderdaad ook dat het aan het feit ligt dat Droomvlucht naar Duitsland gaat dat er geen dvd komt. De Efteling brengt van zo ongeveer alles een dvd uit, en Stage probeert dit ook zoveel mogelijk (denk aan Ciske de Rat).

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Denk ik ook, ja. Ik hoop dat er niet te veel vertalingen komen, anders duurt het zo lang. Áls hij er komt dan, maar daar ga ik eigenlijk nog wel vanuit.

'Beheerst u het perspectief?'

Ik weet niet of het al bekend was, zo ja, excuses.
Maar ik vond op internet het bedrijf dat voor de mooie intro projectie heeft gezorgd bij de musical Droomvlucht
http://www.prismax.be/project.php?project=167

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Ja wij Belgen doen het weer he ;-)

Maar als ik het zo bekijken verzorgen ze bijna voor ieder Belgisch festival of show
de projectie. Zo ook voor Studio 100.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Maar het exclusief blijft toch ook nog altijd. Wicked is toch ook exclusief te zien in Scheveningen.
Maar die voorstelling kon je ook in Duitsland en de rest van de wereld gaan bekijken.
Het gaan hier om het landelijke gegeven he.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Het spijt me heel erg als ik hiermee oude koeien uit de sloot haal, of als er al over gesproken is (of opgevallen). Maar net wilde ik wat opzoeken over de cast op de site van droomvlucht. Via google kwam ik erachter dat de site uit de lucht was gehaald, kwam via een andere site toch nog op de site terecht en daar staat:

Het domein www.demusicaldroomvlucht.nl is geregistreerd voor een klant van Netvlies Internetdiensten voor toekomstig gebruik.

Is dit misschien iets te ver doordenken? (nogmaals mijn excuses als ik hiermee iets verkeerds doe)

De site is uit de lucht gehaald inderdaad.

Maar zoals bij elk domein verschijnt hier ook de standaard page van de domeinverstrekker, ook al is de pagina in het verleden actief geweest.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Musical Droomvlucht weer op de planken

Droomvlucht de Musical maakt een comeback in het theater. De locatie is ronduit opmerkelijk te noemen, wie de musical wil zien, zal daarvoor naar Brno in Tsjechië moeten reizen. De musical staat al sinds 24 januari dit jaar op de planken.

De Nederlandse productie was in handen van de Efteling en Stage entertainment. De Tsjechische productie is naast de vertaling in een aantal opzichten anders, zo heet Krakeel: Nemotorus, Fladderedatsj heet Netopýrus en Lila is Lili geworden.  Het verhaal is hetzelfde gebleven en de muziek is opnieuw ingespeeld. Regisseur van het stuk is Petr Gazdík, heeft hij al eerder musicals zoals Mary Poppins en Zorro geregisseerd. Hij zorgde ook voor de vertaling naar het Tsjechisch.

Decor en kostuums
Deel van het decor komt uit de originele musical, waaronder het dak van het huisje van oma, de deur, de boekenkast en de bomen. Andere decor onderdelen zijn in Tsjechië gemaakt. Ook de kostuums zijn daar gemaakt. Wie nieuwsgierig is geworden naar de productie check deze video en scenefoto's en dit nieuwsitem.

Bron: Tsjechische televisie

Ik wist dit al, maar het is wel echt gaaf

Persoonlijk vind ik sommige kostuumes mooier [Oberon/Titania], maar andere minder mooi [Fauntjes]
Oberon deed me meteen denken aan Lord of The Rings. De vleugels vind ik een verbetering
Ik zie ook een echte baby, dat vind ik wel heel erg bijzonder
En ook het podium is erg indrukwekkend En dan die beetje gekke titelnaam, ach

Versie: 1 Aangepast: 17 februari 2015 22:20 door: LilaLuna reden: Bijgevoegde info
Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Wat grappig om te zien! Wel raar dat 'ie daar nu pas in première gaat, of gebeurt het vaker bij musicals dat een buitenlandse remake pas jaren na het origineel gemaakt wordt?

'Beheerst u het perspectief?'

Dat gebeurt zeer regelmatig. Billy Elliot die hier nu in Nederland draait is al jaren een hit op west end in londen en broad way.

Count the days or set them ablaze...

Pagina: 58 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·53·54·55·56·57·58 >>