Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 57 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·52·53·54·55·56·57·58 >>

Offline Carlo
Kijk, dat zo'n bord een paar dagen na de musical nog hangt, kan gebeuren.
Maar een volle maand... dat is hetzelfde als dat alle informatie-kiosken in het park langer dan een maand helemaal leeg zijn geweest.

Is de planner ziek? Of zouden ze die ook de deur uit hebben gewerkt, net zoals tegenwoordig bij meer werknemers gedaan wordt die hart voor het park hebben?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/665518 op: 06-05-2012 22:27:49

Kijk, dat zo'n bord een paar dagen na de musical nog hangt, kan gebeuren.
Maar een volle maand... dat is hetzelfde als dat alle informatie-kiosken in het park langer dan een maand helemaal leeg zijn geweest.

Is de planner ziek? Of zouden ze die ook de deur uit hebben gewerkt, net zoals tegenwoordig bij meer werknemers gedaan wordt die hart voor het park hebben?

Dat gebeurd al jaren helaas...

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/665511 op: 06-05-2012 22:16:59

En waarom lagen die souvenirs er dan niet ten tijde van de musical? Ik bedoel, dat levert toch ook extra aandacht en dus reclame op?

Die mok was gewoon te koop in het theater. Die sleutelhanger weet ik niet maar  de mok is dus wel een restant dat over is.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/665551 op: 07-05-2012 07:30:45

Die mok was gewoon te koop in het theater. Die sleutelhanger weet ik niet maar  de mok is dus wel een restant dat over is.

De sleutelhanger werd ook verkocht in de theatershop.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

omdat musicalworld 10 jaar bestond hebben ze musicalawards uitgedeeld

droomvlucht heeft er 2 gekregen:
1 voor beste kindercast! En 1 voor beste originele productie!

jorge verkroost heeft deze in onvangst genomen afgelopen maandag

foto: http://twitter.com/JorgeVerkroost/status/199817913111298048/photo/1

bron: twitter jorgeverkroost

op dit kanaal staan nog veel meer video's van Droomvlucht de Musical

Offline Dromer
Over het bord.. Ik reageerde via Twitter naar de Efteling en die hebben het doorgegeven aan de betreffende afdeling en hopen dat de borden zsm worden weggehaald.

Offline Carlo
Citaat van: Dromer link: /forum/50/14401/667055 op: 14-05-2012 13:32:48

Over het bord.. Ik reageerde via Twitter naar de Efteling en die hebben het doorgegeven aan de betreffende afdeling en hopen dat de borden zsm worden weggehaald.

Ik kreeg hetzelfde antwoord via Twitter.

En dan het antwoord zelf: ze "hopen" dat het snel gebeurt.
Schiet toch op, haal dat ding vandaag nog van de muur. Want een instelling zeg!
Ik kijk tegenwoordig dwars door die standaard antwoorden van diverse afdelingen heen.
Pure zoethoudertjes zonder inhoud.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Luuk
Voor onze vajen fans: ze gaat vanaf november in de musical shrek spelen en dat bord is echt raar het is een klusje van niets, desnoods hangen ze er een doek voor maar dis egt raar.

Laat desnoods de omlijsting hangen en de binnenkant wit met projecties.
(oude commercials of onride stukjes)

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: TheTimvk link: /forum/50/14401/667181 op: 14-05-2012 22:45:14

Laat desnoods de omlijsting hangen en de binnenkant wit met projecties.
(oude commercials of onride stukjes)

Dan heb je iig een beetje vermaak in die veeschuur...

Gewoon zo iets.
een LED scherm erin en een slideshow met foto's.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Daan
Eindelijk is er iets aan het bord in de wachtrij van Droomvlucht gedaan. Met een (tijdelijke?) oplossing is het stuk van het bord dat reclame maakt afgeschermd. Zo hoopt de Efteling dat de mensen niet meer bellen om kaarten te reserveren.

[sub]Foto: Legolord op Twitter[/sub]

Ahhhh!

Is het raar om te denken dat dat bord er niet zonder reden nog steeds hangt? Het blijft hopen,
maar is er geen kans dat dit alsnog een reclame is voor de DVD waar toen zo'n enorme vraag naar
was?

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/667977 op: 18-05-2012 13:46:26

Is het raar om te denken dat dat bord er niet zonder reden nog steeds hangt? Het blijft hopen,
maar is er geen kans dat dit alsnog een reclame is voor de DVD waar toen zo'n enorme vraag naar
was?

Of voor een eventuele Droomvlucht de musical seizoen 2...

Citaat van: slangenprins link: /forum/50/14401/667977 op: 18-05-2012 13:46:26

was?
Ik hoop ook nogsteeds dat die er komt. Maar mocht dat niet zo zijn, weet ik bijna zeker dat dat niet gemogen heeft van Stage Entertainment, de Efteling weet dat er vraag naar is en laat al dat geld echt niet vrijwillig liggen.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/668054 op: 18-05-2012 18:49:43

Ik hoop ook nogsteeds dat die er komt. Maar mocht dat niet zo zijn, weet ik bijna zeker dat dat niet gemogen heeft van Stage Entertainment, de Efteling weet dat er vraag naar is en laat al dat geld echt niet vrijwillig liggen.

Maar als die DVD er komt verdient Stage Entertainment daar toch ook aan? Ik zie op dit moment geen reden waarom
ze het niet zouden doen. Het enige dat ik kan bedenken is dat ze het niet doen omdat Droomvlucht wellicht nog gaat
touren.

Weet ik, ik weet ook niet waarom Stage dat niet zouden willen, maar ik kan me niet voorstellen dat de Efteling dat geld (vrijwillig) laat liggen. Kan wel natuurlijk.
Maar ze hebben wel een paar keer geroepen dat de musical alleen in Theater de Efteling te zien zou zijn omdat Droomvlucht 'typisch Efteling is, en daarom exclusief in Theater de Efteling te zien is.' Dus touren denk ik niet, maar misschien nog in verband met de Duitse versie die er misschien gaat komen.

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/668059 op: 18-05-2012 19:01:50

Weet ik, ik weet ook niet waarom Stage dat niet zouden willen, maar ik kan me niet voorstellen dat de Efteling dat geld (vrijwillig) laat liggen. Kan wel natuurlijk.
Maar ze hebben wel een paar keer geroepen dat de musical alleen in Theater de Efteling te zien zou zijn omdat Droomvlucht 'typisch Efteling is, en daarom exclusief in Theater de Efteling te zien is.' Dus touren denk ik niet, maar misschien nog in verband met de Duitse versie die er misschien gaat komen.

Maar als Droomvlucht zo 'typisch Eftelings' is snap ik niet waarom ze een Duitse versie ervan willen. Dan is dat
exclusief in Theater de Efteling toch ook helemaal nutteloos? Het lijkt me trouwens heel raar om Droomvlucht in
het Duits te zien, aangezien Droomvlucht dan zo 'typisch Eftelings' lijkt het me dat dat indirect ook betekent dat het
typisch Nederlands is, aangezien veel mensen de Efteling echt een deel van de Nederlandse cultuur vinden.

Zij willen hem niet in het Duits hebben, maar een Duitse producent wil Droomvlucht hebben. Dat aanbod zou ik ook niet afslaan als ik de Efteling was, maar je hebt zeker een punt.

Pagina: 57 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·52·53·54·55·56·57·58 >>