Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 55 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/659303 op: 06-04-2012 20:58:07

Ik ben vandaag geweest en Sarah kwam aan het eind huilend het podium op gerend voor het slotapplaus. Zag er zo zielig uit... Maar ik kan me voorstellen dat het voor haar een emotioneel moment is. Overigens kregen alle kinderen tijdens het slotapplaus een bloem.

ja dat gevoel ken ik maar al te goed. het is heel dubbel... aan de ene kant is het heel jammer dat het klaar is. aan de andere kant heb je wel een prachtige tijd gehad die je never meer vergeet.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

En vandaag neemtde volgende kindercast afscheid! De groep van  lila Isha, wel met een andere amyra, want aimee speelde vorige week al haar laatste ( ik dacht dat nicole speelt , van vajen's groep).

Morgen zal dan de groep van Lila Robin afscheid nemen en maandag dat weten we allemaal de groep van Lila vajen!

Vandaag neemt inderdaad een andere kindercast afscheid, maar dat was al bekend...

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/659398 op: 07-04-2012 09:42:36

Vandaag neemt inderdaad een andere kindercast afscheid, maar dat was al bekend...

sorry hoor

Is de laatste voorstelling nu al voorbij?

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/659964 op: 09-04-2012 17:36:32

Is de laatste voorstelling nu al voorbij?

Volgensmij is die pas om 19:00.

Maar wat is het ontzettend jammer dat Droomvlucht nu echt definitief de laatste voorstelling ingaat!
De enige beelden die er zijn (tenzij er een DVD komt), geknipt uit persvideo's zijn toch de moeite waard om hier nog even te laten zien.  Filmpje op youtube, door Kindermuziek.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

O, ik dacht 16:00. Bedankt voor het antwoord.

Bedankt voor het filmpje, het zijn mooie beelden. Ontzettend jammer dat het stopt, inderdaad.
Maar ik denk dat de Efteling nog even in het midden laat over de DVD, anders zouden de laatste twijfelaars waarschijnlijk niet meer gaan onder het mom 'er komt toch een DVD'. Waarschijnlijk houdt Bart de Boer nog toespraakje, dan zullen we het wel horen denk ik.

De laatste show was wel al om 4 uur dus ze zullen nu bijna klaar zijn.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/14401/659975 op: 09-04-2012 18:07:01

De laatste show was wel al om 4 uur dus ze zullen nu bijna klaar zijn.

Aah okee, sorry.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Droomvlucht gaat hoogst waarschijnlijk naar het buitenland. (Duitsland) nog niks bekend over een dvd. aldus de speech.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Als hij naar Duitsland gaat was het dus wel een echt succes.
Al hoop ik nou niet dat ze met de DVD gaan wachten tot hij in Duitsland ook voorbij is...

Was weer een supershow ! Een supercast ! Egt super mooi !  En wat was er tog een super groot applaus ! Vooral voor vajen ! Die ook een traantje lied !  Hier een foto van het einde à, http://t.co/PIn5Qsdj

En hier de laatste minuten van de musical inclusief een speech van Bart de Boer en Roel Vente:
(filmpje is niet van mij, maar kwam hem tegen op een andere site)

Edit Marwin: verwijderd op verzoek van de Efteling.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Wat een stelletje malloten daar joh! Gillen, schreeuwen, joelen weet ik veel wat allemaal.
't Is een theater hoor, geen popconcert ofzo.

Daarnaast wel een leuke speech van Bart de Boer en de andere meneer.

Inderdaad erg leuk om te zien al deed het ook wel erg zeer aan m'n oren. 

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/660093 op: 09-04-2012 23:07:59

Wat een stelletje malloten daar joh! Gillen, schreeuwen, joelen weet ik veel wat allemaal.
't Is een theater hoor, geen popconcert ofzo.

Daarnaast wel een leuke speech van Bart de Boer en de andere meneer.

En wat is hier eventueel raar aan als ik vragen mag?
Kom op hoor, mensen mogen best hun enthousiasme tonen, of niet dan?

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Carlo
Erg jammer dat het afgelopen is. Ik heb de musical drie keer mogen zien, en was telkens weer blij verrast door het complete verhaal.

Ik ben benieuwd hoe de Efteling kwalitatief over déze musical heen wil gaan bij een volgende produktie, dat zal een zware kluif worden!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/50/14401/660106 op: 10-04-2012 00:40:19

Erg jammer dat het afgelopen is. Ik heb de musical drie keer mogen zien, en was telkens weer blij verrast door het complete verhaal.

Ik ben benieuwd hoe de Efteling kwalitatief over déze musical heen wil gaan bij een volgende produktie, dat zal een zware kluif worden!

Blijkbaar doen ze dat niet. De volgende productie (met een c) wordt volgens Looopings een opvolger van Sprookjesboom de Musical. Ik denk niet dat dat heel erg indrukwekkend gaat worden. http://www.looopings.nl/weblog/1184/Sprookjesboom-de-Musical-terug-in-Efteling-Theater.html

Zat.

Ik hoop het toch niet zeg! Ik hoop op weer een co-productie van Efteling Theaterproducties en Stage Entertainment.

Offline steef9
Nee zet dit soort musicals verder! hiermee zie je dat het makkelijk kan

Wereld Vol Wonderen

Pagina: 55 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>