Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 53 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Citaat van: Fiyero link: /forum/50/14401/657468 op: 31-03-2012 00:48:46

Waarschijnlijk omdat die hele dvd helemaal niet komt... 

Dat weet ik! Had ik eerder ook al gepost!!! Met als bron vajèn zelf

Zie:

Citaat van: karin1986 link: /forum/50/14401/656630 op: 27-03-2012 09:56:56

dvd is nog niet zeker hoor....vajen weet van niks...en bij droomvlucht zelf wisten ze het ookniet?? (bron vajen zelf)

ik weet niet of het al gemeld was maar kwam net tegen
droomvlucht de musical wegens succes verlengt tot 9 april
bron: http://www.efteling.com/

Citaat van: marijn nieuwkoop link: /forum/50/14401/657601 op: 31-03-2012 17:59:39

ik weet niet of het al gemeld was maar kwam net tegen
droomvlucht de musical wegens succes verlengt tot 9 april
bron:http://www.efteling.com/

Dat is al vrij lang bekend... zeker hier op dit forum.
Als je dit topic even had doorgelezen (de laatste pagina's zelfs al) dan had je het al gevonden.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/14401/657602 op: 31-03-2012 18:01:12

Dat is al vrij lang bekend... zeker hier op dit forum.

oke 

Offline Luuk
Voor de gene die het willen weten speelt Vajen 9 april.
Bron Vajen op twitter

Offline Andrea
En komende woensdag (4 april) en vrijdag (6 april) speelt Sarah Nauta de rol van Lila.

Bron: Sarah zelf

Laat ik het rijtje dan gelijk maar afmaken

4 en 6 April: Sarah Nauta als Lila.
7 April: Isha Ferdinandus als Lila.
8 April: Robin de Boer als Lila.
9 April: Vajèn van den Bosch als Lila.

Bron: de meiden zelf.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Andy06
Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/658070 op: 02-04-2012 17:16:11

Laat ik het rijtje dan gelijk maar afmaken

4 en 6 April: Sarah Nauta als Lila.
7 April: Isha Ferdinandus als Lila.
8 April: Robin de Boer als Lila.
9 April: Vajèn van den Bosch als Lila.

Bron: de meiden zelf.

yes, als dit klopt dan heb ik robin
hoopte altijd op vajen, maar robin is ook goed 
heb gelukkig Isha niet

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Citaat van: Andy06 link: /forum/50/14401/658394 op: 03-04-2012 17:39:41

heb gelukkig Isha niet
En die snap ik niet, zeker als je dr nog niet eens live hebt gezien..

Gelukkig Isha niet Hoezo niet? Die is hartstikke goed! Zowel in zang als in acteren.  Vreemde reactie als je haar nog nooit live gezien hebt! Trouwens alle 4 de meiden zijn goed, dus bij wie je ook gaat, je zit bij iedereen goed!

Isha klinkt in ieder geval beter als bij haar optreden in de schatkamer. Toen zong ze vreselijk namelijk.
Heb Sarah en Vajen alleen gezien en beide vond ik erg goed.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/658418 op: 03-04-2012 19:05:12

Isha klinkt in ieder geval beter als bij haar optreden in de schatkamer. Toen zong ze vreselijk namelijk.
Heb Sarah en Vajen alleen gezien en beide vond ik erg goed.

Ik heb Isha helaas wel een keer gezien. Ze is niet slecht, maar de muziek is niet voor haar stem geschreven. Kort gezegd haalt ze de benodigde noten niet. Je zou zeggen dat is niet erg, maar bij Isha dus wel, ze probeert het elke keer weer, waardoor ze gaat moduleren (dat is continue van toonsoort veranderen) waardoor het dus bijna vals gaat klinken.

Als ze nou vanaf het begin een lagere toonsoort pakt, dan valt het niet op en kan ze best de nummers zingen.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

De keer dat wij er waren raakte Isha elke noot. Zit ook erg veel emotie in haar liedjes en spel. Ze vertelt echt het verhaal en zingt niet alleen maar een liedje. Het raakt je echt.  Met Sarah had ik dat ook. Ze speelt het net als Isha lekker  pittig, zoals een tiener kan zijn. Het is jammer dat Droomvlucht nu stopt. Had er nog wel langer van willen genieten.

Vandaag Sarah als Lila gezien en de understudy van Rosalie, Sarah zong goed ! De understudy van Rosalie zong niet zo goed als Rosalie, maar lang niet slecht. Ook Rein viel niet tegen als Oberon.

Ik zat op rij 6 en had een prachtig zicht op het podium, het enige grote nadeel was dat achter ons een grote groep gehandicapten kwam zitten en die verstoorde voor ons de voorstelling door luidruchtig geluid te produceren. Geklap met de rolstoel, gegil en gehum (paste wel in de trolscene ).
Wat was dit ontzettend jammer. Mijn kinderen zaten regelmatig omgekeerd op hun stoel te kijken naar waar het geluid vandaan kwam.

Ik snap dat deze mensen ook toegang moeten hebben tot het theater, maar helaas gaat dit wel ten koste van het genot van anderen. Ik boek voortaan toch bij voorkeur de even stoelen als ik vooraan ga zitten. Niet dat je er dan geen last van hebt, maar wel minder.

Offline Carlo
Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/14401/658857 op: 04-04-2012 22:14:50

Ik snap dat deze mensen ook toegang moeten hebben tot het theater,

Helemaal mee eens! Maar ik heb al vaak genoeg gezien dat het vaak ook dusdanig gehandicapte mensen zijn dat ze niet eens weten dat ze in een theater zitten. En dan rijst de vraag waarom ze mee naar het theater worden genomen... wellicht omdat het kan?

Maar goed, dat is een heel andere discussie van een heel andere orde.
Heeft niks met de prachtige musical Droomvlucht te maken.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Moderator
De tweede keer dat ik de musical zag waren er ook verstandelijk gehandicapten in de zaal.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun een ieder zijn of haar plezier, maar deze heer maakte een zeer irritant geluid.
Zo erg zelfs dat het duidelijk was dat de spelers op het podium hier zichtbaar last van hadden en moeite hadden in hun rol te blijven.

Deze heer is tijdens de pauze vertrokken, aan de ene kant natuurlijk heel erg jammer, maar aan de andere kant kon het zo ook niet verder...

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Wat ik niet goed snap is dat verstandelijk en geestelijk gehandicapten ingedeeld zijn in het gedeelte waar de beste plaatsen zijn, waarom niet meer afgezonderd, dit zodat een ieder op zijn of haar manier kan genieten. Ik vraag me af hoe dit in andere theaters geregeld is.

Maar inderdaad, dit staat los van de verwondering die de musical ondanks nare bijgeluiden op een ieder zijn gezicht tovert ! Wat een prachtproductie. Ik was in het begin sceptisch over een musical over een attractie, maar wat heeft de Efteling mij positief verrast !

Citaat van: Dromertje link: /forum/50/14401/658594 op: 04-04-2012 12:57:26

De keer dat wij er waren raakte Isha elke noot. Zit ook erg veel emotie in haar liedjes en spel. Ze vertelt echt het verhaal en zingt niet alleen maar een liedje. Het raakt je echt.  Met Sarah had ik dat ook. Ze speelt het net als Isha lekker  pittig, zoals een tiener kan zijn. Het is jammer dat Droomvlucht nu stopt. Had er nog wel langer van willen genieten.

Ik heb Isha vier keer gezien, vond haar alle keren bijzonder matig. Noten raken is niet heel erg moeilijk als je mij de minste hoge noten al met je kopstem gaat zingen. Ik denk niet dat ze ooit zangles heeft gehad, ze beheerst de technieken niet. Ook het acteren vond ik bij haar matig, als ik het vergelijk met de andere meisjes die meer doen met bv intonatie. Ik hoop dat Isha er niet naar streeft hier haar carrière van te maken eerlijk gezegd.

Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/14401/658857 op: 04-04-2012 22:14:50

Ik snap dat deze mensen ook toegang moeten hebben tot het theater, maar helaas gaat dit wel ten koste van het genot van anderen. Ik boek voortaan toch bij voorkeur de even stoelen als ik vooraan ga zitten. Niet dat je er dan geen last van hebt, maar wel minder.

Yikes, voor dit soort groepen zouden ze echt een aparte voorstelling moeten organiseren, ik vind niet dat je het andere publiek er mee moet lastig vallen. Ik krijg er ook een beetje hetzelfde gevoel bij als dat je soms ziet hoe een kwijlende, schreeuwende gehandicapte de python in getild wordt en ik me afvraag hoe ze het idee hebben gekregen dat dit nou echt leuk is voor zo'n man. Ik zou een voorstelling van de musical voor geestelijk gehandicapten echt een sympathiek idee vinden, maar vind niet dat je schreeuwende mensen moet neerzetten tussen kinderen die toch al snel zijn afgeleid en straks thuis nog weken doorpraten over die schreeuwende man ipv die mooie show..

Even iets anders: ik zag vanmorgen bij Telekids de commercial van Droomvlucht voorbij komen (zie spoiler): extra voorstellingen voorjaarsvakantie en stopt definitief 1 april. Lekker slordig weer..

Toon spoiler

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/658952 op: 05-04-2012 10:05:50

Even iets anders: ik zag vanmorgen bij Telekids de commercial van Droomvlucht voorbij komen (zie spoiler): extra voorstellingen voorjaarsvakantie en stopt definitief 1 april. Lekker slordig weer..

Toon spoiler

Die heb ik inderdaad gister ook voorbij zien komen. Niet dat ze de oude reclame pakken, waarin niet gesproken wordt...

Pagina: 53 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>