Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 52 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Citaat van: DVHMark link: /forum/50/14401/657320 op: 30-03-2012 17:50:12

Waarom staat er nu plots op het nieuwsgedeelte van deze site dat er geen dvd komt... zou graag de bron willen weten. Denk dat de bron het mailtje is wat 'romer', 2 posten hierboven, heeft gestuurd... geen goede bron omdat de mensen van de webshop natuurlijk ook niet alles weten of mogen vertellen.

Niet alleen de mensen van de webshop zeggen dit, de mensen van het theater ook. Nergens is bekent gemaakt dat er een dvd komt, eerder dat er geen dvd komt.

(28-03-2012)
Hartelijk dank voor uw mail en uw interesse in de Efteling en de musical Droomvlucht.

Helaas moeten wij u melden dat er vooralsnog geen plannen zijn om de musical Droomvlucht uit te brengen op dvd. Mocht dit in de toekomst wel het geval zijn zal deze beschikbaar komen via de webshop op www.efteling.com.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoend geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/657321 op: 30-03-2012 17:52:20

Niet alleen de mensen van de webshop zeggen dit, de mensen van het theater ook. Nergens is bekent gemaakt dat er een dvd komt, eerder dat er geen dvd komt.

(28-03-2012)
Hartelijk dank voor uw mail en uw interesse in de Efteling en de musical Droomvlucht.

Helaas moeten wij u melden dat er vooralsnog geen plannen zijn om de musical Droomvlucht uit te brengen op dvd. Mocht dit in de toekomst wel het geval zijn zal deze beschikbaar komen via de webshop op www.efteling.com.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoend geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Oke... dan hebben de 2 partijen dus een verschillende mening over of de dvd komt of niet, daarmee bedoel ik dan de musicalartiesten (site van Vajen) en de Efteling zelf.
Al zie je in de mailtjes van de Efteling dat er nog wel een mogelijkheid voor is maar of die gegrepen gaat worden... twijfel.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Dan zouden ze nog moeten beginnen met opnemen. En dat moet dan ook op verschillende dagen met dezelfde cast, stel er gaat iets fout. Denk het dus niet, helaas.

'Beheerst u het perspectief?'

Er is al een show opgenomen he... Hiermee heeft Rein Kolpa gekeken hoe hij op moet en alles.

Ow. Dan heb ik niks gezegd.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline sonja
Ik hoop dat de musical in oktober gewoon weer te zien zal zijn.
Nu ben ik helaas niet in de gelegenheid geweest om te gaan en tot 9 april zit dat er voor mij ook niet in.
Ik vind het erg jammer dat het me niet lukt want ik had hem graag willen zien.
Vandaar dus dat ik hoop dat ie in oktober weer komt want dan ga ik een paar dagen naar bosrijk en dat zou een mooi moment zijn om alsnog de musical te kunnen zien.
Tja, je kan altijd blijven dromen... en met een beetje geluk komt ie uit!

Ik zou het zeker niet sluiten inderdaad, Sonja
Er worden toch iedere keer wel stille hints gegeven vind ik.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Van mij hoeft het niet, heb liever een DVD die uitkomt en volgend jaar een nieuwe musical.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/657329 op: 30-03-2012 18:17:26

Er is al een show opgenomen he... Hiermee heeft Rein Kolpa gekeken hoe hij op moet en alles.

Na mijn weten heeft Joop van de Ende Producties hier Jasper Verheugd voor ingeschakeld. Een toneelstuk of musical maakt gebruik van een regisseur, dus dat er een dvd uitgegeven is aan Rein Kolpa lijkt mij onwaarschijnlijk, want het is dan al heel snel kopiegevoelig.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Misschien niet uitgegeven maar hij heeft naar zijn eigen zeggen beelden gezien. Weet even niet in welk filmpje hij dat zei maar er moeten dus beelden zijn van de show.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/657354 op: 30-03-2012 19:30:13

Misschien niet uitgegeven maar hij heeft naar zijn eigen zeggen beelden gezien. Weet even niet in welk filmpje hij dat zei maar er moeten dus beelden zijn van de show.
Heb ik ook gezien, was in een Interview met AVRO musical, waar ook Jamai word geïntervieuwd. Zal zo even kijken voor de link.

Van vrijwel elke musical worden opnamen gemaakt, al is het alleen maar voor een tv-commercial en andere promotie. Volgens mij bestaan er gewoon dvd's met musicals, of in ieder geval delen van de musical, bedoeld om te gebruiken in tv-programma's en dergelijke (zie spoiler).

De musical kan dus al lang helemaal opgenomen zijn, maar dat wil niet zeggen dat ie op dvd verschijnt. Helaas.

[spoiler]http://www.youtube.com/watch?v=cK9c4AWiCQ0

Dit is een fragment uit de musical Wicked, maar in het begin zie je een dvd-menu. Blijkbaar is er van een aantal scènes een stukje op een - niet openbare - dvd verschenen om te verwerken in verschillende programma's, zoals je bijvoorbeeld veel in Life 4 You ziet.[spoiler]

Nee, maar er is niets bekent, dus al de berichten van er komt geen dvd snap ik op dit moment nog niet.

hij komt toch wel.de enige reden dat stage entertainment er zo weinig uitbrengt is omdat ze bij die grote producties niet de rechten hebben om eht tui te brengen. dit is net als ciske de rat en 3 musketiers een eigen productie. die zijn ook op dvd verschenen.

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Ik heb het ook aan de Efteling gevraagd en dit is het antwoord.
Toon spoiler
Dus lekker vaag, het kan nog alle kanten op met die DVD.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Offline Carlo
Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/657365 op: 30-03-2012 20:10:16

Nee, maar er is niets bekent, dus al de berichten van er komt geen dvd snap ik op dit moment nog niet.

Ik wel, ik denk te weten hoe het gerucht van een eventuele DVD de wereld in is geslingerd.

De afgelopen tijd is er door alle medewerkers van de musical een soort van mini-film opgenomen, die bedoeld is als afscheidscadeau voor alle medewerkers en alle kinderen die mee hebben gespeeld. Deze opnames worden dus als filmpje gemonteerd en op DVD gezet. Hier komen de opmerkingen vandaan dat er een DVD in de maak zou zijn. Ook Vajén plaatste dit trots op haar site. Dus het bericht klopt, maar is puur en alleen voor de medewerkers bedoeld. Dat is (volgens mij) de reden dat communicatie en mensen van de Efteling van niks weten.

Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat de musical ook daadwerkelijk op DVD gaat verschijnen, maar ik heb er voorlopig een hard hoofd in.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: bmwm3tobias link: /forum/50/14401/657398 op: 30-03-2012 21:44:45

Ik heb het ook aan de Efteling gevraagd en dit is het antwoord.
Toon spoiler
Dus lekker vaag, het kan nog alle kanten op met die DVD.

Best geniaal eigenlijk. Zoals het in die mail staat is het eigenlijk vertaald:

'Het is bij ons niet bekend of er een DVD komt. Maar wij kunnen wel zeggen dat er een DVD komt'

Kortom, er is niks van bekend, maar er komt wel een DVD. Hmmm, beetje vreemd.

Aan de andere kant,
Heeft iemand al gedacht aan een making-off. Efteling heeft al making-off van Joris uitgebracht, en er is ook een Making-off van Hollander geweest (niet zeker of die ook op dvd te krijgen is).

Vajen berichtte dan wel dit: 'Goed nieuws voor alle fans van de musical Droomvlucht. Want de musical wordt waarschijnlijk op dvd uitgebracht!'

Dit kan natuurlijk ook alsnog een zogenaamde 'Clipspecial' zijn. Dat ze dus de muziekfragmenten gaan uitbrengen.

Maar wel vreemd, zulke vage antwoorden van 'Het is nog niet bekend, maar er komt wel een DVD' ben ik niet van de Efteling gewend. En ik kan het best weten, want ik heb al erg vaak contact gehad met de Efteling.

Attractiepark: Symbolica

Ik doe niet meer aan verzoeken!

Ik denk ook van niet, maar nergens is het bevestigd dat hij niet komt, ook niet dat hij wel komt. Het staat nog helemaal open. Alleen het vergelijken met eerdere musicals kan je bedenken dat hij komt, sprookjesboom, kruimeltje op dvd. Stage bracht the tree musketeers volgens mij op dvd en ciske de rat. Dit waren beide volledige stage producties waar ze de volledige rechten van hadden. Met deze kennis lijkt mij dat hij op dvd komt. De klantenservice weet niets, de een zegt nee en de een zegt ja zoals gewoonlijk.

Sorrycarlo, maar vajèn houd diewebsite niet zelf bij! Het is een fansite!!!

Ik heb zelf contact gehad met vajèn en zij wist niets over de dvd!!!

Offline Fiyero
Citaat van: karin1986 link: /forum/50/14401/657466 op: 31-03-2012 00:33:58
Ik heb zelf contact gehad met vajèn en zij wist niets over de dvd!!!

Waarschijnlijk omdat die hele dvd helemaal niet komt... 

Pagina: 52 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>