Forum: Droomvlucht de Musical
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Ik vond haar helemaal niet slecht, ze zong gewoon zuiver en ze kan goed haar emoties overbrengen en dat zijn wel de 2 belangrijkste dingen als je het mij vraagt. Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe! Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: briantjuh94 link: /forum/50/14401/656690 op: 27-03-2012 16:28:07 Nou ik had zondag ook Robin de Boer, een eerder had ik Vajen. Maar ik vond Robin juist heel erg slecht. Veel te gedwongen en te perfecte articulatie. Het klonk eerlijk gezegd totaal niet. Oke als jij dat vind. Maar ik vond haar echt heel goed. Bij Robin de Boer kreeg ik echt kippenvel en bij Vajèn van den Bosch kreeg ik dat niet. Dus ik denk echt dat het een gevoel kwestie is, iedereen heeft vast wel een favoriet. ![]() Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys. <b>47x</b> Aquanura, <b>80 x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Zullen we nu gewoon ontopic gaan, en het hebben over Droomvlucht de Musical, en niet over welke Lila nou wel of niet goed is? ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/656713 op: 27-03-2012 18:33:05 Gelukkig hebben we deze discussie nog nooit op het Forum gezien, eens wat anders... Zullen we nu gewoon ontopic gaan, en het hebben over Droomvlucht de Musical, en niet over welke Lila nou wel of niet goed is? ![]() Sorry, maar dat hoort toch bij de musical Droomvlucht? (waarom schrijft iedereen toch Droomvlucht de Musical, zo heet dat ding niet ![]() 'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!' | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/656714 op: 27-03-2012 18:49:11 Sorry, maar dat hoort toch bij de musical Droomvlucht? (waarom schrijft iedereen toch Droomvlucht de Musical, zo heet dat ding niet ![]() Maar dit is pas de 3e discussie die daar over gaat ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening 2x Efteling Bosrijk | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() 'Beheerst u het perspectief?' | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening I cannot be summoned like some mongrel pup... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Mooi nummer.... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/657128 op: 29-03-2012 19:42:25 Het is zeker * ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening In het liedje wordt gezongen dat ze gaan dromen van een hele lange zomer, dat ze niet weg willen en dat ze terug komen. Luister maar eens ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() "Heb je soep?" Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan." | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Beste heer ******, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij voorlopig echter niet op de planning staan om de DVD van de musical Droomvlucht uit te brengen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Efteling Webshop | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen. | |