Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 51 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Ik heb Isha ook gehad toen ik naar de musical ging.
Ik vond haar helemaal niet slecht, ze zong gewoon zuiver en ze kan goed haar emoties overbrengen en dat zijn wel de 2 belangrijkste dingen als je het mij vraagt.

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Citaat van: briantjuh94 link: /forum/50/14401/656690 op: 27-03-2012 16:28:07

Nou ik had zondag ook Robin de Boer, een eerder had ik Vajen. Maar ik vond Robin juist heel erg slecht. Veel te gedwongen en te perfecte articulatie. Het klonk eerlijk gezegd totaal niet.

Oke als jij dat vind. Maar ik vond haar echt heel goed. Bij Robin de Boer kreeg ik echt kippenvel en bij Vajèn van den Bosch kreeg ik dat niet. Dus ik denk echt dat het een gevoel kwestie is, iedereen heeft vast wel een favoriet.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Gelukkig hebben we deze discussie nog nooit op het Forum gezien, eens wat anders...

Zullen we nu gewoon ontopic gaan, en het hebben over Droomvlucht de Musical, en niet over welke Lila nou wel of niet goed is?

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/656713 op: 27-03-2012 18:33:05

Gelukkig hebben we deze discussie nog nooit op het Forum gezien, eens wat anders...

Zullen we nu gewoon ontopic gaan, en het hebben over Droomvlucht de Musical, en niet over welke Lila nou wel of niet goed is?

Sorry, maar dat hoort toch bij de musical Droomvlucht? (waarom schrijft iedereen toch Droomvlucht de Musical, zo heet dat ding niet  )

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/656714 op: 27-03-2012 18:49:11

Sorry, maar dat hoort toch bij de musical Droomvlucht? (waarom schrijft iedereen toch Droomvlucht de Musical, zo heet dat ding niet  )

Maar dit is pas de 3e discussie die daar over gaat En ik noem het zo omdat de topic titel zo heet!

Offline Johano
Nieuw filmpje op efteling youtube kanaal

2x Efteling Bosrijk

Hahaha! Leuk filmpje, de reactie ook van sommige mensen.

Het roze elfje achteraan loopt met een Disney-koffer.

'Beheerst u het perspectief?'

Weet iemand welke Lila er op 1 april 12.00 speelt?

I cannot be summoned like some mongrel pup...

Als alles goed is Vajen...

Mooi nummer....

Wow erg mooi dit. Die "efinitieve stop" komt nu wel erg dichtbij. Jammer dat deze productie verleden tijd is! *Hoopt op een DVD*
Ja ik weet dat die misschien komt

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/657128 op: 29-03-2012 19:42:25
*
Ja ik weet dat die misschien komt
Het is zeker Bronnen zijn Vajén der site en een mailtje van de Efteling.

Mail efteling, jaja, de een wordt gemaild: ja de ander nee, geen betrouwbare bron, site van VJen staat waarschijnlijk, ook niet 100% zeker.

Even terugkomend op het onderwerp "terug keren in het najaar".
In het liedje wordt gezongen dat ze gaan dromen van een hele lange zomer, dat ze niet weg willen en dat ze terug komen. Luister maar eens

Offline Anneke
Of ze bedoelen: gelukkig hebben we de herinneringen nog

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

dat filmpje doet me zoo hard denken aan het afscheid met alle joseph kinderen... was echt jammer!

ding dong dinge daar de efteling is 60 jaar!

Offline Dromer
Het webshop team over de dvd;

Beste heer ******,

Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij voorlopig echter niet op de planning staan om de DVD van de musical Droomvlucht uit te brengen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Efteling Webshop

Gelukkig wordt er binnen de Efteling afdelingen ook héél goed gecommuniceerd over dit soort zaken. Ik wacht gewoon wel rustig af tot de DVD er is, want zoals nu ook weer weet ik dat je het niet hoeft te vragen omdat er vaak toch geen duidelijk antwoord van komt.

Waarom staat er nu plots op het nieuwsgedeelte van deze site dat er geen dvd komt... zou graag de bron willen weten. Denk dat de bron het mailtje is wat 'romer', 2 posten hierboven, heeft gestuurd... geen goede bron omdat de mensen van de webshop natuurlijk ook niet alles weten of mogen vertellen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Pagina: 51 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>