Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 50 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Ik hoop echt van harte dat het waar is, want het is wel een pracht musical! 

Hmm... Als het door Vajen verteld werd zal toch wel Vajen Lila spelen.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Oo, dat is echt geweldig nieuws!

En ik denk inderdaad dat ze wel de originele cast op de DVD hebben staan.

'Beheerst u het perspectief?'

Zo dat vind ik het beste nieuws wat ik vandaag gehoord heb. Ik ben zo fan van die Musical. :superblij:

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Stel de musical gaat door in het najaar, maar waarom zou hij dan niet door het land gaan net als kruimeltje ? Omdat er geen nieuwe musical gepland staat in het theater ? 

Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/14401/656163 op: 24-03-2012 19:42:16

Stel de musical gaat door in het najaar, maar waarom zou hij dan niet door het land gaan net als kruimeltje ? Omdat er geen nieuwe musical gepland staat in het theater ? 

De musical is denk ik echt Efteling gerelateerd en het decor is ontworpen op dit theater. Evenals de projecties tijdens de voorstelling. Nou is dat wel aanpasbaar, maar mij lijkt het toch niet echt een geschikte tourmusical.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/656164 op: 24-03-2012 19:45:04

De musical is denk ik echt Efteling gerelateerd en het decor is ontworpen op dit theater. Evenals de projecties tijdens de voorstelling. Nou is dat wel aanpasbaar, maar mij lijkt het toch niet echt een geschikte tourmusical.

Een van de medewerkers van het Eftelingtheater vertelde dat er in Duitsland interesse is om de musical over te nemen. Wie weet zien we hem straks in gewijzigde vorm nog eens terug

Yesssss. Als de musical terugkomt heb ik een 2e kans om mijn ouders zover te krijgen om te gaan en anders kan ik hem toch zien via DVD  .

Als de Musical werkelijk op DVD verschijnt (en dat lijkt er steeds meer op ) dan denk ik niet dat de Musical in de herfst terugkomt. Immers de meeste mensen kiezen liever voor een DVD van max. 20 euro dan voor 1 ticket van boven de 30,- (en ja; ondanks de geweldige live ervaring).

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Offline Andy06
'k ben echt super blij dat er een DVD komt van droomvlucht de musical
dan kan ik hem meerdere keren zie dan 1x
en weet er iemand wie er Lila speelt op Zondag 8 April??

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Citaat van: SannevG link: /forum/50/14401/656200 op: 25-03-2012 00:16:52

Een van de medewerkers van het Eftelingtheater vertelde dat er in Duitsland interesse is om de musical over te nemen. Wie weet zien we hem straks in gewijzigde vorm nog eens terug

Op zich is dat natuurlijk geen eens zo'n gek idee. Het verhaal wat verteld wordt in de musical is natuurlijk heel zwart/wit gezien een verhaal uit duizenden met goed en kwaad waarbij het goede overwint.

De musical is wat dat betreft ook weinig attractie gerelateerd en kan dus inderdaad met aanpassingen aan de cultuur (denk aan humor, woordspelingen, grammatica etc) in een andere taal gespeeld worden.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Andy06 link: /forum/50/14401/656346 op: 25-03-2012 16:06:36

'k ben echt super blij dat er een DVD komt van droomvlucht de musical
dan kan ik hem meerdere keren zie dan 1x
en weet er iemand wie er Lila speelt op Zondag 8 April??

waarschijnlijk sarah robin of isha LOL,

dvd is nog niet zeker hoor....vajen weet van niks...en bij droomvlucht zelf wisten ze het ookniet?? (bron vajen zelf)

Offline Andy06
Citaat van: karin1986 link: /forum/50/14401/656630 op: 27-03-2012 09:56:56

waarschijnlijk sarah robin of isha LOL,

daar heb ook niks aan
maar weet er iemand wel wie er dan speelt?
graag 1 persoon noemen en niet allemaal

Voor de zoveelste keer, dat wordt niet bekend gemaakt (ja, Vajèn tweet wel eens wanneer ze speelt) en dat moet ook helemaal niets uitmaken. Je komt voor de musical, niet speciaal voor één hoofdrolspeler. Waarschijnlijk zijn alle Lila's goed, anders spelen ze niet in zo'n grote productie.

Daarnaast zijn er genoeg Lila's, je zult dus geen voorstelling zonder hoofdrolspeelster zien. Dat geld ook voor de rest van de cast.

Het is een verassing wie je krijgt.  Ik heb een keer Robin de Boer gehad en een keer Vajèn van den Bosch. Alle bij even goed dus het zal niks uit gaan maken. 

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Nou ik had zondag ook Robin de Boer, een eerder had ik Vajen. Maar ik vond Robin juist heel erg slecht. Veel te gedwongen en te perfecte articulatie. Het klonk eerlijk gezegd totaal niet.

Attractiepark: Symbolica

Ik doe niet meer aan verzoeken!

Ik had 17 maart Isha Ferdinandus, die is ook echt goed! Kan heel mooi zingen vind ik, en speelt het niet ''te gemaakt''.

Offline Andy06
Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/656672 op: 27-03-2012 15:18:24

Waarschijnlijk zijn alle Lila's goed, anders spelen ze niet in zo'n grote productie.

niet alle lila's zijn goed hoor.
Isha bijvoorbeeld die kan echt niet zingen.
heb haar gezien bij de schatkamer.
ik dacht dat ik vals zong, das onderhand net zo erg.
hoop dus gewoon echt dat ik haar niet heb

en dat vind een klasgenoot van mij ook

Citaat van: Andy06 link: /forum/50/14401/656693 op: 27-03-2012 16:37:17

niet alle lila's zijn goed hoor.
Isha bijvoorbeeld die kan echt niet zingen.
heb haar gezien bij de schatkamer.
ik dacht dat ik vals zong, das onderhand net zo erg.
hoop dus gewoon echt dat ik haar niet heb

en dat vind een klasgenoot van mij ook
Nee, ik heb Isha live gezien, ze zong echt niet vals hoor..?? En als ze vals zong, zou ze echt niet gecast zijn voor zo'n grote productie hoor.  Maar het komt er dus op neer dat je dat niet 2 weken van te voren weet. Mischien twitteren de castleden dat ze dan spelen, zoals Jamai en Jorge, die twitteren dat best vaak.  Maar dat is meestal wel pas op de dag zelf.

Pagina: 50 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>