Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 5 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·56·57·58 >>

Citaat van: 112Klaasje link: /forum/50/14401/477787 op: 25-11-2010 18:32:53

ik vind het juist goed dat hij zo kaal is
zo kun je nog lekker fantaseren, er word het je nog niet meteen voorgeschoteld

Ik had een klein tipje van de sluier opgelicht, zo kunnen mensen nog steeds fantaseren maar je geeft al wel een klein zetje in de goede richting.

Over het vliegen een paar dingen:

* Vliegen is mogelijk via machines aan het dak
* Een mens is minder zwaar dan twintig decorstukken uit Sound of Music
* In Tika werd er gevlogen
* Een theaterdak kan altijd vliegende mensen houden
* Je hangt niet vast aan een trek, want een trek hangt vast aan metaaldraad dus dat zou gaan schommelen
* Bedrijven van buiten af kunnen heel goed vlieginstallaties inbouwen

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Michel
Citaat van: 112Klaasje link: /forum/50/14401/477787 op: 25-11-2010 18:32:53

ik vind het juist goed dat hij zo kaal is
zo kun je nog lekker fantaseren, er word het je nog niet meteen voorgeschoteld

Mee eens. Als je alles van je dromen weet,wordt het een nachtmerrie.
Mooie poster.

Offline Stevis
Deze poster kan voor elke toekomstige musical van de komende 20 jaar gebruikt worden. Het is veel te neutraal en te simpel. Het voegt helemaal niks toe in mijn ogen en nog veel belangrijker, ik wordt er helemaal niet enthousiast van om naar de musical te gaan.

Ze kunnen beter wachten met het promoten van de musical tot er ook daadwerkelijk iets te zien valt. Ik snap ook niet zo goed waarom er nu al een poster 'lekt' terwijl ze nu eigenlijk Kruimeltje zouden moeten promoten.  Blijkbaar moet er nu al een nietszeggende poster 'ontworpen' worden, zelfs al zijn er nog nauwelijks concrete tekenen van de musical te bekennen, enkel de overeenkomst tussen de Efteling en Stage Entertainment. Ik snap dat de Efteling van tegenwoordig nogal publiciteits- en marketing-geil is, maar draaien ze nu niet een beetje door?

Had die stagair dat middagje Photoshoppen ook bespaard.

Overigens ben ik wel nog steeds benieuwd naar de musical, maar ik houd m'n hart vast voor wat "ze" met Droomvlucht gaan doen... *afblijven, afblijven!*

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline apple
Wat een saaie lelijke poster vind ik het. gewoon wat wolkjes enzo. ook 10 minuten werk ofzo.

Ik wilde graag naar de musical toe, maar hier wordt ik niet enthousiast van om zeker te gaan.

Blog: pompidom

Citaat van: Vereftelingt link: /forum/50/14401/477760 op: 25-11-2010 17:35:36

Oh? Het lettertype doet me juist denken aan de poster die Ton vd Ven ooit heeft gemaakt (vooral de 'l'
Ik vind de poster inderdaad ook een beetje simpel

De poster vind ik ook te nietszeggend. Een beetje aan de fantasie overlaten is goed, zeker bij deze musical, maar ik geloof niet dat een blauwe wolkjesachtergrond met de naam van de musical echt aanzetten tot fantaseren. Wat de afbeelding hieronder (ik neem aan dat je deze tekening bedoelde, met hetzelfde lettertype?) wel doet.

De bron van de afbeelding weet ik niet, want ik kan hem nergens meer online vinden. Ik heb hem nu van m'n harde schijf geplukt.

Offline apple
Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/478316 op: 27-11-2010 00:12:20

De poster vind ik ook te nietszeggend. Een beetje aan de fantasie overlaten is goed, zeker bij deze musical, maar ik geloof niet dat een blauwe wolkjesachtergrond met de naam van de musical echt aanzetten tot fantaseren. Wat de afbeelding hieronder (ik neem aan dat je deze tekening bedoelde, met hetzelfde lettertype?) wel doet.

De bron van de afbeelding weet ik niet, want ik kan hem nergens meer online vinden. Ik heb hem nu van m'n harde schijf geplukt.
Kijk, dat is nog eens een poster ofzo.

Blog: pompidom

Hou er even rekening mee dat het nog lang duurt voordat Droomvlucht in het theater zal draaien en dat het vast niet het uiteindelijke promotiemateriaal zal zijn. Ik hoop iig dat Stage Entertainment weigert om met zeven producenten een musical te produceren waarbij meer dan de helft is opgeleid voor Marketing & Sales en geen musical zou moeten produceren.

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/478316 op: 27-11-2010 00:12:20

Toon spoiler

Ja die poster bedoelde ik

Maar wat je bij deze poster dus ziet, is dat er een beeld geschept wordt, en dat je daardoor juist meer gaat fantaseren over wat er mogelijk gebeuren gaat. Bij de poster van de musical is dat niet...we moeten het doen met de titel: maar wat moeten we verwachten van deze musical? Ik weet het niet.

Offline Ruben
Maar, Droomvlucht heeft toch wel naamsbekendheid in Nederland? Dus zet de titel/naam al niet aan tot dromen?

De naam is inderdaad wel een begrip in Nederland, maar het beeld dat men van Droomvlucht heeft (mooie scènes met veel bloemen en elfjes) komt misschien niet helemaal of helemaal niet overeen met de inhoud van de musical. Wordt het veel kijken zoals in de attractie, komt er een boeiend verhaal, komen alle scènes en wezens erin voor? De andere poster daarentegen laat een vliegend elfje en een luchtkasteel zien. Dat is veel pakkender, je gaat je van alles afvragen. Maar goed, ik ga er ook vanuit dat er een andere poster komt wanneer de musical gaat draaien. Er moet immers al lang vantevoren *iets* zijn om het aan te kondigen.

Kinderaudities Droomvlucht de Musical

Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties zullen in 2011 samen de familievoorstelling Droomvlucht de Musical produceren.
De inspiratiebron voor deze musical is de gelijknamige populaire attractie van de Efteling.
Deze bijzondere familiemusical zal in oktober 2011 in première gaan in Theater de Efteling.

Voor de 3 jongensrollen en 3 meisjesrollen in deze voorstelling worden begin 2011 audities georganiseerd.
Hiervoor gaan we op zoek naar kinderen met een blanke of licht getinte huidskleur, met zang, spel en (klassiek) dans talent.
Ben je tussen de 8 en 13 jaar, maximaal 1,50 cm lang en woonachtig binnen redelijke reisafstand (max.1 1/2 uur) van de Efteling in Kaatsheuvel?

Meld je dan aan door een e-mail met onderstaande gegevens en een foto te sturen naar:
castingkinderen@stage-entertainment.nl

Naam / Geslacht / Geboortedatum (dag-maand-jaar) / Geboorteplaats / Lengte
Adresgegevens: Straat en huisnummer / Postcode / Woonplaats / Provincie
Telefoon / Mobiel (ouders) E-mail adres (ouders)
Een duidelijke portretfoto als JPG in de bijlage (grootte ongeveer 1024x76

Als je voldoet aan de criteria ontvang je begin 2011 een uitnodiging voor de audities.
Bij de uitnodiging volgt uiteraard meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Nori de Smit
Casting Director Kinderen
Efteling Theaterproducties
Joop van den Ende Theaterproducties

Bron: http://musicals.nl/jetp/index_Kinderaudities_Droomvlucht_de_Musical.htm

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: Remkoow link: /forum/50/14401/478610 op: 28-11-2010 00:01:57

De naam is inderdaad wel een begrip in Nederland, maar het beeld dat men van Droomvlucht heeft (mooie scènes met veel bloemen en elfjes) komt misschien niet helemaal of helemaal niet overeen met de inhoud van de musical. Wordt het veel kijken zoals in de attractie, komt er een boeiend verhaal, komen alle scènes en wezens erin voor? De andere poster daarentegen laat een vliegend elfje en een luchtkasteel zien. Dat is veel pakkender, je gaat je van alles afvragen. Maar goed, ik ga er ook vanuit dat er een andere poster komt wanneer de musical gaat draaien. Er moet immers al lang vantevoren *iets* zijn om het aan te kondigen.

Wat velen onder jullie vergeten is dat Droomvlucht gebaseerd is op de Midzomernachtsdroom van William Shakespeare ! Dus het verhaal zal hier grotendeels op gebaseerd zijn, denken jullie ook niet...

Oh ja, het kan zijn dat ik dit hier al eerder op postte, maar dat is dan nog maar eens een bewijs dat dergelijke uitspraken genegeerd worden. Wat zijn jullie hier toch slecht bezig !

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Citaat van: Voawele link: /forum/50/14401/484511 op: 18-12-2010 16:07:51

Wat velen onder jullie vergeten is dat Droomvlucht gebaseerd is op de Midzomernachtsdroom van William Shakespeare ! Dus het verhaal zal hier grotendeels op gebaseerd zijn, denken jullie ook niet...

Hoe kom je daar bij? Heb het nog nooit ergens gezien, en ik ken volgens mij vrijwel alle interviews die er gehouden zijn met Ton van de Ven. Bovendien: Droomvlucht heeft in haar attractie geen echt verhaal zitten, dus het verhaal kan er niet op gebaseerd zijn. Hooguit wat elementen en figuren. Voor de musical worden ze helemaal vrij gelaten in de verhaalkeuze omdat Droomvlucht dus geen vast verhaal heeft. Dan lijkt het me eerder dat ze kiezen voor een eigen verhaal, gebaseerd op de attractie en niet op het verhaal van Midzomernachtsdroom.

Citaat van: Voawele link: /forum/50/14401/484511 op: 18-12-2010 16:07:51

Oh ja, het kan zijn dat ik dit hier al eerder op postte, maar dat is dan nog maar eens een bewijs dat dergelijke uitspraken genegeerd worden. Wat zijn jullie hier toch slecht bezig !

Wat een ontzettend arrogante opmerking!

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Fiyero
Citaat van: pieterc link: /forum/50/14401/484600 op: 18-12-2010 22:12:55

Hoe kom je daar bij? Heb het nog nooit ergens gezien, en ik ken volgens mij vrijwel alle interviews die er gehouden zijn met Ton van de Ven. Bovendien: Droomvlucht heeft in haar attractie geen echt verhaal zitten, dus het verhaal kan er niet op gebaseerd zijn. Hooguit wat elementen en figuren. Voor de musical worden ze helemaal vrij gelaten in de verhaalkeuze omdat Droomvlucht dus geen vast verhaal heeft. Dan lijkt het me eerder dat ze kiezen voor een eigen verhaal, gebaseerd op de attractie en niet op het verhaal van Midzomernachtsdroom.

Ja! Ik wou hetzelfde zeggen, maar ik ging twijfelen...  

Oberon is de naam van de Koning in Midzomernachtsdroom, de verwarring is begrijpelijk, maar je opmerking werd dus niet voor niets genegeerd... 

Sterker nog, Oberon wordt algemeen gebruikt voor de koning der elfen. Je komt de naam wel in meerdere verhalen voor.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

En dan nog iets: de show in het entreegebouw heet Droomvlucht. Leek inderdaad soort vooraf-promotie van de te komen musical...?

60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499

wwww.youtube.com/eftelingonline

Die show bestond sowieso (zelf gezien) al in de WE van 2008-2009. Ik denk niet dat toen deze musical al besloten was, dus ik denk dat het er volkomen los van staat.

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/50/14401/489168 op: 01-01-2011 16:10:28

Die show bestond sowieso (zelf gezien) al in de WE van 2008-2009. Ik denk niet dat toen deze musical al besloten was, dus ik denk dat het er volkomen los van staat.

Plannen voor een Musical doe je niet even in een jaartje, voor Droomvlucht is men al 5 jaar bezig

Citaat van: thecrossproducties link: /forum/50/14401/489129 op: 01-01-2011 14:28:53

En dan nog iets: de show in het entreegebouw heet Droomvlucht. Leek inderdaad soort vooraf-promotie van de te komen musical...?

Nope, puur een kwestie van een aangeklede show van al eerder bestaande shows. De show in de nokken van het HVD5Z bestaat al jaren en heeft wisselende namen en programma's gehad.

Pagina: 5 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·56·57·58 >>