Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 49 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·56·57·58 >>

WaterorgelFreak en Daveytje ook erg bedankt! Dan weet ik wat ik kan verwachten vanavond!

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/654644 op: 17-03-2012 13:01:03

@Donald D:
Ze zijn toch altijd wat minder dan de echte hoofdrolspeler voor de betreffende rol.

Dat is natuurlijk onzin! Als een understudy nou eens niet understudy had geweest, maar de 1e keus, en de 1e keus understudy, dan was het net zo geweest. Dan had iedereen de understudy de beste gevonden.

Het is maar net wat mensen voorgeschoteld krijgen in de perspresentatie en wie er het meeste speelt, dan is voor veel mensen automatisch de beste, maar dat is dus per definitie niet zo.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/50/14401/654644 op: 17-03-2012 13:01:03

@Donald D:
Sowieso speelt Rosalie vandaag en Jorge Verkroost ook.
Verder vind ik ook dat je beter geen understudy's kan hebben.
Ze zijn toch altijd wat minder dan de echte hoofdrolspeler voor de betreffende rol.

Dat is ieder zijn mening... Jamai speelt ook erg goed bijvoorbeeld.

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/654666 op: 17-03-2012 14:03:45

Dat is natuurlijk onzin! Als een understudy nou eens niet understudy had geweest, maar de 1e keus, en de 1e keus understudy, dan was het net zo geweest. Dan had iedereen de understudy de beste gevonden.

Het is maar net wat mensen voorgeschoteld krijgen in de perspresentatie en wie er het meeste speelt, dan is voor veel mensen automatisch de beste, maar dat is dus per definitie niet zo.

Laat ik het een beetje anders zeggen.
Het is voor mij een feit dat de understudy's voor de musical Droomvlucht gewoon wat minder zijn als de eerste keus spelers die in de pers zijn gepresenteerd.
Ik vind bijvoorbeeld qua zang de understudy voor Oberon nou niet echt geweldig.
Als hij geen understudy was maar echt de hoofdrolspeler was voor die rol, dan had ik hem alsnog niet zo goed gevonden daarin.
Nog een voorbeeldje:
Vajen wordt toch ook wel gezien als de hoofdrolspeelster voor Lila.
Maar ik ben minder van haar onder de indruk als van Sarah bijvoorbeeld, die ook de rol van Lila speelt.

Dus ik was inderdaad misschien een beetje kort door de bocht in mijn vorige opmerking, maar ik wil ook wel even zeggen dat uiteraard ieder zijn mening heeft hierover.
Ik ben in iedergeval minder gecharmeerd van de understudy's voor deze musical.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Zo, terug van Droomvlucht! Wat een prachtige musical, heb gelijk de CD aangeschaft! Als er trouwens behoefte is aan een wat uitgebreider report/verlslag, maar ik er wel eentje

Ik ben wel benieuwd welke cast je had..

Ik ben ook wel benieuwd hoe je het vond en het gegaan was. Van mij mag er een verslagje komen!

'Beheerst u het perspectief?'

Voor de Liefhebbers, vandaag speelt Vajèn, dat heeft ze vanochtend getwitterd.

Citaat van: darkridefreak link: /forum/50/14401/654811 op: 18-03-2012 10:21:01

Ik ben ook wel benieuwd hoe je het vond en het gegaan was. Van mij mag er een verslagje komen!
Oké, is goed Ga er zo aan beginnen.

Offline Andy06
weet iemand wie er Lila speelt op Zondag 8 April?

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Nee, dat is als het goed is niet bekend.

Offline Andy06
Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/14401/654833 op: 18-03-2012 12:23:59

Nee, dat is als het goed is niet bekend.

okee dankje

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Nee, maar in iedergeval niet Vajen
Als ik zelf een beetje moet gokken, dan gok ik op Sarah Nauta.
Die zou namelijk voor de verlenging ook op de een na laatste dag voor het laatst spelen.
Dus vanuit daar baseer ik het op.
Maar het is maar speculeren hè

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

yesss  ik heb kaartjes gewonnen voor de generale van the voice kids finale!!
Kan ik vajen vast zien stralen!!!!

zijn er nog mensen die 9 april gaan??

Offline davyvv
Leeg gehaald

Dat zou vernieuwend zijn...

Maar ik denk het toch niet, want er staat een grote knalgele banner op de site: STOPT DEFINITIEF OP 9 APRIL! Zou wel leuk zijn, maar de kans is heel klein.

'Beheerst u het perspectief?'

Mischien bedoelt hij met zomerslaap dat ie zelf weer in oktober aan een nieuwe musical begint? Het lijkt me apart dat Droomvlucht in oktober weer terug komt, ik denk dan ook dat ie een stuk minder zal lopen..

Offline davyvv
Leeggehaald

Weet niet of het al gemeld is maar op de site van Vajen en Venna staat dat Droomvlucht op DVD komt!
Dit is in mijn ogen heel goed nieuws omdat ik niet genoeg kan krijgen van de musical.

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Dat zou heel goed nieuws zijn! Ik kan er namelijk ook niet genoeg van krijgen

Pagina: 49 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·54·56·57·58 >>