Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 48 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·56·57·58 >>

Vandaag was Danny Houtkooper, die de rol van Fladderedatsj speelt, als trollenkoning Furius te zien.
Dat was hij al eerder, maar nu heeft hij ook een foto van zichzelf als Furius op twitter geplaatst.
Ikzelf vind dat hij er voor een understudy erg geslaagd uitziet!
Misschien had er wat meer grime bij gekunt, maar verder vind ik het er erg leuk uitzien!

Hier de foto van Danny Houtkooper als Furius:

En ter vergelijking ook een foto van Jorge Verkroost als Furius:

Mijn vraag: Wat vinden jullie ervan?

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Haha, dit is grappig! Leuk om Danny zo te zien.
Ik vind dat hij er inderdaad goed uit ziet.
Het voordeel wat je bij Jorge hebt, is zijn grote neus, wat ik echt heel passend voor deze rol vind!

wij zijn zaterdagavond geweest,

wauw wat was het weer mooit!! en de first cast gelukkig! gelukkig steve!! Hij was echt weer lekker op dreef, we hebben in een deuk gelegen!!

en vajen! wauw!  ik had kippenvel terwijl zij zong!!!! en wat een emoties!! dat kon je goed zien van de plek waar wij zaten

wij zijn vrijdag 9 maart geweest, wat een mooie muscial.

mooie liedjes die erg leuk/mooi werden gezongen.

Citaat Jorge Fansite ‏ @Jorgefansite
Er gaan geruchten dat Droomvlucht opnieuw verlengd wordt. Zodra dit bevestigd is, laat ik het weten

Daar gaan we nog meer van horen..!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat Jorge Fansite ‏ @Jorgefansite
Er gaan geruchten dat Droomvlucht opnieuw verlengd wordt. Zodra dit bevestigd is, laat ik het weten

Dat zou mooi zijn.... Er was volgens mij toch nog geen vervangende musical bekend toch??

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/654028 op: 13-03-2012 20:19:17

Daar gaan we nog meer van horen..!

Geluikig kunnen we dsn de tickets nog verplaatsen.

Offline davyvv
Leeggehaald

Crew checkt in voor 1 van de laatste Droomvluchten.

Aldus Bart de Boer via Twitter.

Ik weer niet of deze ooit was geplaatst.
Het is wel interesant.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Ja is al een keer geplaatst.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

9 april is op dit moment bijna uitverkocht. Er zijn nog 7 1e rangs kaarten beschikbaar. Alleen kan je dan niet naast elkaar zitten. 2e rang is nog wel vrij.

Offline ramon
Dit filmpje was volgens mij ook nog nooit geplaatst.

Moderator
Jazeker wel, zo rond pagina 50 is het filmpje terug te vinden

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline ramon
Oh sorry, ik heb toch het hele topic doorgelezen, maar niet gezien.
Trouwens rond pagina 50 is het december en in het filmpje is Jamai te zien die volgens mij pas sinds februari mee doet, misschien verwar je het met het filmpje waarin Jorge een rondleiding geeft?

Hoe groot is de kans dat vanavond de ''originele cast'', afgezien van Lila, speelt? Ik bedoel dan geen understudy's ofzo.. Ik ga namelijk voor de eerste keer, en heb dan wel het liefst een beetje de originele cast.

Offline Nick
Citaat van: Donald D link: /forum/50/14401/654621 op: 17-03-2012 11:37:39

Hoe groot is de kans dat vanavond de ''originele cast'', afgezien van Lila, speelt? Ik bedoel dan geen understudy's ofzo.. Ik ga namelijk voor de eerste keer, en heb dan wel het liefst een beetje de originele cast.

Niet doen, niet doen. ALLE castleden zijn gewoon goed, ik zou er niet vanuit gaan dat de originele cast speelt. Vajèn speelt volgens mij sowieso niet.

Ik had gisteren als Krakeel Steve, en als Lila Robin. Ze zijn erg goed! (:

Citaat van: Nick link: /forum/50/14401/654622 op: 17-03-2012 11:39:00

Niet doen, niet doen. ALLE castleden zijn gewoon goed, ik zou er niet vanuit gaan dat de originele cast speelt. Vajèn speelt volgens mij sowieso niet.

Ik had gisteren als Krakeel Steve, en als Lila Robin. Ze zijn erg goed! (:
Oké, dankje! Dan weet ik genoeg voor vanavond!

Vanavond speelt Jamai Krakeel las ik gister op zijn twitter. Verder zijn de meeste understudy's  goed op 1 na. Zeg niet welke omdat de een hem wel goed vind en de ander niet.

@Donald D:
Sowieso speelt Rosalie vandaag en Jorge Verkroost ook.
Verder vind ik ook dat je beter geen understudy's kan hebben.
Ze zijn toch altijd wat minder dan de echte hoofdrolspeler voor de betreffende rol.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Pagina: 48 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·53·56·57·58 >>