Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 47 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·56·57·58 >>

Offline Erwin
Ik dacht eerst dat er een typefout gemaakt was, een verlenging van een dikke week is niet zo heel veel. Een maand zou iets meer voor de hand hebben gelegen.

"komt goed!"

Ze hadden de actie van 2=1 niet moeten doen. Dan waren er nu nog zat kaarten over. Of de actie pas later starten. Vanaf nu ofzo. Dan was dat weekje verlengen niet nodig geweest.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/652648 op: 07-03-2012 11:33:33

Ze hadden de actie van 2=1 niet moeten doen. Dan waren er nu nog zat kaarten over. Of de actie pas later starten. Vanaf nu ofzo. Dan was dat weekje verlengen niet nodig geweest.

Wat is het probleem? Want voor de 2=1 actie zaten de zalen soms niet eens voor de helft gevuld, maarvanaf die actie is de musical bijna elke voorstelling goed gevuld zoals het hoort te zijn. Kortom, ze maken nu gewoon gebruik van de capaciteit van het gebouw, enkel was er meer animo dan gedacht. Ook niet heel vreemd voor de prijs die er voor gevraagd wordt..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ja maar ondertussen werden er wel shows geannuleerd om ze vervolgens wegens succes te verlengen. En het probleem is het hele verlengen. Definitief is definitief en niet nog een week er achter plakken.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/652653 op: 07-03-2012 12:02:33

Ja maar ondertussen werden er wel shows geannuleerd om ze vervolgens wegens succes te verlengen. En het probleem is het hele verlengen. Definitief is definitief en niet nog een week er achter plakken.

Klopt helemaal, maar dat was dus nog voor de 2=1 actie. En zoals ik dus al zei, zaten daarvoor de zalen niet voldoende vol. Kortom, nu mag men van redelijk succes spreken, want elke zaal zit goed vol. En hoeveel musicals stoppen er nu daadwerkelijk op hun laatste dag? Volgens mij worden veel musicals op het laatste moment nog verlengd vanwege overweldigend succes

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Alleen was deze musical al verlengd. Dat was dan net voor de 2=1 actie, maar wel lullig voor de mensen die op die dagen gingen. Moesten zonodig bij de andere shows omdat ze zonodig shows moesten annuleren en nu komen er weer shows bij. En dan kunnen ze niet meer verplaatsen omdat ze binnen de 3 weken zitten voor de voorstelling. Dat klopt gewoon niet.

En bij andere musicals wordt gezegd stopt op 1 april. De Efteling heeft uitdrukkelijk geadverteerd met definitief wat voor altijd betekend. Dat is het verschil.

Offline davyvv
Leeggehaald

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/652401 op: 06-03-2012 16:25:49

Ik ga wel mailen als het echt zo is en het is aangepast. Ik heb 1 dag voor de actie 2=1 gereserveerd. Vond het geen probleem maar nu wel. heb op het 2e kaartje 50% gekregen dus die andere 50% wil ik nu ook wel.
De data's staan erbij dus mijn mail is verstuurd.

Daveytje als het jou lukt om die andere 50% te krijgen, laat het dan aub even weten !

Op de boekingssite staat dat je op donderdag in de verlenging kan boeken, maar dit is een foutje.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de Efteling een eenmalige machtiging (bij telefonische reservering bij het theater) afschrijft ?

Offline Stevis
Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/14401/652824 op: 07-03-2012 20:52:07
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de Efteling een eenmalige machtiging (bij telefonische reservering bij het theater) afschrijft ?
Ik heb laatst geboekt en het duurde bij mij 4 dagen voordat het van mijn rekening afgeschreven werd.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

hoii ben weer terug van weggeweest,
Ik heb woensdag geboekt en zit toch op 1 april rij 1. Was toch verbaasd want ik dacht dat ik never en te nimmer zo vooraan zou te zitten

A slipper made of glass is just a shoe, dreamers never make the dream come true.

Citaat van: kikiricky link: /forum/50/14401/653302 op: 09-03-2012 23:21:13

hoii ben weer terug van weggeweest,
Ik heb woensdag geboekt en zit toch op 1 april rij 1. Was toch verbaasd want ik dacht dat ik never en te nimmer zo vooraan zou te zitten

Het kan zijn dat er een groep is uitgevallen, of dat ze (nog) niet betaald hebben, dan worden de plaatsen weer vrijgegeven

Ik zit 1 april ook op rij 1
En heb vandaag pas gereserveerd voor 1 april.
Maar er was nog maar een plaatsje op rij 1 beschikbaar, en die heb ik dus nu geboekt

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Vajèn op Twitter:
En dan vandaag ....Droomvlucht ..... Yeahhh 2 keer !

Dus 1 april zal ze ook wel gewoon beide shows spelen.

Waarom niet. De Lila's spelen altijd beide shows op dezelfde dag. Waarom 1 april niet dan?

Nja, ik had begrepen dat sommige mensen zich afvroegen of Vajèn op 1 april beide shows zou spelen of alleen de 'allerlaatste'.

Ja snap ik... Toch maar gereserveerd voor 9 april....

Offline Andy06
volgens mij speelt vajen niet meer in de verlenging
had ergens gelezen dat 1 april haar laatste show was

vind echt jammer dat ik haar niet het op 8 april

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Citaat van: Andy06 link: /forum/50/14401/653373 op: 10-03-2012 16:52:42

volgens mij speelt vajen niet meer in de verlenging
had ergens gelezen dat 1 april haar laatste show was

vind echt jammer dat ik haar niet het op 8 april

Ze heeft zelf al bevestigd dat ze 9 april speelt. Ze zei dat 1 april haar laatste show was toen nog niet bekend was dat er verlengd zou worden. 8 april speelt ze waarschijnlijk niet. 9 april wel.

Offline Andy06
okee

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Pagina: 47 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·56·57·58 >>