Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 46 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·56·57·58 >>

Komaan, we weten nu toch inmiddels wel dat je de Efteling nooit kan "vertrouwen" op geplande data die ze uitgeven?

Raar verhaal dit. Eerst worden er shows geannuleerd wegens te weinig animo, nu wordt hij weer wegens succes verlengd. Of hebben ze de geannuleerde shows gewoon een weekje later gepland?

Ik baal serieus. Heb op zondag 1 april een kaartje voor een baggerplek omdat ik persé bij de laatste show wilde zijn. En nu valt de laatste show op een maandag waardoor mijn NS-abonnement niet geldig is Maar dat hij met Pasen draait is op zich wel logisch, het zal ook wel stikdruk zijn in het park. In ieder geval veel plezier voor iedereen die nog gaat!

Offline Luuk
Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/652407 op: 06-03-2012 16:54:46

Welke, in mijn ogen, best hilarisch is!

Hier zit er nog een verder vind ik het wel fijn kan ik alsnog gaan 

Ja al hoop ik dat er niemand gaat in die week, maar dat zal wel niet.
En iedereen die zegt kan ik alsnog gaan. Er waren nog kaartjes voor de shows voor 1 april dus dat is een onzin mening.

Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/652415 op: 06-03-2012 17:06:39

En iedereen die zegt kan ik alsnog gaan. Er waren nog kaartjes voor de shows voor 1 april dus dat is een onzin mening.

1 april valt op een zondag en dan ben ikzelf verhinderd door mijn werk. Pa werkt doordeweeks, dus ik ben inderdaad blij dat ik nog een week extra heb om te kunnen gaan.

Dus iemand zijn beschikbaarheid afdoen als 'onzinmening' vind ik knap. Jij kan blijkbaar in iemand zijn agenda kijken!

Maar wat ik wel een naaistreek vind, is dat er shows zijn afgelast. Mensen die voor zo'n show hadden geboekt, konden omboeken, maar waarschijnlijk alleen maar voor slechtere plaatsen. Ik bedoel, je hebt zelf best wat invloed op je plaats, zeker als je op tijd boekt. Half februari werd bekend dat er shows geschrapt werden, dus de mensen die de beste plaatsen hadden, moesten nu ineens bij voorstellingen de ook al lang in de verkoop waren. Daar zijn dus alle goede plaatsen al verkocht, terwijl nu blijkt dat er dus extra voorstellingen komen - inclusief vrije, goede plaatsen.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/50/14401/652418 op: 06-03-2012 17:18:47

1 april valt op een zondag en dan ben ikzelf verhinderd door mijn werk. Pa werkt doordeweeks, dus ik ben inderdaad blij dat ik nog een week extra heb om te kunnen gaan.

Dus iemand zijn beschikbaarheid afdoen als 'onzinmening' vind ik knap. Jij kan blijkbaar in iemand zijn agenda kijken!

Nee, ik bedoel ook niet de laatste show he... Het weekend daarvoor was tot een paar weken geleden ook gewoon beschikbaar, het weekend daarvoor ook.. Tijd zat dus... En kon je die weekenden niet, de show draait al even. Maar om nou blij te zijn van hij is een week verlengd dus nu kunnen wij alsnog vind ik niet kloppen.

Definitie van: definitief: [bijvoeglijk naamwoord] het verandert niet meer.

Dit is gewoon de Stage Entertainment verkoop truc.
Bijna alle grotere musicals stoppen definitief, gaan weer door wegens groot succes en stoppen dan (waarna ze soms nog een paar extra voorstellingen doen).

Door die druk van het stoppen denken veel mensen toch even snel nog een kaartje te kopen, zo haal je alle twijfelaars binnen.
Leuk dat dat hier ook gebeurd. 

En het is dus duidelijk dat die truc geweldig goed werkt.

Ik dacht al dat er deze echt succes was, aangezien ze meestal maar 1x verlengen 'wegens succes'.
Ik hoop dat de musical hierna weer een co-productie met Stage Entertainment, al denk ik niet volgend jaar weer mag gaan.
Maar de samenwerking heeft dit jaar een geweldig resultaat gehad.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Loek
Je kunt je kaartjes van 1 april om laten boeken naar 9 april, heb ik op diverse sites gelezen .

Ja, leuk moet je die dag wel kunnen. Ook al is het pasen moeten sommige mensen gewoon werken...

Offline Andy06
heey,
weet er iemand wie er op 8 april lila speelt??
dan ga ik voor de 1e en laatste keer

gr andy96

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Robin, vajen, isha of sarah.

Offline Andy06
ja haha, wie van de 4

Sluit Je Ogen Niet, Durf Te Dromen

Tot vanmiddag wisten we niet eens dat het veelengt werd, ten 2e wordt niet bekend gemaakt wie er speelt..

Offline davyvv
Leeggehaald

Ja dat heeft ze zelf bericht. Maar over die 8 dagen verlenging weet niemand nog wie er speelt.

Citaat van: Andy06 link: /forum/50/14401/652488 op: 06-03-2012 19:29:24

heey,
weet er iemand wie er op 8 april lila speelt??
dan ga ik voor de 1e en laatste keer

gr andy96
Citaat van: Davey_JF link: /forum/50/14401/652493 op: 06-03-2012 19:38:33

Tot vanmiddag wisten we niet eens dat het veelengt werd, ten 2e wordt niet bekend gemaakt wie er speelt..
Citaat van: davyvv link: /forum/50/14401/652540 op: 06-03-2012 20:54:43

Daar heb je geen gelijk! Want het is al bekend wanneer Vajen speelt

het is dus zo dat vajen dit zelf bekend heeft gemaakt!

Stage entertaiment zelf maakt de speeldata van de kinderen nooit bekend!
Dit mag schijnbaar niet.

de reden hiervan weet ik niet

maar ik denk dat dit is zodat er niet teveel mensen speciaal voor die kinderen komen en er dan na de show op wachten

Ik ben zeer blij me die week verlenging. Het zal voor mij de tweede keer worden. We wilden graag nog een keer gaan maar willen alleen op zaterdagen om 7 uur gaan en wanneer ons abonnement geldig is. Want ik wil natuurlijk wel nog het park in. Na 500x onze agenda's checken kwamen we erachter dat dit niet meer mogelijk was. Nu het een week verlengd is kunnen we wel nog gaan. En we hebben mooie plaatsen in het midden van de zaal op de 3e rij! Perfect dacht ik zo! Al zullen dan waarschijnlijk wel veel understudies spelen denk ik.

Pagina: 46 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·56·57·58 >>