Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 45 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·56·57·58 >>

Offline Nick
Ik ga 16 maart om 19u00 weer! Ik heb er echt zin in! Zit op Rij 17 precies in het midden (:

Voor degene die het willen weten Vajen speelt nog op de volgende dagen.

10 , 18 en 21 maart en 1 april.

Bron Vajen zelf op haar hyves.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Jammer dat ik net op de 17e ga, zie ik net.. Naja, de rest doet het vast ook goed!

Voor de Vajen fan.

Toon spoiler

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

En de mensen die morgen gaan: Rein Kolpha heeft repetities elders dus zal morgen er beide shows niet zijn. Dit staat op zijn Twitter vermeld!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ben ik even blij dat ik morgen dan niet ga.
Hopelijk is Rein er zondag dan wel

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Andrea
Citaat van: eftelingfan link: /forum/50/14401/651443 op: 02-03-2012 20:48:20

Voor degene die het willen weten Vajen speelt nog op de volgende dagen.

10 , 18 en 21 maart en 1 april.

Bron Vajen zelf op haar hyves.

Te gek, wij gaan de 21 voor de 3e keer. Hebben we alle drie de keren een andere Lila gehad.

Ik ben gisteren voor de eerste keer geweest. Het was echt geweldig!
Ik had Robin de Boer als Lila, die het ook echt geweldig deed. Verder had ik (op Oberon na dan) de originele cast, gelukkig!

Toon spoiler

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/50/14401/651795 op: 04-03-2012 14:40:07

Ik ben gisteren voor de eerste keer geweest. Het was echt geweldig!
Ik had Robin de Boer als Lila, die het ook echt geweldig deed. Verder had ik (op Oberon na dan) de originele cast, gelukkig!

Ik heb Robin de Boer ook een keer gehad ze is ook echt heel goed.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Leuk nieuws: #Droomvlucht de Musical wegens succes verlengd tot en met 9 april! Het is dan ook een hele fraaie musical #efteling topper.

Bron: Bart de Boer op twitter

En bedankt... stopt definitief. Niet dus... Grr...

Hoop dat er geen animo is in die week verlenging.
Eerst al een dag te vroeg geserveerd door die 2=1 actie en nu dit.

Nou zeg, boek ik een kaartje op 1 april omdat ik perse bij de laatste voorstelling wil zijn

Overigens valt 9 april op een maandag en dan speelt de show nooit. Ik vraag me af of die dag iets speciaals is? Of is B de B in de war? Of is het een slechte 1 april-grap?
Natuurlijk wel leuk als we nog een weekje langer kunnen

Euh. 9 april is het 2e paasdag.

Ook ik had speciaal een een kaartje gehaald voor de allerlaatste voorstelling.
En dan verlengen wegens succes, waren er niet al heel wat voorstellingen gecanceld?

Ja dat waren er. een vervroegde 1 april grap?? Nog niets is aangepast... De vorige keer was dat wel gelijk.

Ik ga wel mailen als het echt zo is en het is aangepast. Ik heb 1 dag voor de actie 2=1 gereserveerd. Vond het geen probleem maar nu wel. heb op het 2e kaartje 50% gekregen dus die andere 50% wil ik nu ook wel.

De data's staan erbij dus mijn mail is verstuurd.

Offline Dromer
Persbericht: Extra verlenging voor Musical Droomvlucht wegens groot succes

De speelperiode van de musical Droomvlucht wordt vanwege de aanhoudende vraag naar kaarten met een week verlengd tot en met 9 april 2012. De familiemusical die oorspronkelijk tot 1 april te zien zou zijn in Theater de Efteling, is bijna uitverkocht. Efteling Theaterproducties en Joop van den Ende Theaterproducties besloten daarom vanmiddag om extra voorstellingen in te plannen.
Droomvlucht vertelt het wonderlijke verhaal van Lila, een meisje dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. Wanneer ze weer eens logeert bij haar oma verschijnt er iets wonderlijks dat haar meeneemt naar de mystieke wereld van elfen en trollen.
De musical Droomvlucht zal in ieder geval tot en met Pasen te zien zijn in Theater de Efteling. Jamai Loman zal de rol van Krakeel, een trol die eigenlijk een elf wil zijn, ook tijdens de extra verlenging deels vertolken. Vajèn van den Bosch, deelnemer The Voice of Holland Kids, speelt samen met drie leeftijdsgenootjes de rol van Lila.

Ah leuk! Kijken of ik nog met familie ernaartoe kan gaan! Zou wel leuk zijn nog even die laatste week meepakken!

Zondag 1 april zit de hele zal vol met fans die perse bij de laatste voorstelling wilden zijn. Dat was dus de 1 april grap

Citaat van: SannevG link: /forum/50/14401/652406 op: 06-03-2012 16:54:03

Zondag 1 april zit de hele zal vol met fans die perse bij de laatste voorstelling wilden zijn. Dat was dus de 1 april grap

Welke, in mijn ogen, best hilarisch is!

Dan ben je een van de weinige. Ze hebben de mensen die 1 april gaan iets geboden wat ze nu niet meer waar kunnen maken.

Pagina: 45 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·56·57·58 >>