Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 44 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·56·57·58 >>

Moderator
Ik zit net (voor de zoveelste keer) te luisteren naar de Droomvlucht Musical CD en vraag mij het volgende af;

In het "Laat Elke Ster Feller Schijnen" nummer zingt een voor mij onbekende stem de stem van Amira, weet iemand wie de vocaliste is van deze stem in dit nummer?
Het is Vajén niet volgens mij...

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Citaat van: Moriarty link: /forum/50/14401/650536 op: 27-02-2012 22:23:40

Ik zit net (voor de zoveelste keer) te luisteren naar de Droomvlucht Musical CD en vraag mij het volgende af;

In het "Laat Elke Ster Feller Schijnen" nummer zingt een voor mij onbekende stem de stem van Amira, weet iemand wie de vocaliste is van deze stem in dit nummer?

Aimée de Pater

Maar dat staat gewoon netjes in het boekje vermeld

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Dat is waarschijnlijk één van de dames die Amyra spelen.
Belle Zimmerman, Aimée de Pater, Nicole van Dorp of Ruby Segers
http://www.demusicaldroomvlucht.nl/de-musical/kindercast/81

Edit: Melvin was me voor

Citaat van: Moriarty link: /forum/50/14401/650536 op: 27-02-2012 22:23:40

Antwoord op de vraag hoef ik niet meer te geven , maar...
Wat is het toch prachtige muziek hè?!
Ik draai de CD ook grijs hier thuis hoor
Vooral het nummer: 'Laat Elke Ster Feller Schijnen' is echt zo'n nummer waarbij je even helemaal kan wegdromen  :hart: 

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Moderator
Ow, blijkbaar heb ik daar dan keihard overheen gelezen hahahaha...

Ik heb het doosje ook nooit vast moet ik zeggen, de CD zit permanent in mijn CD-speler van de auto en op de computer heb ik de nummers geïmporteerd in iTunes.
Ik luister de CD heel erg vaak en denk dan weer terug naar de 2 keer dat ik de musical heb mogen zien, we gaan nog een derde keer voordat de musical stopt en ik hoop vurig dat ze de musical op DVD uit zullen brengen, dan koop ik hem gegarandeerd!

Aimée de Pater zingt dat wel heel goed hoor voor een meisje van 13, ik dacht toch werkelijk dat het een wat oudere vocaliste was...

In ieder geval dank voor het antwoord

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Ik heb de CD op iTunes en op mijn iPod staan, ik luister hem ook héél veel.
Sommige nummers lopen ook zo mooi in elkaar over.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat van: Moriarty link: /forum/50/14401/650550 op: 27-02-2012 22:47:28

Ow, blijkbaar heb ik daar dan keihard overheen gelezen hahahaha...

Ik heb het doosje ook nooit vast moet ik zeggen, de CD zit permanent in mijn CD-speler van de auto en op de computer heb ik de nummers geïmporteerd in iTunes.
Ik luister de CD heel erg vaak en denk dan weer terug naar de 2 keer dat ik de musical heb mogen zien, we gaan nog een derde keer voordat de musical stopt en ik hoop vurig dat ze de musical op DVD uit zullen brengen, dan koop ik hem gegarandeerd!

Aimée de Pater zingt dat wel heel goed hoor voor een meisje van 13, ik dacht toch werkelijk dat het een wat oudere vocaliste was...

In ieder geval dank voor het antwoord

ik denk dat jij Titania bedoeld dat is in dat stukje niet Rosalie maar iemand anders

Eftelucas! https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=23349.msg746170#new

Citaat van: eftelucas link: /forum/50/14401/650632 op: 28-02-2012 16:36:41

ik denk dat jij Titania bedoeld dat is in dat stukje niet Rosalie maar iemand anders

Hij bedoeld wel degelijk Amira, de dochter van Titania en Oberon. Die zingt namelijk als eerste de volgende tekst solo 'Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis. Waarom mag zomaar verdwijnen, die zo onmisbaar is'.

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Moderator
Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/650660 op: 28-02-2012 18:01:44

Hij bedoeld wel degelijk Amira, de dochter van Titania en Oberon. Die zingt namelijk als eerste de volgende tekst solo 'Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis. Waarom mag zomaar verdwijnen, die zo onmisbaar is'.

Juist, ik bedoelde Amira

Deze foto vond ik op een Facebookpagina:

Zoals je ziet wordt het decor van Droomvlucht ook gewoon gebruikt om een bedrijfspresentatie aan te kleden. Het blijkt wel weer dat het theater voor alles en nog wat inzetbaar is. Moet zeggen, het is zeker uniek, maar anders gezien ook wel weer grappig om het zo te zien

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Zo kan je die bowlingbanen ook leuk aankleden straks!

Even een vraagje. Mogelijk zit ik bij het verkeerde topic.

Mijn vriendin heeft via de kassa bij de Efteling drie eerste rangskaarten voor de musical gekocht, maar bij de kassa hebben ze niet vermeld dat er nu een actie was . Ze heeft de volle mep voor de kaarten moeten betalen. Dit was afgelopen zaterdag, de actie liep dus toen al.
Het is niet zo dat tijdens de actie andere stoelen in de verkoop zijn bijvoorbeeld de slechtere plaatsen, dus daar kan het verschil niet in zitten.

Uiteraard heeft ze toen ze het hoorde meteen gebeld, maar ze konden er volgens degene die ze aan de telefoon had niets aan doen. Dit is toch niet de klantenservice die de Efteling aan iemand die meerdere keren per jaar het park bezoekt wil meegeven lijkt mij. Annuleren is ook niet mogelijk tenzij je een medische reden hebt. Dus dat is ook geen optie.

Weet iemand waar ze hierover het best succesvol haar beklag kan doen, want het zou toch heel wrang zijn als ze straks naast iemand zit die voor dezelfde kaarten op dezelfde dag gekocht, maar via de site, 60 euro minder heeft betaald.

Nee, maar ze hoeven ook niet aan te geven dat de actie er is of binnenkort komt. Ik heb een dag voor de actie gereserveerd dus ja. Zelf beetje zoeken naar acties lijkt mij. Beklag kan je denk ik niet doen. Je bent met de prijs akkoord gegaan. Het stond duidelijk op internet, weet ook niet of je het bij de klantenservice kon reserveren met die actie of dat dat alleen via internet en telefonie is.

Ik denk dat dit een nummer pech is.

Het is toch wel heel klantonvriendelijk om niet te vertellen dat er een actie loopt (bij haar liep de actie), je wil mensen toch niet bewust oplichten.
Tuurlijk had ze zelf kunnen kijken, maar door persoonlijke redenen was ze hiertoe niet gekomen, ze besloot om iets leuks te gaan doen met haar dochter nl. een dagje Efteling, in een opwelling besloot ze om voor haar komende verjaardag naar de musical te gaan, dan moet je er toch bij de kassa vanuit kunnen gaan dat je hetzelfde betaald als op internet ?

Met een artikel dat nog niet is afgeprijsd maar blijkbaar al wel was toen je het kocht daarmee kan je toch ook teruggaan en krijg je je geld terug. Of je merkt bij de kassa dat je minder af moet rekenen.

Zo wil je als Efteling toch niet bekend staan ?

Dat hoeft niet, in sommige winkels zijn producten ook duurder dan via de webshop. Dat kan altijd. Ze hadden haar erop kunnen attenderen maar waarschijnlijk wisten ze niet eens van de actie af bij de klantenservice. had ik laatst ook. Als abo houder kan je 50% korting krijgen en dat wisten ze ook niet. Ze moesten het op de site na gaan kijken. En als het dan eenmaal gekocht is kan het niet meer terug gedraaid worden. Het is dus een samenloop van omstandigheden.

Het is natuurlijk heel frustrerend en dat snap ik natuurlijk. Het was netjes geweest.

Thanks Davey, bij de klantenservice zeiden ze dat ze het zelf had moeten vermelden en het dan wel had gehad. Maar als je van iets niet op de hoogte bent gaat dat niet. Het is mogelijk zoals jij zegt dat ze het gewoon niet weten. Maar als ik lees dat mensen kaartjes terugkrijgen omdat er een aantal attracties dicht zijn dan kunnen ze nu toch ook wel schappelijk zijn, lijkt mij tenminste.

Ook bij jou !

Offline davyvv
Leeggehaald

En als je normaal boekt via internet betaal je ook alles. Je moet die mail hebben of de link anders krijg je het ook niet.

Citaat van: laafje1975 link: /forum/50/14401/650937 op: 29-02-2012 18:35:28

Weet iemand waar ze hierover het best succesvol haar beklag kan doen, want het zou toch heel wrang zijn als ze straks naast iemand zit die voor dezelfde kaarten op dezelfde dag gekocht, maar via de site, 60 euro minder heeft betaald.

Ik had begin februari geboekt voor de show van 30 maart. Via mijn werk kon ik kaarten voor 25 euro per stuk bestellen; flink goedkoper dus dan de 44,50 euro die je normaal betaalt. Een paar weken later werd ik gebeld met de mededeling dat de show niet doorging; ik kon annuleren of omboeken naar een andere datum. Intussen had ik gehoord van de actie van het tweede kaartje gratis (wat 5,50 euro scheelt met wat ik betaald heb), maar bij omboeken was het sowieso niet mogelijk om alsnog van de actie gebruik te maken. Waarschijnlijk gaat dit ook in het geval van jouw vriendin niet op, helaas.

Ik snap dat als je via een ander orgaan hebt geboekt het kan gebeuren dat je de actie misloopt. Maar het is wel bizar als je het bij degene doet die de actie uitzet. Ik snap bijvoorbeeld dat als je via see tickets boekt je de actie niet ziet.

En tja, ze had haar magische mail beter moeten lezen, dan had ze de link gezien. Maar dat is wel erg zuur om als excuus te gebruiken om de korting niet te geven.

Ze heeft nu een klacht ingediend bij de Efteling, ik hoop dat ze het serieus gaan bekijken. Want een tevreden klant met positieve reacties is beter dan een ontevreden klant met een slecht verhaal over de service.

Pagina: 44 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·39·40·41·42·43·44·45·46·47·48·49·56·57·58 >>