Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 41 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·56·57·58 >>

Offline Carlo
En nu is het zeker: aanstaande vrijdag zit Vajen bij The Voice Kids.
Ze laten nu regelmatig voorstukjes zien bij RTL4.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Bedoelde je dezelfde dag als dat je postte? Of 17 februari?

Jorge Verkroost via twitter
Citaat
Jorge Verkroost@JorgeVerkroostReply

Even een hamburgertje halen! http://pic.twitter.com/EHdyMWfl

Wat een goede voorbereiding! 

Ze zouden op die manier maar bij je door de McDrive komen.

Apart dat ze op deze manier gewoon over straat mogen..

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/646920 op: 12-02-2012 16:00:26

Apart dat ze op deze manier gewoon over straat mogen..

Tja, de regering kan moelijk een wet maken dat het verboden is om in trollenpak naar de mc te gaan! 

Citaat van: rickwesteneng link: /forum/50/14401/646922 op: 12-02-2012 16:03:34

Tja, de regering kan moelijk een wet maken dat het verboden is om in trollenpak naar de mc te gaan! 

Nee, daar gaat het zojuist niet over. Maar je zit met rechten te kijken, en het heeft toch ook met een stuk beleving te maken. Een trol in normale kleding valt natuurlijk niet op Overigens vind ik het ook nog eens vreemd dat Jorge en Jamai beide zenders nog bij hebben!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Ze hebben vanmiddag al een voorstelling gespeeld, dus lijkt mij dat ze alles gewoon op en aan houden. Ik zou het wel leuk vinden als ik die 2 op straat tegen kwam.

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/646929 op: 12-02-2012 16:11:48

Ze hebben vanmiddag al een voorstelling gespeeld, dus lijkt mij dat ze alles gewoon op en aan houden. Ik zou het wel leuk vinden als ik die 2 op straat tegen kwam.

Dat weet ik, maar het kost een paar euro zo'n zender Vandaar dat het mij opviel dat zoiets zomaar meegenomen mag worden, aangezien ze best gemakkelijk zijn te verwijderen en zijn aan te brengen. Al zitten deze volgens mij niet door de baard heen, maar er onder door. En leuk is anders, 't is natuurlijk wel apart

Tijdens mijn vorige bezoek aan de musical viel mij op dat de slierten die naar beneden hangen tijdens de geboorte van het elfje er divere delen wittiger zijn als de rest. En als je dat dan geheel ziet zie je een eenhoorn. Was dat iemand al opgevallen?

Jup, dat was mij opgevallen! Leuk 'etail'!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/646927 op: 12-02-2012 16:09:58

Nee, daar gaat het zojuist niet over. Maar je zit met rechten te kijken, en het heeft toch ook met een stuk beleving te maken. Een trol in normale kleding valt natuurlijk niet op Overigens vind ik het ook nog eens vreemd dat Jorge en Jamai beide zenders nog bij hebben!

De zenders zijn af hoor. Die zitten namelijk normaal gesproken aan de bovenkant van het voorhoofd...

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/647084 op: 13-02-2012 10:40:48

De zenders zijn af hoor. Die zitten namelijk normaal gesproken aan de bovenkant van het voorhoofd...

Nee hoor, zowel Furius als Krakeel hebben beide zenders nog bij. Ze zijn nu zelfs extra goed zichtbaar door de 2 rode beschermkapjes die erover zitten. Maar kijk maar eens op deze foto, aan weerzijde van de mond in de baard zie je ze zitten:

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/50/14401/647092 op: 13-02-2012 12:09:52

Nee hoor, zowel Furius als Krakeel hebben beide zenders nog bij. Ze zijn nu zelfs extra goed zichtbaar door de 2 rode beschermkapjes die erover zitten. Maar kijk maar eens op deze foto, aan weerzijde van de mond in de baard zie je ze zitten:

Inderdaad, verkeerd gezien door mij. Maar dan ga ik er vanuit dat het alleen de microfoons zijn
en dat de beltpacks in het theater blijven, ze hebben immers ook de kostuums niet aan...

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Citaat van: Pardotje link: /forum/50/14401/647130 op: 13-02-2012 15:34:49

Inderdaad, verkeerd gezien door mij. Maar dan ga ik er vanuit dat het alleen de microfoons zijn
en dat de beltpacks in het theater blijven, ze hebben immers ook de kostuums niet aan...

Dat lijkt mij wel, ze worden in elk geval na elke voorstelling opgeladen. Maargoed, genoeg gezeurd hierover Terug naar de werkelijke bedoeling van dit topic! Weet overigens iemand wanneer Steve weer terugkeert in de musical?

Steve is vanaf 22 februari weer te zien als Krakeel in de musical Droomvlucht

Bron

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline ramon
Ik ga 31 maart, is het al bekend wie er dan moeten spelen?
Lila maakt me niet zo heel veel uit wie het is, maar ik hoop
wel dat Doris en Jorge er dan zijn. Ik vind hun namelijk geweldig.

Citaat van: ramon link: /forum/50/14401/647510 op: 14-02-2012 19:47:52

Voor de zoveelste keer, het wordt niet openbaar gemaakt wie er wanneer speelt.

Citaat van: ramon link: /forum/50/14401/647510 op: 14-02-2012 19:47:52

Aangezien 31 maart de één na laatste keer is dat Droomvlucht de musical speelt, lijkt het mij dat er geen understudys zullen spelen
Maar pin mij er niet op vast!

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline ramon
Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/647528 op: 14-02-2012 20:53:24

Voor de zoveelste keer, het wordt niet openbaar gemaakt wie er wanneer speelt.

Dacht ik al wel, maar misschien wist iemand het toevallig.
of zijn er vermoedens?

Pagina: 41 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·56·57·58 >>