Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 40 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·35·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·56·57·58 >>

Weet iemand de draaidagen van Vajen in de carnavalsvakantie?

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Ik heb zojuist mijn Droomvlucht kaartjes besteld voor aanstaande zondag Ik merkte dat de prijs van een lastminute + losse toegangsbewijzen en combi ticket (geen last minute) en toegangsbewijs weinig verschilde. Nu heb ik alleen een vraag.. Ik heb nu alleen een bevestiging (+ printpagina) voor de toegangstickets van de musical gekregen! Heb ik iets fout gedaan of klopt dit en krijg ik de toegangsbewijzen voor de Efteling over de post? Antwoord kan eventueel ook via PB als het teveel offtopic gaat.. Ik kan natuurlijk de Efteling even bellen, maar ik wil niet te voorbarig en wanhopig gaan reageren, haha

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645953 op: 08-02-2012 18:48:01

Ik heb zojuist mijn Droomvlucht kaartjes besteld voor aanstaande zondag Ik merkte dat de prijs van een lastminute + losse toegangsbewijzen en combi ticket (geen last minute) en toegangsbewijs weinig verschilde. Nu heb ik alleen een vraag.. Ik heb nu alleen een bevestiging (+ printpagina) voor de toegangstickets van de musical gekregen! Heb ik iets fout gedaan of klopt dit en krijg ik de toegangsbewijzen voor de Efteling over de post? Antwoord kan eventueel ook via PB als het teveel offtopic gaat.. Ik kan natuurlijk de Efteling even bellen, maar ik wil niet te voorbarig en wanhopig gaan reageren, haha

In principe krijg je gewoon een printpagina waar een barcode opstaat. Dat is dan dus je ticket voor de musical en/of het park.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Inderdaad, staat er geen link in de bevestiging?

Even kijken, dit staat in de mail:

Geachte mevrouw Luken,

Hartelijk dank voor uw reservering! Hierbij uw ticket voor De Musical Droomvlucht in Theater de Efteling. Controleert u a.u.b. alle gegevens. Indien de gegevens onjuist zijn en/of het aantal vermelde plaatsen afwijkt van uw reservering, dan kunt u bellen naar 0900 – 0161 (Euro 0,15 p.m.) of vanuit Belgie 0900 – 84037 (Euro 0,44 p.m.).

Uw toegangskaarten kunt u downloaden via onderstaande link:
Toegangsbewijs Theater de Efteling

En dan dus de link. Er staat dus niks over het park? Ik heb trouwens wel ook mijn huisadres in moeten vullen, vandaar dat ik denk dat er misschien nog toegangsbewijzen voor het park over de post komen?

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645957 op: 08-02-2012 18:59:10

Geachte mevrouw Luken,

Hartelijk dank voor uw reservering! Hierbij uw ticket voor De Musical Droomvlucht in Theater de Efteling. Controleert u a.u.b. alle gegevens. Indien de gegevens onjuist zijn en/of het aantal vermelde plaatsen afwijkt van uw reservering, dan kunt u bellen naar 0900 – 0161 (Euro 0,15 p.m.) of vanuit Belgie 0900 – 84037 (Euro 0,44 p.m.).

En dan dus de link. Er staat dus niks over het park? Ik heb trouwens wel ook mijn huisadres in moeten vullen, vandaar dat ik denk dat er misschien nog toegangsbewijzen voor het park over de post komen?

Heb je dan wel een combiticket voor de musical en het park?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Dat vraag ik mij dan ook af. Want de toegangsbewijs is precies hetzelfde als die van de musical. Dus een combiticket. Maar dat zijn dus in ieder geval de kaartjes voor de musical. En toch maar even het bedrag nagaan om te kijken of je wel echt een combi ticket heb gekocht of normaal hebt geboekt zonder last minute. Dat is namelijk ook mogelijk. Alleen als je via www.droomvluchtdemusical.nl en dan via daar last minute pakt dan krijg je de last minutes. Als je gewoon op reserveren drukt dan niet.

Offline Weavel
Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645957 op: 08-02-2012 18:59:10

Geachte mevrouw Luken,

Ff checken wat je afgerekend hebt, en dan bellen. Ze kunnen zo je reservering bekijken en anders recht zetten

Citaat Dat vraag ik mij dan ook af. Want de toegangsbewijs is precies hetzelfde als die van de musical.

True, partially. Maar waarschijnlijk (weet dus niet zeker) kan op één streepjescode maar één product tegelijk zitten... Je streepjescode wordt nl. gelijk als "gebruikt" afgevinkt op het moment van scannen.

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645953 op: 08-02-2012 18:48:01

Je moet bij de entree even de geprinte entreebewijzen van de musical laten zien. Als het goed is wordt je dan gewoon in het park gelaten. Zodra je naar de musical moet loop je gewoon door de controlepoortjes naar buiten en laat je de tickets scannen bij de musical ingang.

Je moet wel een controleren of dat op het geprinte entreebewijs wel de juiste kaarten staan. Er moet iets staan van 'Combi ticket' of zoiets. De entreebewijzen van het park krijg je dus niet per post, stuur desnoods even een pm voor meer vragen ;-)

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

@lmluiten: Ik heb dat echt nog extra gecontroleerd. Ook qua prijs zou de combi moeten kloppen (anders is de musical ineens errug duur!)

@Daveytje: Ik heb inderdaad geen last minute, dat wist ik wel. De prijzen van combiticket of toegangsbewijs + musicalticket scheelt niet heel veel van elkaar (heb ik even nagerekend voor de zekerheid), maar voor alleen musicaltickets is het weer te duur!

@Weavel: Ik denk dat ik inderdaad morgen even ga bellen als ik er verder niet uit kom

@Willem van der Decken: Ik ga het even checken.. Er staat inderdaad wel op dat het een comiticket is. Dus dan is alles gewoon goed?

Bedankt voor alle snelle reacties! Een minder snelle reactie van mijn kant, maar de guppen van mijn broer (waar ik nu op pas) beginnen allemaal het loodje te leggen

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645967 op: 08-02-2012 19:25:14

@Willem van der Decken: Ik ga het even checken.. Er staat inderdaad wel op dat het een comiticket is. Dus dan is alles gewoon goed?

Als dat er inderdaad op staat dan zou het laten zien bij de controlepoortjes voldoende zijn om door te lopen Alleen niet vergeten te laten scannen voordat je naar 't theater gaat

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Bedoel je dat ik de barcode weer moet laten scannen bij de ingang?

Citaat van: Mirjamsel link: /forum/50/14401/645969 op: 08-02-2012 19:36:55

Bedoel je dat ik de barcode weer moet laten scannen bij de ingang?

Je hebt aan de rechterkant van de controles een speciale ingang voor het theater. Als je vanuit het park naar de musical loopt, dan loop je door de controlepoortjes, en dan ga je gelijk links. Je ziet vanzelf wel een banier van de Musical Droomvlucht staan. Hier staat iemand met een scanner om de tickets te scannen. Het wijst zich vanzelf de weg. En anders kun je altijd vragen!

Okee super, dankjewel!

Voor de belanghebbende: Vajen speelt vanavond de rol van Lila!

Offline Loek
Weet iemand wat de "verrassing" is, voor de mensen die aan de zijkant zitten? Dacht dit een keer gelezen te hebben, en ik heb er ook op geprobeerd te letten, maar niks bijzonders gezien  .

Via de website (en telefoonnummer) van seetickets kun je voor de rest van de speeltijd van Droomvlucht eersterangs kaarten kopen voor maar 22 euro. Kies tariefsoort 'laatste kans'. Kaartjes gaan heel hard heb ik gemerkt dus wees er snel bij

Edit: directe link naar de aanbieding: http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=DMD&view=stage&referrer=laatstekans&ns_c...

Verkeerd gelezen....

Citaat van: Loek link: /forum/50/14401/646412 op: 10-02-2012 20:18:04

Weet iemand wat de "verrassing" is, voor de mensen die aan de zijkant zitten? Dacht dit een keer gelezen te hebben, en ik heb er ook op geprobeerd te letten, maar niks bijzonders gezien  .

Voor de mensen die het niet willen weten: Spoiler niet openen!
Toon spoiler

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/50/14401/646806 op: 11-02-2012 23:23:03

Voor de mensen die het niet willen weten: Spoiler niet openen!
Toon spoiler

Toon spoiler

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 40 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·35·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·56·57·58 >>