Forum: Droomvlucht de Musical

Pagina: 1 van 2 (10 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 4 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·56·57·58 >>

Ik herinner me de parkshows van de afgelopen pakweg 15 jaar, en daarin leek de Efteling te grossieren in vliegeffecten, dus dat zal wel goed komen lijkt me zo...

Een heer moet alles alleen doen...

Citaat van: link: /forum/50/14401/454920 op: 25-09-2010 12:43:34

nee dat hoop ik niet waar ik op hoop is dat ze veel spectaculaire dingen bij voorbeeld die planeten over het plubiek laten vliegen

Dan moeten ze een rails in het plafon gaan maken, duur grapje, en daarnaast weten jij en ik niet of het plafon dat wel aan kan.
Er hangt nu al enorm veel gewicht aan door alle lampen.

Citaat van: link: /forum/50/14401/454920 op: 25-09-2010 12:43:34

nee dat hoop ik niet waar ik op hoop is dat ze veel spectaculaire dingen bij voorbeeld die planeten over het plubiek laten vliegen

Dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat niet alle mensen dan het toneel nog kunnen zien.

Lampen wegen bijna niks, ze wel eens vaker een systeem gehad dat iets vliegt. Systeem is niet goedkoop maar dan heb je ook iets

Project Amnesia the nightmare returns Progres 5%

0 
Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/454936 op: 25-09-2010 13:29:13

Dan moeten ze een rails in het plafon gaan maken, duur grapje, en daarnaast weten jij en ik niet of het plafon dat wel aan kan.

hallo ooitbij marry poppins geweest :-* daar vloog een rolstoel [voor een keer omdat een oude mevrouw een soort prijs had gewonnen]
over het publiek heen met marry poppins kom op jongens kunnen  hun het kunnen wij het ook !

Post Merge: 1285432994

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/454936 op: 25-09-2010 13:29:13

je kunt ze toch op de een of andere manier lichter maken 

Citaat van: link: /forum/50/14401/455039 op: 25-09-2010 18:41:33

hallo ooitbij marry poppins geweest :-* daar vloog een rolstoel [voor een keer omdat een oude mevrouw een soort prijs had gewonnen]
over het publiek heen met marry poppins kom op jongens kunnen  hun het kunnen wij het ook !

Post Merge: 1285432994
je kunt ze toch op de een of andere manier lichter maken 

Het Circustheater te Scheveningen is een geweldig theater, veel beter dan dat asl in de Efteling. Zoiets als Mary Poppins zal het nooit worden, dat gaat gewoon niet. Het circustheater is een theater waar echt alles kan, want daar hebben ze alle techniek en een heel erg stevig plafond/dak. Dat is er in de Efteling nu eenmaal niet, en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Moderator
Wat ik me nu afvraag he.. Hoe weten jullie allemaal wat de maximale kap belastig is.  Zonder de gegevens van wat de maximale belasting is van het dak kun je niet zeggen of het wel of niet mogelijk is om te vliegen boven mensen..

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Laten ik het dan zo bewoorden, het lijkt onwaarschijnlijk dat ..

Citaat van: Dickerdack link: /forum/50/14401/454927 op: 25-09-2010 13:16:11

Ik herinner me de parkshows van de afgelopen pakweg 15 jaar, en daarin leek de Efteling te grossieren in vliegeffecten, dus dat zal wel goed komen lijkt me zo...

Inderdaad! Ik weet dat het een heel simpel theater was, maar het zat vol met speciale effecten, zoals het opeens keihard ging regenen, en dat kan ik nog stééds niet geloven

Offline Weavel
Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/455058 op: 25-09-2010 19:18:23

Laten ik het dan zo bewoorden, het lijkt onwaarschijnlijk dat ..

Waarom dat, er hangen ook stellages zware lichten aan, dus tot op zekere hoogte moet je er toch wel wat aan kunnen hangen. In het oude theater kon dat ook, en dat was een loods. Zonder extra ondersteunen

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Citaat van: Weavel link: /forum/50/14401/455184 op: 25-09-2010 23:53:59

Waarom dat, er hangen ook stellages zware lichten aan, dus tot op zekere hoogte moet je er toch wel wat aan kunnen hangen. In het oude theater kon dat ook, en dat was een loods. Zonder extra ondersteunen

Maar wie zegt dat het niet al aan het maximale gewicht zit, of misschien zit die dat ook niet.
Dat is maar de vraag, alleen ik gok niet dat er met zulke situatie's rekening is gehouden met de bouw.

Citaat van: kwikjealex link: /forum/50/14401/455193 op: 26-09-2010 00:31:53

Maar wie zegt dat het niet al aan het maximale gewicht zit, of misschien zit die dat ook niet.
Dat is maar de vraag, alleen ik gok niet dat er met zulke situatie's rekening is gehouden met de bouw.

Na mijn weten hebben er bij de Sound of Music ook een aantal kroonluchters aan het plafond gehangen...

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Theater de Efteling, heeft zeker een stevig plafond, Mary Poppins zou er gemakkelijk met haar hele mechaniek aan kunnen hangen. Eignelijk zoen u Theater de Efteling in de toekomst prima een Stage theater kunnen worden waar ze open eind voorstelling in kunnen laten spelen, want dat kan het zeker aan !

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Offline Michel
Joop van den Ende weet wat hij doet net zoals de Efteling,Joop van den Ende heeft in het verleden zelf ook nieuwe producties neergezet zoals:

-Ciske de Rat de Musical.
-De 3 Musketiers.

Toen was men ook zo kritisch en wist men niet wat men kon verwachten,maar het toen het zo ver was bleken het mooie musicals te zijn.
Ik zelf heb er goede hoop in.

Moderator
Van Droomvlucht de musical zijn de eerste reclameposters in het Efteling Theater verschenen en ook in het programmaboekje van Kruimeltje zijn ze te vinden.

Bron poster: SnelEfteling op twitter.

Mooie poster! Ben heel erg benieuwd.

Offline tiksen
Ik kan de foto niet zien, dus heb hem maar even opgezocht; http://twitpic.com/39uugd
Mooie poster, alleen wat kaal. En ja T'is nog wel echt een poster die niks loslaat over de musical.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Wat een lelijke Disneyletters hebben ze weer gebruikt. Niet normaal. Wel leuk om er weer wat te horen over deze musical.

Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!

Oh? Het lettertype doet me juist denken aan de poster die Ton vd Ven ooit heeft gemaakt (vooral de 'l'
Ik vind de poster inderdaad ook een beetje simpel

ik vind het juist goed dat hij zo kaal is
zo kun je nog lekker fantaseren, er word het je nog niet meteen voorgeschoteld

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Pagina: 4 van 58 (1151 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·56·57·58 >>